elikkä potilaana tollanen 11/94 mallinen 2.4diisseli padalla oleva pornstartteri.
kytkin täristää jonkun verran liikkeellelähdössä mutta ei tunnu luistavan eikä täristä isommassa vauhdissa, vaihteetkin pelaa niinkuin kuuluu. poljin tuntuu että menee vähän asteittain pohjaan eli liike ei oo tasanen ja sulava. Onko tota kytkintä mahdollista säätää jollain tavalla? onko tollasessa vaijeri vai nestekytkin? mietin jos vaijeri on vähän ruostunut ja kuivunut kuoreensa niin voisko aiheuttaa tollasta? pahin pelko tietysti on että koko kytkimen saa laittaa uusiksi ja sitä ei oikein tekis mieli. Ideoita saa antaa, olis kiva saada tosta edes vähän mukavampi käyttää, nyt on melkonen vibraattori liikkeellelähdössä.
t4 transporterin kytkimestä kysymyksiä
Valvoja: ffp jäsenet
Samoilla linjoilla kuin sa. Ko. ominaisuuden voi hyväksyä ja ajaa satoja tuhansia, tai sitten voi vaihtaa levyn ja ehkä vähän muutakin. Vähän reilummalla kaasunkäytöllä tärinä vähenee.
Syy voi olla ehkä hiukan lasittuneessa levyssä (miksi se ei sitten luista - en osaa sanoa). Raskaan kuorman ja kärryn kanssa tuollaisen tärisevän kytkimen saa aikaan.
Veikkaan/muistelen, että tuossa on nestekytkin, kun laatikko on 02A-sukuinen, mutta en mene varmaksi sanomaan, kun ei ole pitkään aikaan tarvinnut tuollaisen pellin alle vilkuilla. Toisaalta, jos on vaijeri, niin se on luultavasti automaattisäätöinen, eli tod.näk. säätöjä ei ole.
Syy voi olla ehkä hiukan lasittuneessa levyssä (miksi se ei sitten luista - en osaa sanoa). Raskaan kuorman ja kärryn kanssa tuollaisen tärisevän kytkimen saa aikaan.
Veikkaan/muistelen, että tuossa on nestekytkin, kun laatikko on 02A-sukuinen, mutta en mene varmaksi sanomaan, kun ei ole pitkään aikaan tarvinnut tuollaisen pellin alle vilkuilla. Toisaalta, jos on vaijeri, niin se on luultavasti automaattisäätöinen, eli tod.näk. säätöjä ei ole.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 53 vierailijaa