-86 T3 kone juntturassa

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

Pastorius
uusi tulokas
Viestit: 1
Liittynyt: 14.7.2014 7:11

-86 T3 kone juntturassa

ViestiKirjoittaja Pastorius » 14.7.2014 7:20

Laitetaampa tännekkin, jos vaikka olisi aktiivisemmin avustajia.
Eli ostaa päsäytin tossa konevikaisen T3 jostain mielenhäiriöstä, koska koriltaan ja sisältä hyvännäköinen. Edellinen omistaja ajellut vain harvakseltaan mökillä syksyisin, epäilen että jakohihna hypännyt muutaman pykälän ja venttiili korkannut. Joka tapauksessa tuho on tämännäköistä ja kone ei pyöri. Onko kone pelastettavissa kansirempalla? Minulla ei ole Volkkareista/diisseleistä aiempaa kokemusta. Vanhoja bensakoneita olen kyllä rassannut.

Kuva

Kuva

Ylemmässä kuvassa näkyy pieni naarmu nostajan vieressä ja pikkanen naarmu on nokka-akselissakin. Toisessa kuvassa särkynyt "säätölautanen" tai mikälie.

ifa
-
Viestit: 2527
Liittynyt: 17.11.2004 14:44

ViestiKirjoittaja ifa » 14.7.2014 9:37

Pyöriikö kumpaankaan suuntaan ?

sa
-
Viestit: 1333
Liittynyt: 5.12.2006 12:10

ViestiKirjoittaja sa » 14.7.2014 12:24

" Onko kone pelastettavissa kansirempalla? Minulla ei ole Volkkareista/diisseleistä aiempaa kokemusta."

Kansi pois niin näet vahingot, sinne käy henkilöauton vastaava moottorikin, öljypohja/pumppu, korvakkeet-imusarja ymm.pientä joudut vaihtamaan vanhasta, olen passatin koneen kauan sitten vaihtanut "tölkkiin" hajonneen tilalle.

Madbull
-
Viestit: 201
Liittynyt: 7.3.2008 0:42

ViestiKirjoittaja Madbull » 22.7.2014 21:10

Piru heitin juuri sulattoon täydellisen ja plaanatun kannen.

No kuitenkin kansi pois ja tarkista tuhot. Alakerta on voinut säilyä käyttökelpoisena. Kannenkin voi hyvinkin saada parin venan uusimisella kuntoon.


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa