Eli takajarrut ei pidä (rumpujarrut) ja on tutkittu jarrupainesäädin ja se toimii, kiristetty niin paljon kun saa (tappi joka on kuusiokololla niin ylös kun saa ja jousi niin alas kun saa) jarrukengän uudet ja puhdistettu, jarrurummut on 20cm halkaisijaltaan eli se mikä pitää ,jarruttaa joten kuten mutta ei tehoja.
Kengät ovat tuolle 20cm halkaisijaltaan olevalle rummulle. Kiristys tappi on kireimmillään ja näyttäs olevan hyväkuntoinen mutta menee pohjaan heti. Eli missä vika
Volkswagen golf mk3 1,9 td farkku jarruongelma
Valvoja: ffp jäsenet
-
- uusi tulokas
- Viestit: 2
- Liittynyt: 17.7.2014 22:37
itsellä oli jokin aika sitten sama ongelma 3-golffissa.
takapäässä ei nimeksikään jarrutehoa..
jarruja ilmatessa huomattiin, ettei nestettä oikein tule. pääsylinteristä oli takapiirin tiivistekumit hajalla, koko sylinterin vaihtamalla auto tuli kuntoon.
eli ootko koittanut ilmata jarruja ja nestettä tosiaan tulee riittävästi pääsylinteriltä?
takapäässä ei nimeksikään jarrutehoa..
jarruja ilmatessa huomattiin, ettei nestettä oikein tule. pääsylinteristä oli takapiirin tiivistekumit hajalla, koko sylinterin vaihtamalla auto tuli kuntoon.
eli ootko koittanut ilmata jarruja ja nestettä tosiaan tulee riittävästi pääsylinteriltä?
-
- uusi tulokas
- Viestit: 2
- Liittynyt: 17.7.2014 22:37
jarru
Nestettä tulee hyvin ja ilmattu hyvin, rummussa oleva sylinteri on kunnossa, se vaan ihmetyttää kun kiristys mahdollisuus loppuu kun ei missään ole enää kiristys mahdollisuutta.
Kengät on kasattu oikein ja tarkastettu kolmeenkin otteeseen, tossa on toinen samanlainen volkkari sama kone ja myös farkku niin pitää paremmin takajarrut ja kiristys mahdollisuutta riittää vielä siinä mutta ei erovaisuuksia kengissä, rummuissa, nesteen tulossa, jarrupaineen säätimessä , kiristys tapissa tai edes työsylintereissä
Kengät on kasattu oikein ja tarkastettu kolmeenkin otteeseen, tossa on toinen samanlainen volkkari sama kone ja myös farkku niin pitää paremmin takajarrut ja kiristys mahdollisuutta riittää vielä siinä mutta ei erovaisuuksia kengissä, rummuissa, nesteen tulossa, jarrupaineen säätimessä , kiristys tapissa tai edes työsylintereissä
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 32 vierailijaa