Golffi kolahtaa
Valvoja: ffp jäsenet
Golffi kolahtaa
Golf V variant-08 etupää kolahtaa ajettaessa töyssyyn, kuuluu oikeastaan sekä oikealta että vasemmalta puolelta. Katsastuksessa ei ole ollut huomauttamista, olisiko kallistuksen vakaajan kumet, alatukivarsi vai iskarin yläpään kumit loppu. Autolla ajettu kohta 200tkm.
No ihan oikeasti se vika löytyy vain tutkimalla :) Ja se, ettei katsuri ole sitä huomannut ei sulje mitään paikkaa lopullisesti pois.
Koliseeko se ihan pienistäkin joustoliikkeistä vai vaatiiko reilumman?
Entä vaikuttaako se tuleeko töyssy molemmille pyörille samanaikaisesti vaiko vain toiselle puolen?
Saako kolahdusta käsin heiluttamalla kuuluviin?
Sekin on mahdollista että iskari itsessään kolahtaa...
Onko jousitus/vaimentimet vakiot vai jokin alustasarja? Itsellä on weitekin iskarit alkaneet kolisemaan pienistä liikkeistä...
Koliseeko se ihan pienistäkin joustoliikkeistä vai vaatiiko reilumman?
Entä vaikuttaako se tuleeko töyssy molemmille pyörille samanaikaisesti vaiko vain toiselle puolen?
Saako kolahdusta käsin heiluttamalla kuuluviin?
Sekin on mahdollista että iskari itsessään kolahtaa...
Onko jousitus/vaimentimet vakiot vai jokin alustasarja? Itsellä on weitekin iskarit alkaneet kolisemaan pienistä liikkeistä...
Käsin heiluttamalla ei saa kuulumaan, ääni kuuluu jos molemmat pyörät menee töyssyn yli tai vain toinen, vaatii terävän joustoliikkeen. Talvirenkailla 205/55-16 ääntä ei kuulu mutta kesärenkailla 225/45-17 kuuluu. Vakio sportlinen alusta.
On tutkittu ja tutkittu, mutta ei sen kummempaa välystä missään, aikoinaan iv golffissa kuului samanlainen klopina töyssyissä ja vaihdoin kallistuksenvakaajan kumit niin ääni loppui vaikka vanhat kumit eivät olleet silmämääräisesti kummemmat kuin uudetkaan.
Täytyy koittaa vaihtaa nuo kallistuksen vakaajan kumet.
On tutkittu ja tutkittu, mutta ei sen kummempaa välystä missään, aikoinaan iv golffissa kuului samanlainen klopina töyssyissä ja vaihdoin kallistuksenvakaajan kumit niin ääni loppui vaikka vanhat kumit eivät olleet silmämääräisesti kummemmat kuin uudetkaan.
Täytyy koittaa vaihtaa nuo kallistuksen vakaajan kumet.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 66 vierailijaa