Termos. Kaupattiin erästä diesel poloa varianttina ja se kiinnosti oikeastaan hinnan ja farkkukorin takia (pakettiautoksi meininki muuntaa)
Vm 2000. FL vai ei niin en tiedä veilä. Onko eroa?
Pikaisesti googletin vähän tietoa ja kappas olihan tuota. Laatikko ilmeisesti kohtuu huono ja moottori mallista riippuen voi olla kehno?
Tekniikalla ajettu +300tkm ja ei ole tietoa onko SDI vaiko TDI.
Merkitystä? Paitsi ilmeisesti sdi:sdä huonompi laatikko.
Eli kun moottorikoodi löytyy vissiin peräkontista niin onko joku moottori tyyppi mikä kannattaa jättää ostamatta suoraan?
AEY/AGP/AQM ja AGR/AHU/ALE/ALH
7 eri tyyppiä,mikä näistä huonoin tai paras?
variant polo 1.9dieselin ostoon apuja
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 17
- Liittynyt: 10.1.2007 17:58
-
- -
- Viestit: 17
- Liittynyt: 10.1.2007 17:58
Kone oli AQM
Sammuttaessa tuntu heiluvan puolelta toiselle.
Ilmeisesti syö öljyä jonku verran.
Lähti tulille kyllä ja laatikko ei jodlannu.
Jarruja ei tuntunu olevan nimeksikään, ei saanu etusia edes lukkoon :D
Kone oli kanssa melko vetämättömän tuntunen, no 68hp äkkiseltää ni ei kummonen raketti. Ei palanu CE valoa ni tokkopa oli limp modessa.
No jätin vielä sinne mistä löysin....
Sammuttaessa tuntu heiluvan puolelta toiselle.
Ilmeisesti syö öljyä jonku verran.
Lähti tulille kyllä ja laatikko ei jodlannu.
Jarruja ei tuntunu olevan nimeksikään, ei saanu etusia edes lukkoon :D
Kone oli kanssa melko vetämättömän tuntunen, no 68hp äkkiseltää ni ei kummonen raketti. Ei palanu CE valoa ni tokkopa oli limp modessa.
No jätin vielä sinne mistä löysin....
Mulla oli aikoinaan AGP SDI Polo Variant (Rek 1+1 paku), söi öljyä noin 3l/10tkm, mittarissa oli tuolloin ~240000Km.
Laiskahan se oli mutta laatikko kytkin yms, pelas noille kilometreille oikein hienosti ja päästöt aina kohdallaan, kulutus pyöri ~5l/100km sekalaisessa ajossa..
Sen jälkeen hairahduin mersuun (W124 200D) tuntui raketilta tuohon poloon verrattuna :D
Laiskahan se oli mutta laatikko kytkin yms, pelas noille kilometreille oikein hienosti ja päästöt aina kohdallaan, kulutus pyöri ~5l/100km sekalaisessa ajossa..
Sen jälkeen hairahduin mersuun (W124 200D) tuntui raketilta tuohon poloon verrattuna :D
-
- -
- Viestit: 17
- Liittynyt: 10.1.2007 17:58
koneen tyyppikoodin sain vin decoderilla kun en keksinyt mistä sen koneen koodin löytää.
Lueskelin jo kaikki kauhutarinat männänrengas ongelmista mutta ei ollu kyllä selvää mille km määrälle se on koneellisen imassut.
Ratti oli 3 puolanen, kertooko se onko kyseessä facelifti vai vanhempi ?
Remmi oli vaihdettu kuulemma 5tkm sitten, paljos sillä ajaa km/ vuosi?
Onko se sama kun audilla 90tkm/3vuotta? Vai muistanko tuon väärin :D
Lueskelin jo kaikki kauhutarinat männänrengas ongelmista mutta ei ollu kyllä selvää mille km määrälle se on koneellisen imassut.
Ratti oli 3 puolanen, kertooko se onko kyseessä facelifti vai vanhempi ?
Remmi oli vaihdettu kuulemma 5tkm sitten, paljos sillä ajaa km/ vuosi?
Onko se sama kun audilla 90tkm/3vuotta? Vai muistanko tuon väärin :D
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 66 vierailijaa