OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy   Omat asetuksetOmat asetukset   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Vastaa viestiin    ffp Foorumin päävalikko -> Kävijöiden kalusto
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
topcatti
 
Corrado G60

LähetäLähetetty: 14.4.2011 18:42    Viestin aihe: mk3 vr6

Eli mulla on tommonen ihan perus 92 vr6 golffi, kaikin puolin vielä vakio, mutta ideana olis sitä jollain tavalla muokkailla eli teinpä nyt tämän että voi sitten loppujen lopuks ihmetellä miten se on muuttunu



https://picasaweb.google.com/117624585981139836678/1442011#

tossa on muutama kuvaa

- speedline 15" vanteet
- golf v look etuvalot

ideana ois nyt ainakin ekana ehtiä ne alkup. vr6 logot. uus maski on tulossa, vilkut suunnitteilla, ja tottakai vielä leuhka nahkasisusta

on muuten noi VR6 etuhelmat aika leluja, kun ekan kerran lähti irti kun ajoin hiljaa pienen irto jääkasan yli, ja toisen kerran kun ajoin lätäköstä


Viimeinen muokkaaja, topcatti pvm 1.12.2011 22:20, muokattu 4 kertaa
Sebastian
 
Golf GTi -99, Golf mk2

LähetäLähetetty: 14.4.2011 18:52    Viestin aihe:

E:Nyt toimii.

Viimeinen muokkaaja, Sebastian pvm 14.4.2011 18:54, muokattu 1 kertaa
albanzo
 
A4PR / TOURAN ballsdeepcrew.com

LähetäLähetetty: 14.4.2011 18:53    Viestin aihe:

Lainaus:
on muuten noi VR6 etuhelmat aika leluja kun ekan kerran lähti irti kun ajoin hiljaa pienen irto jääkasan yli ja toisen kerran kun ajoin lätäköstä

Osta 1 alkuperänen ja ruuvaa tiukkaan kiinni ni ei tarvii enää ikinä ostaa uutta.
topcatti
 
Corrado G60

LähetäLähetetty: 14.4.2011 18:54    Viestin aihe:

kokeiles nyt toimiiko, heh joo varmaan pitäis, ite puskuristakin lähteny ne nipsutin paikat pois helmoille kun repes niin on ruuveilla kiinni
Slantsix
 
-95 Golf Variant VR6 Syncro

LähetäLähetetty: 14.4.2011 19:44    Viestin aihe:

Toi kyllä tarviis Hellan kirkasvilkku+huomiovalo yhdistelmän.
topcatti
 
Corrado G60

LähetäLähetetty: 17.7.2011 4:12    Viestin aihe:

Noniin, auto seisoo parkkipaikalla kunnes saa tehtyä jakopää rempan niin nyt on aikaa ja motivaatiota laitella.

Vaihdoin golf V look etuvalot alkuperäsiin ja tummensin;
http://img842.imageshack.us/img842/3484/22062011113.jpg
http://img607.imageshack.us/img607/3218/22062011117.jpg

Slamitilta tilasin samalla tummat etuvilkut ja sivuvilkut kun sopii hyvin luukkiin kun on taka- ja etuvalotkin tummat.
Pitää vielä tilailla kesän mittaan säädettävä alustasarja ja jonkun näköstä spaceria.

Tossa kun on noi punaset vanteet keskiöt ja tarran teksti punanen, niin ajattelin että jos autoon sais vielä jotain muita punasia yksityiskohtia, ideoita?

Edelleen pitäs jostain löytää kuskin sähköikkuna osat ja vr6 logot.


Viimeinen muokkaaja, topcatti pvm 28.8.2011 22:50, muokattu 1 kertaa
Slantsix
 
-95 Golf Variant VR6 Syncro

LähetäLähetetty: 17.7.2011 6:32    Viestin aihe:

VW-merkki maskista mustaksi myös.
topcatti
 
Corrado G60

LähetäLähetetty: 22.7.2011 2:52    Viestin aihe:

http://imageshack.us/photo/my-images/809/21072011136.jpg/
Hupsista keikkaa kun jäi 35e verot maksamatta.
Mutta nyt maalattu etumaskin VW merkki ja otin C kasetti säilytys kotelon pois, johon aattelin laittaa jotain tölkki telinettä. MD compexilta sain kyynärnojan, sisustasta pian lisää kuvaa.
Apparin sähköikkunan sain toimimaan, kiitos foorumilaisen. Myös voltti ja öljynpaine mittari asennettu.
JKaunisto
 
Vw Golf 2,0 16V -93 Vw Passat 1,8T -04

LähetäLähetetty: 22.7.2011 14:40    Viestin aihe:

Ei sentään mitään lisäveroa lätkäisty kun kilvet vietiin? Miten oot nuo etuvalot tummennellu? Ihan jollain tummennusspraylla vai sekoitellut mustaa lakan joukkoon? Mielessä hiukan sama käynyt, muttei tiedä oikein mikä olisi kestävin ratkasu
Krizuu
 
Audi A4 Avant B7, Ex: Passat B5, Golf Gti mk3

LähetäLähetetty: 22.7.2011 15:00    Viestin aihe:

Lainaus:
Ei sentään mitään lisäveroa lätkäisty kun kilvet vietiin? Miten oot nuo etuvalot tummennellu? Ihan jollain tummennusspraylla vai sekoitellut mustaa lakan joukkoon? Mielessä hiukan sama käynyt, muttei tiedä oikein mikä olisi kestävin ratkasu


Ite tummensin tummennus-spraylla, sillä epäilyllä että ne saa lakata kuukauden välein uudelleen, mutta vaikka suihkautin vain pienen kerroksen, on lakka kestänyt samanlaisena koko kesän. :) laminithan ois tietty paremmat, mutta omasta mielestäni ne menee jo liian tummaksi.
topcatti
 
Corrado G60

LähetäLähetetty: 22.7.2011 17:14    Viestin aihe:

90e sakko pitää maksaa, Tummennus spraylla vedin, tosin juuri huomasin, että lakasta on lähteny palasia vissiin kiveniskuista
topcatti
 
Corrado G60

LähetäLähetetty: 6.8.2011 15:06    Viestin aihe:

Eipä toi motonetin tummennus spray kovin kestävää taida olla, vähän sataa vettä niin rapisee pois http://img4.imageshack.us/img4/4822/06082011153.jpg

http://img69.imageshack.us/img69/9813/06082011156.jpg
http://img508.imageshack.us/img508/9939/06082011155.jpg
Uudet sivu ja etuvilkut sumareilla tuli kanssa ja tökkäsin kiinni. Alkuperäset oli liimattu kiinni toiselta puolelta, niin olipahan siinäkin taas repiminen. Onko golf 3 olemassa mitään sumuvalo johto pakettia vai mitää pitääkö ne vetää ite?

http://img199.imageshack.us/img199/586/06082011157.jpg MD comprexin kyynärnojakin näyttää hyvältä kun hioo sen mataksi.

http://img98.imageshack.us/img98/8166/06082011158.jpg Ja vähän vielä yksityiskohtaa :)

Sähköissä mukava vika (välillä); kun painaa jarrua, niin syttyy jarruvalojen sijaan takavilkut ja vilkut ei toimi muutakun jos ei paina jarrua

Uusia vanteita ja alustasarjaa kun aattelin, niin jos madaltaa, niin näyttääkö 16" vai 15" vanteet 50 kumeilla paremmilta? Lenso BSX vanteita aattelin :)


Viimeinen muokkaaja, topcatti pvm 6.8.2011 16:22, muokattu 1 kertaa
Slantsix
 
-95 Golf Variant VR6 Syncro

LähetäLähetetty: 6.8.2011 16:03    Viestin aihe:

Minusta GIII etusumareiden johdot pitäs tulla syylärin luona olevalle isolle liittimelle. Eli vaatisi valokytkimen ja loppujohtojen vedot syyläriltä.
Korjatkaa jos olen väärässä.
mnky
 
vr6

LähetäLähetetty: 6.8.2011 17:25    Viestin aihe:

Itellä oli omassa G3 samanlaista takavalojen toimimattomuutta/väärin toimivuutta. Kannattaa tarkistaa takavalojen maadotukset. Itellä ainakin sillä korjaantu.
topcatti
 
Corrado G60

LähetäLähetetty: 4.9.2011 18:53    Viestin aihe:

Takavalot sain korjattua, oli sulanu maajohdon paikka takavalon pohjasta. Etusumaritkin heitti kiinni viidessä minuutissa. Mutta saimpa nyt ainakin otettua kunnon kuvia, vaikka auto vähän pölynen olikin;

http://i1188.photobucket.com/albums/z417/topcatti/IMG_2954.jpg
http://i1188.photobucket.com/albums/z417/topcatti/IMG_2958.jpg
http://i1188.photobucket.com/albums/z417/topcatti/IMG_2955.jpg
http://i1188.photobucket.com/albums/z417/topcatti/IMG_2957.jpg
http://i1188.photobucket.com/albums/z417/topcatti/IMG_2964.jpg
http://i1188.photobucket.com/albums/z417/topcatti/IMG_2961.jpg
Markku M.
 
Jetta V "GTD", Octavia I

LähetäLähetetty: 5.9.2011 0:52    Viestin aihe:

Infinity-tarrat pois niinku olis jo. Ja tee noille etuvaloille jotain?
Ei mulla muuta.
topcatti
 
Corrado G60

LähetäLähetetty: 5.9.2011 4:40    Viestin aihe:

Vai että niinku olis jo, no minäpä menen ostamaan jotain ötökkiä ja raaputan loput tummennukset heti pois!
Kai täällä voi järkeeki käyttää noissa kommenteissa, ainiin ja yrittää olla jollain tapaa edes kohtelias. Mulle on ihan vitun sama, jos joku tulee sanomaan vaikka että "ompa ruma golffi", mutta.. joopa joo
Markku M.
 
Jetta V "GTD", Octavia I

LähetäLähetetty: 5.9.2011 8:58    Viestin aihe:

No jopas oli herkkä. :D Jos laittaa autonsa esille, pitäisi kestää kyllä kritiikkiäkin... Eikä kaikkea tarvitse ottaa noin henkilökohtaisesti.

Hifimerkkien tarrat on vaan oikeasti huvittavia. Mainostetaan, että mulla on tässä tällaista hifiä, tule ja varasta... Ymmärrän tarrat siinä vaiheessa, kun niiden taustalta löytyy joku idea.

Ja väitätkö itse, että noi repaleiset etuvalojen tummennukset on muka hyvän näköiset?

Ei herneitä. Nyt se hymiö tähän: :)


Viimeinen muokkaaja, Markku M. pvm 5.9.2011 17:23, muokattu 1 kertaa
eaglhart
 
VW Passat Variant 2.0 16V -95, VW Golf 1.3 -90

LähetäLähetetty: 5.9.2011 15:16    Viestin aihe:

Lainaus:
Vai että niinku olis jo, no minäpä menen ostamaan jotain ötökkiä ja raaputan loput tummennukset heti pois!
Kai täällä voi järkeeki käyttää noissa kommenteissa, ainiin ja yrittää olla jollain tapaa edes kohtelias. Mulle on ihan vitun sama, jos joku tulee sanomaan vaikka että "ompa ruma golffi", mutta.. joopa joo


Itsekin toivoisin asiallisuutta kommentointeihin niin tällä kuin muillakin nettifoorumeilla. Kaikesta ei tarvitse tykätä, mutta ei silti tarvitse käyttäytyä epäkohteliaasti. Mielipiteensäkin voi sanoa monella tavalla. Toisaalta, topcatti itse veti vähän mattoa oman kommenttinsa alta tuolla "Mulle on ihan v**un sama"... -lauseellaan.

Loppujen lopuksi, autoista tässä vaan on kysymys, ei näistä(kään) asioista kannata alkaa kovin kiihkomielisesti vääntämään. Asialliselle kommentoinnille ja kritiikillekin on aina paikkansa, ja sitä on hyvä osata myös ottaa vastaan. Muistetaan kuitenkin se, että mielipiteet on kuin persreikä: jokaisella on omansa, eikä yhtä ja ainoaa oikeaa ole olemassakaan. :)
topcatti
 
Corrado G60

LähetäLähetetty: 5.9.2011 15:20    Viestin aihe:

Kestän kritiikkiä, mutta voi ne järkevämminkin sanoo.
eaglhart
 
VW Passat Variant 2.0 16V -95, VW Golf 1.3 -90

LähetäLähetetty: 5.9.2011 15:53    Viestin aihe:

Nimenomaan, tuo oli pointtini, että jos annetaan kritiikkiä, niin sen voi tehdä asiallisestikin.
albanzo
 
A4PR / TOURAN ballsdeepcrew.com

LähetäLähetetty: 5.9.2011 17:07    Viestin aihe:

No mut jos tällasesta kommentista:
Lainaus:
Infinity-tarrat pois niinku olis jo. Ja tee noille etuvaloille jotain?
vetää noin pahasti herneen nenään, ni kannattaa miettiä tarkemmin et onko järkeä pistää autoa kenenkään katseltavaksi.
Toi nyt kuitenkin oli aika laimeesti heitetty toi Mak383:n kommentti.
topcatti
 
Corrado G60

LähetäLähetetty: 5.9.2011 18:35    Viestin aihe:

Samallalailla oisin makelle sanonu, vaikka missä topicissa ois ollu.
Juhuts
 
MK3 & B5

LähetäLähetetty: 5.9.2011 23:01    Viestin aihe:

Kärpäsestä tehdään härkänen sanonta taitaa täällä päteä :D Täytyy todella herkkä hipiäinen olla, että tuollaisesta kommentista ottaa itseensä ja pitää ruveta valittamaan. Korjaus kehoituksia ja neuvvojahan nuo olivat? Eikö yleensä auto pistetä nettiin esille, että saadan kommentteja ja kuulla muiden mielipiteitä? Tosin esim minunauto.comissa tämä on ymmärretty ihan väärin, kun tuntuu suurimmalla osalla käyttäjistä olevan kieli erittäin ruskeana muiden autojen hehkutuksesta.

En näe itse ainakaan mitää pahaa noissa ehdotuksissa? Samaa mieltä tarroista ja valoista. Tarrat veke ja lamppujen tummennukset kuntoon, taikka sitten mieluiten kokonaan poies.
lukkari
 
Multivan TDI -99 ACV, Golf Variant GL ADZ -95, Audi 200 -84, Käfer Limousine -57

LähetäLähetetty: 6.9.2011 7:43    Viestin aihe:

Jos ei ole valmis tällä palstalla ottamaan vastaan kritiikkiä, ei kannata alkaa esitellä tuotoksiaan.
Vieläkin muistan, kuinka kiihkeän palautteen sain, kun aikanaan asensin T4 pakuun kromikaaret. Kuuntelin aikani naureskelua ja totesin sitten itsekin, että vastaavat kaaret korin väriin maalattuna olivat huomattavasti paremman näköiset -myös arvostelijoiden mielestä.
Cede
 
Leon FR TFSI, Clio GT EDC

LähetäLähetetty: 6.9.2011 9:03    Viestin aihe:

Mites jos vaikka panostaisit kunnon pesuun ja pintojen käsittelyyn?
En näe mitään järkeä ostella jotain valoja/vilkkuja, jos perusta eli auto muuten on epäsiistissä kunnossa...mutta edelleen, jokainen tyylillään, toiset jopa ilman...
topcatti
 
Corrado G60

LähetäLähetetty: 31.1.2012 21:31    Viestin aihe:

Parin youtube pätkän innoittamana ja kesää odotellessa ajattelin tätä päivittää.

-Kaikkien pyörien laakerit, etujarrut, reikä pohjasta.
-60/-40mm jouset karmivilla 185/65/15 kumeilla jostain syystä, tosin etujouset eivät ota auto nostettuna yläpäähän kiinni, joten täytynee keksiä jotain.
-Kuskin ikkunannostaja sano ittesä taas kerran irti, mutta tällä kertaa hain motonetistä uuden ikkunannostimen 25e:llä joka toimii mainiosti, suosittelen.
-Takalasinpyyhin poistettu
-Aloitettu kunnostamaan kesävanteita. Jospa maalais ne esim. imprezan vanteiden kultaseks.

Kun talven ekat pakkaset alkoivat, päätin että nyt on auto saatava puhtaaks (Niin kuin olen aina sitä puhtaana pitänyt kun kelit sen ovat sallineet. Viitaten edelliseen viestiin, heh.).
Konepelti kerran vetästy autoglymin hienolla hiontatahnalla, ideana saada aluksi alkup. väri esiin, kuten eron lokarissa ja konepellissä huomaa sävyeron.
Siinä koko auto myllytettynä ja autoglymin kulta vahalla huistatuna:
http://i5.aijaa.com/b/00456/9474555.jpg
http://i3.aijaa.com/b/00483/9474557.jpg
http://i11.aijaa.com/b/00976/9474556.jpg

Punaiset raidat siis gti 20th anniversery hengessä.
Juuso.S
 
MkIII Gti 20vt & MkVI 2.0TDI

LähetäLähetetty: 1.2.2012 22:02    Viestin aihe:

Tarrat veke, ei kuulu vr6 ja samalla häpäistään aidot getarit...
topcatti
 
Corrado G60

LähetäLähetetty: 1.2.2012 22:31    Viestin aihe:

...häpäistään?
Slantsix
 
-95 Golf Variant VR6 Syncro

LähetäLähetetty: 1.2.2012 22:52    Viestin aihe:

minusta toi punanen raita tuo mukavan kontrastin tohon.
Vai että häpäistään, sit pitäs kieltää gti ja CL miehiä laittamasta Vr6 lippaa eteen, tosin itekin joutus sen poistaa. Kun vr6 syncrossa on CL lippa alunperin xD
Häntti
 
Audi S4 2.7Bit

LähetäLähetetty: 2.2.2012 16:11    Viestin aihe:

haha hitto päivän naurut tästä häpäisystä. :DD

edit: Hyvältä näyttää! tuo youtube on kyllä petollinen paikka.
topcatti
 
Corrado G60

LähetäLähetetty: 14.2.2012 15:00    Viestin aihe:

http://desmond.imageshack.us/Himg803/scaled.php?server=803&filename=20120214112701.jpg&res=medium
Miten on mahollista että 185/65/15 et43 ottaa tuohon sisälokariin kiinni. Repiny massat pois ja pellin kiiltäväks molemmilta puolilta.
Tylsyyksissäni autosta yritin ehtiä ruostekohtia, jotta ne vois fixailla mutta eipä niitä sitten löytynytkään. ;)
Iskareissa vähän vikaa ja madallusjouset ei oikein asetu niihin muutenkaan, eli nyt sai itelle hyvän syyn ostaa luultavasti V-maxxin coiloverit.

Joku guru keksii varmaan miten saa vr6 Co arvon laskemaan, liian rikkaalla siis käy(~+0.6). Jotain "tyyppivikoja" esim? Jollain varmaan ois lämpötilaanturin ja lamban arvot, jotta vois mittailla onko kunnossa.

E: eli aidot Gti:t ovat vaan "20th anniversery" malleja joita on tehty pari kappaletta? ok
Sleeper^
 

LähetäLähetetty: 15.2.2012 11:50    Viestin aihe:

Vanteissa liian iso ET, sen takia ottavat kiinni.
Markku M.
 
Jetta V "GTD", Octavia I

LähetäLähetetty: 15.2.2012 12:24    Viestin aihe:

Mulla on Audissa talvipyörissä "oikea" ET (35) ja etupyörät ottaa kiinni sisälokasuojaan kääntäessä, koska on "pilalle madallettu". Ei oo jaksanu stressata, koska ottaa vasta aivan ääriasennossa, jos silloinkaan. ET:tä pienentämällä tai alustaa nostamallahan tuosta ongelmasta pääsisi eroon, mutta ei jaksa mitään spacereita ruveta talvipyörille laittamaan. Ja se alustan nostaminenhan ei ole vaihtoehto. ;)
Kotka
 
3C 2,0tdi dsg highline variant.

LähetäLähetetty: 15.2.2012 14:40    Viestin aihe:

Kyllä tuohon tuo punainen raita käy hyvin, vaikka jotkut sitten sekoittuvatkin..
OT: Onkos tuo 20th anniversary gti sama kuin 20 jahre edition? (Itselläni ainakin oli punaiset rannut puskureissa ja listoissa, sekä kiva golfpallonuppi, punakuvioiset penkit gti-logoin ja punaiset tikkaukset sisustassa)
topcatti
 
Corrado G60

LähetäLähetetty: 15.2.2012 15:01    Viestin aihe:

On sama. anniversary = vuosipäivä, jahre = vuosi jne. Ja varusteluun kuuluvat juuri nuo :)

E: Moottorin päällysmuoveja hieman maalailtu tänään.
rosten
 
Corrado G60 & Golf 2 with a twist

LähetäLähetetty: 15.2.2012 23:03    Viestin aihe:

Anniversary ja jahre editionit eivät kaiketi ole sama asia.

20 Jahre:
http://www.car-vs-car.de/images/autos/galerie/galerieVW-Golf-3-GTI-TDI-20-Jahre-Jubi-Edition-Gt3Q.jpg

Anniversary:
http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/cars/1999671062/1999671062_1.jpg

20 Jahre editionissa on myös tuo Nokian aktiv kaiutin järjestelmä.
Jahre editioneja ei ole valmistettu kuin noin 600kpl. Osa on 1.9tdi ja loput ovat 2.0 8v.
Kotka
 
3C 2,0tdi dsg highline variant.

LähetäLähetetty: 16.2.2012 8:37    Viestin aihe:

No hittolainen. Sittenhän minulla olikin hiukan harvinaisempi versio tuosta Gti:stä..
Juuri tuollainen 20 Jahre Edition hetken aikaa alla viiletti. Tuon Nokia Aktiv kaiutin/dsp-hommelin purin siitä pois, kun päivitin poppivehkeitä. Vaan taisipa se tallinnurkkaan jäädä talten, vaikka auto lähtikin taipaleelle. Ja teimpä jonkinlaisen työn niiden alkuperäisten aluvanteidenkin kanssa, kun ne fiksasin.
Markku M.
 
Jetta V "GTD", Octavia I

LähetäLähetetty: 16.2.2012 10:56    Viestin aihe:

Vähän offtopiccia, mutta "Anniversary" ja "Jahre" on itse asiassa sama asia. 20 Jahre = 20 Jahre-Jubiläums = 20th Anniversary. Eri kieltä vaan.

Neloskorisissa harrastelijapiireissä "Jahre" = Euro ja "Anni" = Jenkki.
Ja Jenkkilässähän noi vuosimallit ja juhlavuosien määrät on aina erilaiset, koska GTI rantautui Amerikan mantereelle 7 vuotta Eurooppaa jäljessä. Esim. Jenkkilän 20th Anniversary GTI = 2003 ja Euroopan 25 Jahre-Jubiläums GTI = 2001. Ja auto on pääpiirteittäin sama rakkine, joitain kosmeettisia eroja vain.

edit: Ja mitä tohon Mk3 juhlamllin GTI:n valmistusmäärään tulee, niin: "20th Anniversary GTI
Volkswagen produced a limited quantity of 1000 special-edition 3 and 5-door GTI Anniversary models, celebrating 20 years of the GTI model. 600 8 valve models, 150 16 valve models and 250 TDI models."
Makeke
 
VW Golf mk4 GTI 25th Anniversary Edition

LähetäLähetetty: 16.2.2012 12:35    Viestin aihe:

Sekotetaan nyt vielä hiukan soppaa ja jatketaan Markun OT:ta. :)

Näitä special malleja on nyt sitten useampi lähes samoilta vuosilta. Eli:

Golf MKIV 25th Anniversary Edition (2001)
Golf MKIV 337 Edition (2002)

Kyseessä ovat samat autot, mutta Anniversary on tehty euroopan markkina-alueelle ja tämä 337 Edition on jenkkilään ja känädään.

Golf MKIV 20th Anniversary Edition (2003) on Jenkkien volkkarikonsernin valmistama GTI -malli pohjois-amerikkaan. Tätä ei tietääkseni edes myyty Euroopassa missään vaiheessa. Tekniikka sama kuin edellisissä, varustelussa hiukan eroa. Ilmeisesti ei muuta kuin kattoluukku ja erilaiset vanteet.

Korjatkaa nyt ihmeessä jos puhun ihan puutaheinää, mutta tietääkseni asia on näin.
Kotka
 
3C 2,0tdi dsg highline variant.

LähetäLähetetty: 16.2.2012 15:02    Viestin aihe:

..Ja jos vielä lisää Ot:tä..
Makeke otti mukaan IV-kopan, mutta hetkeä aikaisemmin taisi olla mk3 kyse.. Ja itselläni oli 5-ovinen, vuoden 97' 20Jahre Edition, 2.0 8V moottorilla
Mutta voitaisko hyväksyä tähänkin autoon nuo punaiset raidat, ihan hyvin ne siihen käy.
Sebastian
 
Golf GTi -99, Golf mk2

LähetäLähetetty: 16.2.2012 17:26    Viestin aihe:

Golf mk3 mallit @doppel-wobber.
Golf mk4 mallit @doppel-wobber.
Makeke
 
VW Golf mk4 GTI 25th Anniversary Edition

LähetäLähetetty: 16.2.2012 22:23    Viestin aihe:

Lainaus:
..Ja jos vielä lisää Ot:tä..
Makeke otti mukaan IV-kopan, mutta hetkeä aikaisemmin taisi olla mk3 kyse.. Ja itselläni oli 5-ovinen, vuoden 97' 20Jahre Edition, 2.0 8V moottorilla
Mutta voitaisko hyväksyä tähänkin autoon nuo punaiset raidat, ihan hyvin ne siihen käy.


Jep, kunhan osallistuin keskusteluun kun Markku otti hiukan kantaa näihin neloskoppiin ja itseltä tällainen Anni löytyypi. :)
topcatti
 
Corrado G60

LähetäLähetetty: 23.2.2012 15:13    Viestin aihe:

Ruosteiden metsästäs jatkui ja uskalsin katsoa muovikaarien alle ja sieltähän ei löytynyt mitään!


Edessä tosin lokarin alareunasta pikku täplä, ja kun sitä hioi, löytyikin reikä mutta sehän paikkaantu nopeesti :)


Muovikaarien reunat olivat jättäneet pienet jäljet lokareihin mutta jospa ne lähtis myllyttämällä.


Muovikaarista itse en tykkää kun idea olisi hakea mahd. kliiniä lookkia esim:

Ja tässä oma kokonaisuudessa taas ilman kaaria.


V-maxxin coiloverit pitäis saapua slamitilta parin viikon päästä. Kesävanteiksi ehkä tulossa jotain niinkin omaperäistä kun Keskin kt1 tai Lenso bsx 16"

Kaaria pitäis vähän saada mankeloitua, onkohan Kuopion läheisyydessä muuta paikkaa kun JP autotuning? Ja paljonko se yleensä maksaa? 50-100e / kaari?

E: Auto näyttää viimesen kuvan kuvakulmasta ihan kamalalta.
Juhuts
 
MK3 & B5

LähetäLähetetty: 24.2.2012 0:17    Viestin aihe:

Noilla hinnoillahan sää ostat jo itelles oman mankelin melkeenpä. Vanne vaihtoehdot jo kuullostaa ihan hyviltä, kun on edes vähän laadukkaampaa mitä näihin yleensä näytetään laitettavan. Niitä sentäs saa kunnon leveyksilläkin jopa :D

Tuosta raidasta en osaa sanoa sopiiko se tuohon, kun auto on sininen. Mustaan golffiin sopii kuin nyrkki silmään olkoot jahre tai ei.
Sebastian
 
Golf GTi -99, Golf mk2

LähetäLähetetty: 24.2.2012 9:08    Viestin aihe:

Meinaatko mankeloinnilla pelkän kantin kääntöä vai pitääkö kaarta venyttääkin?

Jos pelkkä kantin kääntö niin se on tunnin homma ku vasaralla nakuttelee.
topcatti
 
Corrado G60

LähetäLähetetty: 24.2.2012 11:51    Viestin aihe:

Ideana lähinnä että mahtuu kunnon pallerot pyörimään, sekä hieman venytystä, http://i259.photobucket.com/albums/hh288/BryGgi/golf014-1.jpg näyttää vaan niin seksikkäältä.

Kierroslukumittarikin rupes toimimaan kun pesi auton ja maalaili hitsi paikkaa!
AnttiL
 
G4 cabrio -02,G5+ ,G4var, G2 KR

LähetäLähetetty: 24.2.2012 12:52    Viestin aihe:

Joku 10 " vanne ja 225 rengas. Et 25 2mm jää akseliin matka takana. Tollanen setuppi kaiketu tulossa Cabrioon hyvin mahtuu ja 225/45 17" renkaallakin tosin vaihdan 35 sarjalaisen. Vanteena keskin KT1.
Sebastian
 
Golf GTi -99, Golf mk2

LähetäLähetetty: 24.2.2012 14:13    Viestin aihe:

Lainaus:
Et 25 2mm jää akseliin matka takana

Nämä aina tietenkin hieman vannekohtaista millanen reuna siellä on. Kakkikseen aikanaan kokeilin kahta eri merkkista vannetta samoilla spekseilä niin toinen otti rankasti akseliin ja toinen pyöri huoletta.
topcatti
 
Corrado G60

LähetäLähetetty: 2.3.2012 13:19    Viestin aihe:


Tuommoset tuli


Tuommoset meni



Tuommonen tuli,
sulais nuo loputki lumet, niin sais kesärenkaat alle ja alaspäin. : )
topcatti
 
Corrado G60

LähetäLähetetty: 16.3.2012 12:30    Viestin aihe:

Matkahuollosta tuli tämmöstä


Josta sitten tuli tämmöstä



Pitää metsästää jostain vielä korkeussäädöllä olevan venton lyhdyt, ja keksiä missä maalautan konepellin. Google herra kertoi että konepellin maalaus maksaa ~250e, onks kellään kokemusta Siilinjärven amiskan autonmaalaus alalta, tai onko ~Kuopiossa ketään/mitään joka voisi maalata hieman halvemmin?
Sebastian
 
Golf GTi -99, Golf mk2

LähetäLähetetty: 16.3.2012 18:58    Viestin aihe:

Lainaus:
Google herra kertoi että konepellin maalaus maksaa ~250e

Huhhuh, ite maksoin kaikkineen pohjatöineen 80€ Venton konepellin maalauksesta (molemminpuolin) maalarilla.
Slantsix
 
-95 Golf Variant VR6 Syncro

LähetäLähetetty: 16.3.2012 19:07    Viestin aihe:

20€ maaleihin, 20€ tarjous keppanaan ja vedät sen mattamustaksi :)
Elementti
 
Vento VR6

LähetäLähetetty: 16.3.2012 22:26    Viestin aihe:

Onkos tää väri LC5P? Minun mielestä Venton keula ei sovi tälläiseen pätkään ollenkaan.. Samanlaisethan ne umpiot on, onko niissä korkeus säätöä vai ei.
topcatti
 
Corrado G60

LähetäLähetetty: 16.3.2012 22:45    Viestin aihe:

Vai niin halpa, no pitää kysellä. Väri on LN5Y. Omaan silmään vento keula vaan näyttää paljon paremmalta, semmonen "häjympi", ei tosin 69 camaroon/charger voi verrata.. :)
osoners
 
Passat 3BG 1.9tdi 4motion ja Golf IV Variant

LähetäLähetetty: 16.3.2012 22:57    Viestin aihe:

Siis golffiahan olis pitänyt alunperin tehdä venton keulalla. On se vaan niin paljon paremman näkönen.
Sami-
 
Golf TDi '96 & Golf TDi 4motion '01

LähetäLähetetty: 16.3.2012 23:33    Viestin aihe:

Vaan eikös sitä varten ole tehty Vento? :)
osoners
 
Passat 3BG 1.9tdi 4motion ja Golf IV Variant

LähetäLähetetty: 16.3.2012 23:43    Viestin aihe:

Eli vento hatchback ja variant.
Elementti
 
Vento VR6

LähetäLähetetty: 17.3.2012 12:11    Viestin aihe:

Leimalle muutoskatsastamaan, että tässä on Vento, mihin on vaihdettu Golffin perä :)
Hajotkaa siihen, itse laitan Ventoon earlykeulan tilalle Golffin gtikeulan.
Mr.RedEye
 
`.`.`. mk3

LähetäLähetetty: 17.3.2012 18:18    Viestin aihe:

^ hyvä ratkaisu.

kaveri teki omaansa viimevuonna kans golf konversion. ite en oo koskaan pitäny tota ventokeulaa "minään".

onkos elementti arzin hihnapyörät jo kiinni? onko ollu vaikutusta,vaikuttiko laatu hyvältä?
pitäisi itelle hankkia..
topcatti
 
Corrado G60

LähetäLähetetty: 5.4.2012 12:57    Viestin aihe:




Kyllä se vaan omaan silmään näyttää helevetin hyvältä :)

Kunhan saa leiman niin pitää ruuvata vielä sentti tai pari alaspäin. Taas söi sen ~300e + 5h peltitöitä. Takajarrusatulat ja katti.

Ilmankos ei aikasemmin mennyt tuolla päästöt... :)
Sebastian
 
Golf GTi -99, Golf mk2

LähetäLähetetty: 5.4.2012 13:46    Viestin aihe:

Itelläki alkas satulajumppa ku pitäs leimata oma Golffi. Hommasin toiset satulat mitkä kunnostaa. tai ne oli itseasiassa niin hyväkuntoiset että ei taida tarvia edes kunnostusta. 50€/pari.

Roikan pistokkeen togon ehkä vois päivittää nykyaikaisempaan versioon?
topcatti
 
Corrado G60

LähetäLähetetty: 5.4.2012 13:54    Viestin aihe:

No jaa :) ehkäpä vois enemmän siirtää piiloon. Omat uudet satulat makso 2x 145e - 39e, vanhoissa satuloissa käsijarrumekanismi rikki jota ei minun ymmärtääkseni noin vain korjata?

E: valoihin tulossa vielä kalvot vastaamaan etuvilkkuja jossain vaiheessa
topcatti
 
Corrado G60

LähetäLähetetty: 25.7.2012 22:50    Viestin aihe:

Oiskos jollain eksoottisia ideoita mitä tolle konepellille tekis, muuta kun että vaihtaa golffin keulan takas. Maalaus maksaa liikaa, punanen on tyhmän näkönen jne. En tiedä onko ventoja edes tehty tuolla värikoodilla mutta pitää jostain etsiskellä sen väristä silti :D Puotin tuossa kesän alussa vielä pari - kolme senttiä alaspäin.

Ainiin, hammastangon tiiviste(et) menny rikki ja kuskin penkkikin halkes kahtia
S4mmy
 
Golf VR6 -92 ja Audi A6 C4 (Projekti Opel Rekord E)

LähetäLähetetty: 25.7.2012 22:52    Viestin aihe:

Vedät vaa mustalla kilikolilla ton pellin ni ei hyppää silmille :D

Edit:
Lainaus:
ja kuskin penkkikin halkes kahtia

WAAT?
topcatti
 
Corrado G60

LähetäLähetetty: 25.7.2012 22:56    Viestin aihe:

Penkin hitsaukset petti kiihdytyksessä ja selkänoja lenti(=kaatu) takapenkille :D

En tiedä kilikolista mutta jos sen mustaks vetäis niin http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=169400 vois kokeilla, en tosin tiedä onko se matta musta konepelti sen kummosemman näkönen..
Slantsix
 
-95 Golf Variant VR6 Syncro

LähetäLähetetty: 25.7.2012 22:58    Viestin aihe:

Tota samaa mietin itekin, kun on monttuja ja kukkasia konepelti täynnä.
jarskii-
 
vento 1.9td -95 und golf mk2 -88 epämoottorilla

LähetäLähetetty: 25.7.2012 23:03    Viestin aihe:

mistä ihmeestä hommasit satulat? eihän nuo mätönetissäkään oo ku n.100€/kpl+20€pantit. tosin itse en tainu edes maksaa satuloista ilman panttia yhteensäkään tuota 145€
topcatti
 
Corrado G60

LähetäLähetetty: 25.7.2012 23:05    Viestin aihe:

Ad varaosalta, vw/audi logo niissä ainakin on, girlingit kai
Näytä edelliset viestit:   
Vastaa viestiin    ffp Foorumin päävalikko -> Kävijöiden kalusto Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa