Tähän mennessä on yhteisiä kilometrejä takana noin 50000km ilman että olisi tielle jättänyt. "ominaisuuksiahan" näissä on joka lähtöön, esim itselläni kampiakselin hihnapyörä harrasti karkailua ja sen syystä sitten sytkä sekoili.
Auto on käynyt läpi MONET ryyppyreissut, ynnä muut reissut mihin liittyy humaltavaa nestettä.
Tolpassakin tuli käytyä keväällä 2009 jonka johdosta sai nykyisen 2107 keula ilmeen (ruplahymy :D) Jotkut väittää, että ladassa lähtee henki 50km/h vauhdistakin törmättäessä, noh kävi kyllä niin että se lampputolppa kohtas voittajansa...
Nyttemmin auto on ruvennut saamaan lopullista luukkiansa, eli painottuu vahvasti old skuulin suuntaan.
Ulkoasu:
-195/50-15 rengastuksella olevat Aluline 7x15 ET25 vanteet.
-Handmade kattoteline, thulen kaiteita hyväksi käyttäen.
-Kokopunaiset takavalot
-Kirkkaat etu ja sivuvilkut
-Tummennukset laseissa (tars repiä pois)
-Venäjän tuonti tuulen ohjaimet sivuikkunoissa, Joku tarvike mallin tuulen ohjain takaikkunassa
-Lisä valot puskurissa (menee kesäksi maskin taakse piiloon)
Alusta:
- Plaza sport -50mm alusta sarja (venäjän tuontia)
- Tuplavakaaja edessä
- Takana kaikki varret uretaani puslilla (venäjän tuontia)
Tekniikka:
- 1.7 Ykspiste hirviö peltisarjalla ja jenkki tyylisellä vapaa virtaus suodattimella.
- 2,5 Tuuman putkisto 1:llä simonsin vaimentajalla. (kissalle tars antaa kyytiä)
Sisusta:
-Etu penkkeinä GSi astran recarot
-X-linen 90mm syvä mokka ratti
-kotikutonen keskikonsoli ja kyynärnoja.
Pari kuvaa


Täältä lisää kuvia -->http://www.ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10722