Olen suunnittelemassa A4:n hankkimista 2.5 V6 TDI -koneella (juu olen tietoinen kaikista ongelmista ko. koneissa). Nyt tarvitsisin tietoa mitä eroa on 110 ja 132Kw malleilla. Ilmeisesti niissä on muutakin eroa kuin ohjelma, kun kerran lastuttamalla toisesta saa enemmän paukkuja irti.
En löytänyt vastausta söörtsillä, mutta voi olla myös etten osannut käyttää oikeanlaista hakusanaa.
Kiitoksia tiedoista jo etukäteen! :)
jussi.pellikka[at]dnainternet.net
110Kw ja 132Kw 2.5TDI erot?
Valvoja: ffp jäsenet
110kw quatrossa 3 mäntäinen vp44 pumppu, etuvedossa 2 mäntäinen pumppu. 132kw malleissa kaikissa 3 mäntäinen pumppu. (tiedot kesällä tekemieni pumppuremppojen perusteella)
Voin sit suositella seuraamaan ajoissa mahdollisia ulkopuolisia ilmavuotoja ettei käy niinkuin monelle on tuntunut käyvän että aivolaatikko kärähtää.
Voin sit suositella seuraamaan ajoissa mahdollisia ulkopuolisia ilmavuotoja ettei käy niinkuin monelle on tuntunut käyvän että aivolaatikko kärähtää.
Voin sit suositella seuraamaan ajoissa mahdollisia ulkopuolisia ilmavuotoja ettei käy niinkuin monelle on tuntunut käyvän että aivolaatikko kärähtää.
Minkä aivolaatikon kärähtämistä tarkoitat, pumpun sähköosien "sulamistako"? Ja mikä ilmavuoto sen aiheuttaa?
Niin ja käsitinkö oikein että 110kw quattrossa on sama pumppu kuin 132kv malleissa?
Niin eli pumpun aivolaatikkoa tarkoitin. Saa jäähdytyksensä polttoaineella ja kun on riittävä ilmavuoto ja hankaa käyntiin/ on käynnissä niin kuumuu liikaa ja kärähtää. Osan hinta vähän reilu 700€ + pumpun irroitustyöt + ohjelman ajo penkissä.... Tarkemmin en kärähtämistä osaa sanoa, koska niitä autoja välillä tuntui "satavan" hinurin avustuksella työpaikalle.
Ilmavuoto tuntui tulevan todella useasti suodattimen paluupuolen liitoksesta (sellainen muovinen pieni hässäkkä suodadattimen päällä) tai suodattimesta itsestään.
Myös pumpun sisäisiä ilmavuotoja paljon. Tiivisteet menettävät muotonsa ajansaatossa.
110kw quattrossa on 3 mäntäinen pumppu, mutta muistelisin että ohjelma on vähän eri 132kw:en verrattuna johtuen juuri näistä suuttimien kokoeroista jne..
Ilmavuoto tuntui tulevan todella useasti suodattimen paluupuolen liitoksesta (sellainen muovinen pieni hässäkkä suodadattimen päällä) tai suodattimesta itsestään.
Myös pumpun sisäisiä ilmavuotoja paljon. Tiivisteet menettävät muotonsa ajansaatossa.
110kw quattrossa on 3 mäntäinen pumppu, mutta muistelisin että ohjelma on vähän eri 132kw:en verrattuna johtuen juuri näistä suuttimien kokoeroista jne..
Niin eli pumpun aivolaatikkoa tarkoitin. Saa jäähdytyksensä polttoaineella ja kun on riittävä ilmavuoto ja hankaa käyntiin/ on käynnissä niin kuumuu liikaa ja kärähtää. Osan hinta vähän reilu 700€ + pumpun irroitustyöt + ohjelman ajo penkissä.... Tarkemmin en kärähtämistä osaa sanoa, koska niitä autoja välillä tuntui "satavan" hinurin avustuksella työpaikalle.
Missä tehdään VP44 remontti noin halvalla. Uuppeliin remontit alkean 1500ekua ja sama murheellinen VP44.
Nimim. vielä ehjä VP44:nen vecottimessa ja koputtaa puute eli otsaansa...
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 50 vierailijaa