missä vika passat 1.tdi-99 ahu tehot hukkuu
Valvoja: ffp jäsenet
missä vika passat 1.tdi-99 ahu tehot hukkuu
vika koodit 575 ahtopaineen säätöero
vaihdettu
n75,ilmamäärämittari,letkuja uusittu.turbon kello kait ehjä,ilmanputsari jne
tehot hukkuu ajossa n 90-100 vaihdissa
rupee jo vituttaa..
vaihdettu
n75,ilmamäärämittari,letkuja uusittu.turbon kello kait ehjä,ilmanputsari jne
tehot hukkuu ajossa n 90-100 vaihdissa
rupee jo vituttaa..
http://www.vagarena.fi/index.php?action ... 4022;image
abouttia rallaa tuollakohtaa. kahella ruuvilla imupuolen putkessa kiinni ja siihe menöö johto.
abouttia rallaa tuollakohtaa. kahella ruuvilla imupuolen putkessa kiinni ja siihe menöö johto.
lämpöanturi
ylä ahtoputki jossa 2 anturia on vaihdettu myös
lutkut varmasti oikein
ja uusittu, onmyös putket puhallettu ei vuotoja
Itse asentaisin ensimmäisenä ahtopainemittarin autoon. Helpottaa kummasti ongelmien kohdatessa ;)
Kannattaa koettaa saada jotakin dataa mitä siellä oikeasti tapahtuu, ettei tarvitse yrittää arvailla. Pelkkä vikakoodi kun ei välttämättä kerro itse viasta juuri mitään vaan vain sen miten vika ilmenee.
esim. Ahtopaineen vähäisyys voi johtua vaikkapa ongelmasta polttoaineen saannissa tai tukoksesta pakoputkessa. Syitä voi olla monia....
Tässä tapauksessa kun ei ilmeisesti ole edes tiedossa puuttuuko ahtoja vai ahtaako liikaa. Saati onko tekniikka täysin vakio vaiko muutettu jotenkin.
Kannattaa koettaa saada jotakin dataa mitä siellä oikeasti tapahtuu, ettei tarvitse yrittää arvailla. Pelkkä vikakoodi kun ei välttämättä kerro itse viasta juuri mitään vaan vain sen miten vika ilmenee.
esim. Ahtopaineen vähäisyys voi johtua vaikkapa ongelmasta polttoaineen saannissa tai tukoksesta pakoputkessa. Syitä voi olla monia....
Tässä tapauksessa kun ei ilmeisesti ole edes tiedossa puuttuuko ahtoja vai ahtaako liikaa. Saati onko tekniikka täysin vakio vaiko muutettu jotenkin.
ahdot mitattu,ahtaa liikaa
vaihdettu just uusi ahtopaineen venttiili+ilmamääramittari+polttoaine suodatin
ja vika jatkuu
seuraavaksi turbo vaihtoon.. kait
ja vika jatkuu
seuraavaksi turbo vaihtoon.. kait
eipä tuu eculle letkuu
enään tän ikäisessä-99
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00575
Onkos näissä ennen ilmanputsaria jokin siivilän joka voi tukeutua?
Entä katalysaattorin virtaavuus kunnossa? Sekä pakoputkisto muutenkin?
Liikkuuko ahtimen (hukkaportin) säätötanko kunnolla?
Nämä asioita joita ross-tech ehdotti kyseiselle koneelle/vikakoodille..
Onkos näissä ennen ilmanputsaria jokin siivilän joka voi tukeutua?
Entä katalysaattorin virtaavuus kunnossa? Sekä pakoputkisto muutenkin?
Liikkuuko ahtimen (hukkaportin) säätötanko kunnolla?
Nämä asioita joita ross-tech ehdotti kyseiselle koneelle/vikakoodille..
ilmanputsarin kotelon alaosa myös vaihdettu+suodatin.katti tyhjennetty n 300 tkm sitten.
säätötanko liikkuu ainakin jollakin tavalla,täytyy tarkistaa liikerata-->liikkuu hienosti
egr poistettu n 8 vuotta sitten käytöstä
turbo tänään vaihtoon..
nyt turbo+ahtoletkut vaihdettu,sama vika jatkuu.
onko tässä uudellamaalla ketään kuka oikeesti tietäisi näistä???
säätötanko liikkuu ainakin jollakin tavalla,täytyy tarkistaa liikerata-->liikkuu hienosti
egr poistettu n 8 vuotta sitten käytöstä
turbo tänään vaihtoon..
nyt turbo+ahtoletkut vaihdettu,sama vika jatkuu.
onko tässä uudellamaalla ketään kuka oikeesti tietäisi näistä???
tehot hukkuu
Mulla ainakin aiheutti katin hajonneet sisuskalut tehojen häviämisen. Pöntön tyhjennys auttoi asiaan.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 35 vierailijaa