Hinauspalvelua turkulaisittain

Yleiset ei-autoaiheiset jutustelut, kuten tietokoneet, muurahaisten karkoitukset ja muut :)

Valvoja: ffp jäsenet

Sakke
-

Hinauspalvelua turkulaisittain

ViestiKirjoittaja Sakke » 11.7.2009 14:04

OCF:n puolelta bongattua miten länsirannikolla toimitaan.
Linkki OCF:n sivuille

ch3oh
-

ViestiKirjoittaja ch3oh » 11.7.2009 16:50

http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic.php?p=1575044#1575044

Myös OD:n puolella on aiheesta juttua, jossa myös muut mainitsevat saaneensa heikkoa palvelua. Toivottavasti yrityksessä tajutaan tuoda oma näkemys esille, nämä jutut ovat usein harvinaisen yksipuolisia.

Opinions
-
Viesti:

ViestiKirjoittaja Opinions » 11.7.2009 23:57

Ei vittu mä sanon. Harkan palvelusta ei todella ole mitään hyvää sanottavaa.

Viime talvena joku ehtoo töitten jälkeen vaihdoin omaan silloiseen autooni (evo V) vesipumppua, ja syystä tai toisesta jakohihnan kiristin jäi (ilmeisesti?) löysälle ja kotimatkalla pari kilsaa ennen remmi löystyi ja hyppäs, koneessa kävi sellanen "ikävä" pärähdys ja kolina.
(kiitokset avusta, >makke< ja Slate:)

No ei siinä muutakun hinuria soittamaan, meinasin sitten että vaikka ny Harkka kun se on siinä Raisiossa oman työpaikan vieressä..

Esa Harkka (ehkä, joku harkka ite kuitenkin?) vastasi ja ilmeisesti tunnistikin minut jotenkin, kun kuitenkin viereisessä merkkikorjaamossa töissä olen..
Käytiin vakuutusyhtiön, mun ja auton tiedot jne. asiallisesti läpi.

Ei siinä, kysyin sitten vielä josain kohtaa kuitenkin että miten se loppuviimein menee, kun mulla on täyskasko.
Että pitääkö mun tehdä jotain yhteydenottoa vakuutusyhtiöön vai miten, kun se kuitenkin on sen verran arvokasta itte maksaa?

Ko. Harkka rupesi yhtäkkiä kyselemään sellaseen vittumaiseen sävyyn että: miten niin, mistä olen saanut päähäni että meidän hinaus on kallista?
mä:ihan siis yleisesti vaan meinasin. (ajattelin että läppää heitti)
h: mistä olet keksinyt että meidän hinaus olisi kallis, perustele?
mä: mitä?
h:et sä voi noin sanoa, merkkikorjaamon asentajana.
h: ei mekään teidän asiakkaille sanota mitä autoja eniten hinataan, et sä voi asentajana noin sanoa.
h: mä tulen huomenna selvittämään tätä sun pomon kanssa ei merkkikorjaamon asentaja voi noin sanoa!!
mä:mitä?
h:ei ei ei merkkikorjaamon asentaja voi noin sano, mikä sulla on mua vastaan!?!?
mä: tiedustelin että mikä nyt vituttaa, mua ainakin vituttaa toi sun asenne, asiakaspalvelu ja ihme jankutus mun työpaikasta, minä itse soitin Teille sinne!
h: Aion kyllä tulla huomenna selvittämään tätä sun pomon kanssa et voi noin sanoa kun mekään ei teidän asiakkaille kerrota mitään.
mä: (hermostuin totta vitussa, pual kakstoista yöllä keskellä vitun viikkoa) Sanoin että pidetään nyt niin että mä en vittu ikinä soittanu sulle sinne ja tervetuloa vaan käymään huomenna ni voidaan jutella ihan vaikka keskenämmekin kasvotusten.
h: Tulen kyllä varmasti juttelemaan sun pomon kanssa kyllä mä tiedä ketä se on jne, ja en nyt kyllä laita sulle autoa sinne!!
mä: juu et vitussa laita, kyllä turussa Autohinausfirmoja on mun tarpeisiin.
h:soita vaikka oili jaloselle, luuri kiinni ja tuuttuuut..

Mä olin site niinku että mitä vittua äsken tapahtui?
Soitin uudestaa 118 ja pyysin jaloselle, puolituttu kaveri työn puolesta vastas ja tunnisti ja lupas tulla 20 min, tai oikeastaan mä lähen heti.

Oliskohan siitä menny sen 7min kun mitsu oli jo lavalla juteltiin vielä mitä oli tapahtunut ja niitä näitä..

Seuraavana päivänä, näin sen harkan palloilemassa meillä töissä ja kysyin pomolta joko se kävi juttelemassa ja selitin viimeöisen episodin..

Joku tunti sen jälkeen pomo tuli ja sano että nyt oli käynyt.
Oli vaan sanonu että yksityisihmisenä olin soittanut ja oli hiukan ihmetelly koko heidän touhua..

Eikä siinä tosiaan vielä kaikki, tuli se juu mullekkin oikeen kädestä pitäen esittäytymään ja kysymään että onko mulla jotain henkilökohtaista?
Sanoin vaan että eilen ei ollut, tästä eteenpäin on mulla ja kaikilla ketä kysyy hinuria ni Ei harkkaa.

En kiellä ettenkö olis tuohtunut ja vittuuntunut, auto hajos (2500-3500€ omasta kukkarosta) keskellä yötä, lumipyryssä ja pakkasessa.
Olen myös varmasti voinut sanoa rumasti, mutta vasta Tämän harkan perseilyn jälkeen.

Enkä myöskään ole kuullut mitään positiivista keneltäkään koko yhtiöstä.
Poliisit kyllä joo suosittelee, mistähän johtuu, olisko hyvin "voideltu"..

Oili jalonen Heitä suosittelen kyllä ja täysin vilpittömästi! Palvelu aina ollut hyvää hinauksessa ja purkuosatoiminnassa.
Viimeksi muokannut Opinions, 16.7.2009 13:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

slate
-
Viesti:

ViestiKirjoittaja slate » 12.7.2009 2:58

Opinions: Enpä tollasesta episodista oo kuullukkaa. Aika järjetöntä touhua.

(kiitokset avusta, >makke< ja Slate:)
^eipä kestä, pitää ite tarkistaa pultit enskerralla ettei ammattilaisella jää mikää löysäl. :D

Jani.K
-

ViestiKirjoittaja Jani.K » 12.7.2009 21:41

Kokemuksia myös Turunseudulta itsellä viimekesältä, auto porsi Hevonperseeseen asti, Turun saaristoon, ja vielä kaikkein kauimpaan kolkkaan. Hinauspalvelua halutessa, soiteltiin turun lähialuilla oleviin hinausyrityksiin, pari ensimäistä kieltäytyi hommasta, toinen olisi päässy seuraavana päivänä, toinen ehkä loppuviikosta. Oili Jalonen lupautui kuitenkin heti tulemaan, siitä myös kiitos Jaloselle että sai neuvoteltua Destian ajamaan ylimääräisen lauttayhteyden, kusessa kun oltiin.

Meikkis01
-

ViestiKirjoittaja Meikkis01 » 11.8.2009 12:01

Itse annan pisteet kans jaloselle erittäin hyvästä palvelusta..Soittikin vielä ennen kun lähti kun tilasin ajan parin päivän päähän ja varmisti et kaikki on selvää..autos on jotain tuning puskurii ja vähän madallettu ja ilmoitin sen siin samas niin sanos vaan et varovaisesti kun ottaa niin kyl ne kaikki sinne on menny..Harkalle soitin samasta asiasta et parin päivän pääst tarvis hakee niin sanos et älä näin ajois soita et soita sitku tarviit ja kerroin autost niin sanos et jos purskuri hajoo niin voi voi..

Sebastian
-

ViestiKirjoittaja Sebastian » 11.8.2009 15:09

OT:
Sen kummemmin ketään asianomaisia tuntematta jotenkin tuosta Harkasta tulee mieleen Kummelista Jankon Betonin johtaja. =D
/OT.

Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”