aaz pätkii,hyytyy ja savuaa ahtojen noston jälkeen
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 503
- Liittynyt: 30.7.2003 15:43
aaz pätkii,hyytyy ja savuaa ahtojen noston jälkeen
eli aaz 1.9td vento johon laitettu cooleri,putkistoa väsätty,egr ja ajonesto poistettu käytöstä.ahtokara+syöttöä.tällä hetkellä savua ei juurikaan tule reilun kilon paineilla.ja kunkkupultti vaihdettu alle 10tkm sitten eli se vika pois suljettu.
muuten toiminu täysin moitteettomasti mutta ahtojen nostojen jälkeen joka alkoi kun max ahdot nostin 1.2baariin.eli silloin tällöin täysikiihdytyksellä max ahdoilla auto hyytyy kuin seinään ja alkaa katkoa ja putkesta tulee usvaa tien täydeltä(harmaata,sinistä?).jos nostaa kytkimen niin katkoo ja meinaa sammua mutta muutaman sekunnin päästä taas tokenee ja pelaa taas kuin mitään ei olisi tapahtunut?!?mitä helvettiä?
ennen ahtojen nostoa auto ei ainakaan öljyä kuluttanut nimeksikään eli turbokaan ei öljyjä ole läpi voinut laskea.
muuten toiminu täysin moitteettomasti mutta ahtojen nostojen jälkeen joka alkoi kun max ahdot nostin 1.2baariin.eli silloin tällöin täysikiihdytyksellä max ahdoilla auto hyytyy kuin seinään ja alkaa katkoa ja putkesta tulee usvaa tien täydeltä(harmaata,sinistä?).jos nostaa kytkimen niin katkoo ja meinaa sammua mutta muutaman sekunnin päästä taas tokenee ja pelaa taas kuin mitään ei olisi tapahtunut?!?mitä helvettiä?
ennen ahtojen nostoa auto ei ainakaan öljyä kuluttanut nimeksikään eli turbokaan ei öljyjä ole läpi voinut laskea.
onkos tuommosesta osasta menty johdot katkaisemaan?
http://i76.photobucket.com/albums/j15/v ... P60074.jpg
tuohan siis tulee nestepäähän siihen mistä lähtee suihkuputket niin siihen keskelle mistä voi tarkistaa pumpun ennakon. entä onko ennakot minkälaiset?
http://i76.photobucket.com/albums/j15/v ... P60074.jpg
tuohan siis tulee nestepäähän siihen mistä lähtee suihkuputket niin siihen keskelle mistä voi tarkistaa pumpun ennakon. entä onko ennakot minkälaiset?
Omasta mittasin pakopaineita tuolla K03 pillerillä nii 0,9 ahdoilla ilman cooleria ja 2,5 tuuman putkistolla kesti tuonne ~3000 hujakolle vähän reilussa baarissa ja sit hyppäs kierrosten mukana ~4500 ja 2bar.... On siis melko max tuo 0,9.... syöttöjä ja karaa hipelöity silleen sopivasti ->meni leimasta läpi ilman ahdonalaista...
-
- -
- Viestit: 503
- Liittynyt: 30.7.2003 15:43
ennakko 0.95 ja ei ole nypätty tuota syöpumpun päässä olevaa johtoa irti.
eli eiköhän nuo pakopaineet ole syynä moiseen.niin ja vetäviä kierroksia on nostettu ja juuri reilummilla yläkierroksilla se juuri aina tilttaa;D
tuo turbo on kauhea rusina,monet kuitenkin ovat tuntuneet ajelleen reilusti yli kilon ahdoillakin.kolmella pultilla oleva eli onko tuo nyt se K03?
elikkä täytyy pudottaa ahtoja,jos sen max 1bar pistäisi.
täytyy katsoa olisiko jossain vaiheessa mielenkiintoa vaihtaa isompaa puhallinta tilalle.
eli eiköhän nuo pakopaineet ole syynä moiseen.niin ja vetäviä kierroksia on nostettu ja juuri reilummilla yläkierroksilla se juuri aina tilttaa;D
tuo turbo on kauhea rusina,monet kuitenkin ovat tuntuneet ajelleen reilusti yli kilon ahdoillakin.kolmella pultilla oleva eli onko tuo nyt se K03?
elikkä täytyy pudottaa ahtoja,jos sen max 1bar pistäisi.
täytyy katsoa olisiko jossain vaiheessa mielenkiintoa vaihtaa isompaa puhallinta tilalle.
Lainataanpa topiccia kun sama kone kyseessä. Mutta ongelma semmoinen että ahdot ei nouse millään yli 0,45bar...ei vaikka tulppaa hukkaportin kokonaan pois pelistä? Voiko olla et hukkiksen kello on totaali kabut? syöttöä on senverran lisätty et peilistä juuri huomaa ja ahto mittari on ahtojen alaisen syötön letkusta T haaralla. Auto on -98 1,9td ja turbo kkk 13? Niin ja eka viesti joukossa savuisessa! =)
Vähän parannusta tähän vaivaan tulin ku kävin kaikki liitokset läpi ja voi olla et turbon ja imusarjan välistä ehkä on vuotanut? Eli nuo liitokset on nyt ok. Sit jatkoin sitä hukkiksen tankoa ihan maksimiin ja silti jää paineet 0,6bar mut se hyvä puoli tässä on nyt kuitenki et nyt ahtaa tuon jo noin 2000rpm ja paineet nousee ihan terveen oloisesti. Voiko tätä bliidata normaalisti kun on tuo 2 toiminen hukkaportti vai millä keinoin noita paineita ylös? joku 0,9-1bar vois varmaan olla ihan hyvä niin eipähän heti laukea koko kikotin.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 69 vierailijaa