

Mitä on mennyt vikaan? Ainakin yläpuolen tukikumi oli mennyt väärin päin ja sen jouduin uusimaan kun tuli konehuoneen puolelle.
kuvassa nyt oikein päin

tässä järjestyksessä laitettua paikoilleen...ainut homma et numero 7 ei ole? Kuuluisiko olla elikkä jousilautasta vasten tulee tuo laakeri ja sit mutteri+tukikumi

Kuinka syvälle iskarin alapää laitetaan (ilmeisesti olka-akselin sisään)

Määrääkö sormen osoittama pultin reikä oikean iskarin korkeuden? ups tähän tuleekin koiranluu elikkä se pultin paikka on huomattavasti alempana.

Laakeri on nämä urat alaspäin eli maata kohti

Kaikki osat on uusia mitkä on autossa paikoillaan. Kuvissa vanhat hilut. jokin mättää ja pahasti mutta en minä tai 2 muuta keksi mitä on mennyt vikaan. Tuntuu et iskari hölskyy irtaallaan... Katastuskin olisi parin viikon sisään