Tarvitsisi viisammilta neuvoa!
Portterin koneesta kuuluu voimakas tasainen nakutus.
Öljy on puhdasta ei rautaa seassa, ei huohota, öljynpaine ok, ajoitukset ainakin merkkien
osalta ok, alipainepumppu katsottu. Kone tärisee. Lähtee hyvin käyntiin yms.
Missäin "ei pitäisi" olla vikaa....
Esikammio? Suuttimet?
Alkaa olla keinot vähissä, polttoainepuolelle en ole vielä kajonnut muutenkuin kaikki paluu
linjat uusinu.
Auton pakokaasu haisee aika voimakkaasti polttoaineelle.
Kertokaa onko kokemuksia tms....
T4 2.4D -92 ääni koneesta??? APUJA!!
Valvoja: ffp jäsenet
Jarrua polkemalla, ei häviä vaikka paine säililöstä pois. Käytin sen pumpun pois, aukasin sen
katsoin mitä syönyt, näytti päällisin puolin ok. Laitoin takasin, ei hävinny.
Nokka on hyvän näköinen ja muutenkin ok. Nostimista en osaa sanoa tähän hätää onko ok, näyttivät ok. Minusta ei kuulusta venttiili puolen vialta.
Ääni joka lähtee niin se on voimakas paukutus, rautainen ääni, helinää ei ole.
Polttoaine haisee nyt käynnistäessä, ei viitsi pitää kynnissä kuin hetken.
Voiko suutin viasta lähteä miten suuri ääni ja jos esikammio irtoaa?
Vika tuli ajaessa kuin salama kirkkaalta taivaalta, luulin ensin jakopää hyppäsi mutta ok.
katsoin mitä syönyt, näytti päällisin puolin ok. Laitoin takasin, ei hävinny.
Nokka on hyvän näköinen ja muutenkin ok. Nostimista en osaa sanoa tähän hätää onko ok, näyttivät ok. Minusta ei kuulusta venttiili puolen vialta.
Ääni joka lähtee niin se on voimakas paukutus, rautainen ääni, helinää ei ole.
Polttoaine haisee nyt käynnistäessä, ei viitsi pitää kynnissä kuin hetken.
Voiko suutin viasta lähteä miten suuri ääni ja jos esikammio irtoaa?
Vika tuli ajaessa kuin salama kirkkaalta taivaalta, luulin ensin jakopää hyppäsi mutta ok.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 31 vierailijaa