Onko erg ja ahtimen solenoideilla suorituskyvyllistä eroa? (afn)
jossain ulkoomaan saiteilla kerrottu että n75 olisi ahdot 0,1 korkeammat ja nopeampi toimimaan, onkohan näin?
nyt on n18 vnt kelloa säätelemässä ja ahtomittari näyttää hetkellistä 0,98 josta tipahtaa 0,9 mutta kun vedättää +3000rpm ahdot ovat tasaisesti 0,87
aliahtaako auto? vai meneeköhän vaan mittari virheen piikkiin.
N75 ja n18 Erot?
Valvoja: ffp jäsenet
ei aliahda. eiköhän se oo aika tasan tuo 0.9baarii mihin ne pitää tasautua vakio pillerillä. voit lähteä herkistelemään vnt säätötankoa jos on heikkoa heräämistä. jos auton on uudempi kuin 97vm niin ahtoja saapi lisää 3barin map anturilla joka rajoittaa ahdot 2baariin. Tuo piikitys määrä on vielä ihan ok. n18 käy myös n75 tilalle mutta ohjaus ei ole ihan yhtä hyvä, itsellä oli aiemmin tehty näin ennenkun availin letkut ja tsekkasin miten päin ne on. eli egrää ohjasi n75..
jos ahdonsäätösolenoidissa on vikaa niin ahdot nousee rajatta/piikittää ylös ennenkuin tasaa. voit kokeilla tätä ohittamalla n75 venttiilin jos kantti kestää.
jos ahdonsäätösolenoidissa on vikaa niin ahdot nousee rajatta/piikittää ylös ennenkuin tasaa. voit kokeilla tätä ohittamalla n75 venttiilin jos kantti kestää.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 53 vierailijaa