nyt on poloon menossa hieman kutiteltu aaz mutta mietityttää kytkimen kestävyys, tässähän oli aef kone kaksoismassalla ja pikkulaatikolla, laatikossa vaihteensiirto vaijereilla ja pienemmät vetarin laipat kuin esim golf1.9td laatikossa sekä koko vauhtipyörä pienempi.
Tietääkö viisaammat mikä neuvoksi? mikä kytkin/ laatikko yhdistelmä kestäisi ettei heti tarvitsisi masentua voimansiirto ongelmista?
6N polo ja kytkin/vaihdelaatikko
Valvoja: ffp jäsenet
AAZ alakerta, AEF kansi+apulaitteet, S12 silvian ahdin aef pakosarjassa, motonetin välijäähy, 2,5" simons rosteri catback
tuommoista kokoonpanoa tulossa, kampiakselin hihnapyörä on sorvattavana tällähetkellä ja homma seisoo, aef hihnapyörä/hihna kapeampi kuin aaz ja kampiakselin pää erilainen..
palatakseni laatikko asiaan, mahtaako iso laatikko mahtua polon keulalle?
kun tämä pätkämallin loota on runkoaisan lähettyvillä jo.
onko joku laittanut hb poloon isompaa laatikkoa, esim. G3 tdi?
tuommoista kokoonpanoa tulossa, kampiakselin hihnapyörä on sorvattavana tällähetkellä ja homma seisoo, aef hihnapyörä/hihna kapeampi kuin aaz ja kampiakselin pää erilainen..
palatakseni laatikko asiaan, mahtaako iso laatikko mahtua polon keulalle?
kun tämä pätkämallin loota on runkoaisan lähettyvillä jo.
onko joku laittanut hb poloon isompaa laatikkoa, esim. G3 tdi?
laatikon tyyppi
nyt löysin laatikon tyypin.
085301107-K
eli 085 tyyppinen laatikko. ja vauhtipyörän halkaisija 244mm, aika niukasti tietoa saatavissa näistä.
jos löytyisi tietoa mikä laatikkoi kävisi tilalle johon saisi isomman vauhtipyörän tai kävisikö 1.3 kakkiksen vauhtipyörä mutta saako siihenkään riittävää kytkintä?
085301107-K
eli 085 tyyppinen laatikko. ja vauhtipyörän halkaisija 244mm, aika niukasti tietoa saatavissa näistä.
jos löytyisi tietoa mikä laatikkoi kävisi tilalle johon saisi isomman vauhtipyörän tai kävisikö 1.3 kakkiksen vauhtipyörä mutta saako siihenkään riittävää kytkintä?
vauhtipyörä/kytkin
ratkaisuksi päätyi 084 laatikollisen 2golfin vauhtipyörä ja siihen sachs kytkin setti 190mm levyllä. paine-asetelma kasataan tuplajousilla. katsotaan miten kestää, kytkimelle luvataan 250nm vakiona, vauhtipyörä on puolet vanhaa kaksoismassaa hentoisempi.
orumin mukaan tuota 190mm jousitettua levyä on käytetty myös 6N1 1.7d ja 1.9d muiden vag muassa mutta paine asetelma on ollut eri.
orumin mukaan tuota 190mm jousitettua levyä on käytetty myös 6N1 1.7d ja 1.9d muiden vag muassa mutta paine asetelma on ollut eri.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 80 vierailijaa