AAZ holset hx25 , vnt20 vai jokin muu?

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

weivi
-
Viestit: 46
Liittynyt: 25.7.2010 15:38

AAZ holset hx25 , vnt20 vai jokin muu?

ViestiKirjoittaja weivi » 8.8.2014 22:00

tuli tuossa ostettua aika pienillä kilsoilla oleva AAZ koneinen golffi ja perusvirit siihen onkin tullut jo laiteltua (kara viilattu, välijäähdytin asennusta vaille valmis, paineet 0,7).

Kysymyksenä kuitenkin olisi miten toimisi holsetin HX25 aazin kyljessä? Holsetti on hukkaportiton eli pitäisi väsätä siihen ulkoinen hukkaportti, kun taas vnt20 ainakin on sisäinen hukkaportti.

Onko kukaan täälä kokeillut holsettia aazissa ja minkälaisia kokemuksia on ollut?

mitkä muut turbot toimii aazissa hyvin? GT-15 kokeiltu (heräs hyvin, mutta hyytyy kierroksilla)

tehotavoite 150 paremmalla puolella!

divinee
-
Viestit: 93
Liittynyt: 17.7.2010 14:52

ViestiKirjoittaja divinee » 9.8.2014 10:40

VNT20 ei kyllä ole hukkaporttia ollenkaan ja sillä et tee AAZ-koneen kyljessä mitään ilman isompaa nestepäätä.

Edit: Toi tehotavoitekin on aika epärealistinen ilman isompaa nestepäätä..

Edit2: Hommaat jonkun suorasuihkun 10mm nestepään ensin, vaihdat sen paikalleen esikammiokoneellisen nokkalevyllä ja alat sitten katteleen sitä ahdinta.

weivi
-
Viestit: 46
Liittynyt: 25.7.2010 15:38

ViestiKirjoittaja weivi » 9.8.2014 11:32

Toi nestepää hommakin on niin ristiriitaista kun toiset sanoo että 9mm pumpulla (originell) nähty yli 150hp lappuja ja toiset sanoo että ei yli 120hp pääse. Mutta kysymyksenä olikin että mikä Ahdin olisi paras noille tehoilla, np:stä riippumatta!

JukkaA
-
Viestit: 1745
Liittynyt: 18.4.2004 19:57
Viesti:

ViestiKirjoittaja JukkaA » 10.8.2014 20:52

Myynti osiossa on edullinen GT20. Oikein näpsäkkä ahdin tuohon tehotavoitteeseen.

pete73
-
Viestit: 2108
Liittynyt: 11.2.2011 17:45

ViestiKirjoittaja pete73 » 10.8.2014 22:48

meneekös tuon gt20:n keskiö heittämällä tuohon 90-heppasen tdi:n GT15 ahdistimen pakopesään? Vai tarviiko "hybridin" teko myös jotain muita muutoksia ahtimeen?

PS. vähän ohi aiheen, mutta osaako kukaan sanoa tarkemmin mikä ahdin on kyseessä kun kyljestä löytyy merkintä: Garret ga3 028145702n....
ALH:n kyljestä löytyy tuo ahdin... GT1749V siellä vissiinkin pitäisi olla mutta tarvisi varmuuden ennen kuin tekee kauppoja...

JukkaA
-
Viestit: 1745
Liittynyt: 18.4.2004 19:57
Viesti:

ViestiKirjoittaja JukkaA » 11.8.2014 6:46

Ei mene eikä kannata tehdä hybridiä. Laitat tuon ahtimen kiinni pakosarjaan vaikka välilaipalla.

pete73
-
Viestit: 2108
Liittynyt: 11.2.2011 17:45

ViestiKirjoittaja pete73 » 11.8.2014 7:29

Näin hieman arvelinkin ettei se suoraan voi onnistua...
Omalla kohdalla on tarkoitus siirtyä VNT-ahtimeen kun sellaisen tuonne saa täysin orkkispalikoilla tehtyä ja tarjontaa on käytetyistä :)

weivi
-
Viestit: 46
Liittynyt: 25.7.2010 15:38

ViestiKirjoittaja weivi » 27.8.2014 14:39

nyt on tulossa GT20, tehdaskunnostettu.... vielä pumppu pitäs viritellä ja hommata 02A että saadaan voima tiehenkin :P

nehaali
uusi tulokas
Viestit: 1
Liittynyt: 28.8.2014 8:32

ViestiKirjoittaja nehaali » 28.8.2014 8:55

Johdot on mitattu eculta asti. Syöttöjännite mapille on ilman kuormaa 5V, mutta kun mapin kytkee paikoilleen jännite romahtaa 2,4 volttiin. Jännite sama eculta tai mapilta mitattuna. Mappi on ehjä, kokeiltu ehjää mappia samalla tuloksella.
Vuotoa runkoon ei ole todettu. Mikä voisi aiheuttaa jännitteen romahtamisen?

weivi
-
Viestit: 46
Liittynyt: 25.7.2010 15:38

ViestiKirjoittaja weivi » 28.8.2014 17:04

http://turbobygarrett.com/turbobygarret ... _2_new.pdf


onko öljyntuloputki aazissa m10? paluu vissiin ainakin menee suoraan?


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 18 vierailijaa