Ongelma lyhykäisyydessään sovittaa takavetoon tuo 1.9TDI AFN kone ja kytkin mietityttää. Kytkinlevyssä (volvo) keskiöt sen verran ulkonevia vauhtipyörän puolelle että ottavat kiinni vauhtipyörän pultteihin.
Onko jonkun moottorin perässä käypäistä vauhtipyörää, missä pultit olisi syvennyksessä? Mielellään jos saisi pidettyä tuon 228mm halkaisijan.
Millainen vauhtipyörä AAZ:issa? Entä mistä kaikista tuohon AFN moottoriin vauhtipyörät käy?
Jos kuvien kera saisi vastauksia, auttaisi kovasti :)
1.9TDI AFN perään vauhtipyörä, syvennys levyn keskiölle?
Valvoja: ffp jäsenet
Ei tuntunut vastauksia löytyvän joten piti mennä ja kokeilla itse
Vauhtipyöräaihioksi valikoitui selvittelyiden jälkeen 1Z koneen pyörä numerolla 037 105 273 C josta sitten sorvissa joutui vielä pyöräyttämään kiinnityspulttien alta pois, keskiön syvennyksestä pois ja asetelman kiinnityspinnasta millin verran, kun volvon levy millin matalampi kuin 1Z perässä olleen levyn.
Mikä muuten tuon AFN koneen perässä oleva vauhtipyörä virallisesti on, ikäänkuin kaksoismassa mutta levykin on jousitettu?
Vauhtipyöräaihioksi valikoitui selvittelyiden jälkeen 1Z koneen pyörä numerolla 037 105 273 C josta sitten sorvissa joutui vielä pyöräyttämään kiinnityspulttien alta pois, keskiön syvennyksestä pois ja asetelman kiinnityspinnasta millin verran, kun volvon levy millin matalampi kuin 1Z perässä olleen levyn.
Mikä muuten tuon AFN koneen perässä oleva vauhtipyörä virallisesti on, ikäänkuin kaksoismassa mutta levykin on jousitettu?
Kävin muita ostoksia varten tutkimassa tuttavan romuvarastoja ja silmiin sattui vauhtipyörä joka olisi tähän projektiin mahdollisesti käynyt sellaisenaan. Mitään muuta stanssia en pyörästä löytänyt kuin "96". Levyn halkasija siinä tosin oli vain 215mm eli käypäinen olisi ehkä johonkin vähän vääntämättömämpään pakettiin...
Keskiön upotus siinä oli siis luokkaa 5mm + pulttien syvennys, startin kehä oli vaihdelaatikon puolella ja pyörä muistutti muutoinkin tuota 1Z pyörää.
Keskiön upotus siinä oli siis luokkaa 5mm + pulttien syvennys, startin kehä oli vaihdelaatikon puolella ja pyörä muistutti muutoinkin tuota 1Z pyörää.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 37 vierailijaa