96 golf.1.9tdi käynnistys ongelma.evryvitunviritys on
Valvoja: ffp jäsenet
96 golf.1.9tdi käynnistys ongelma.evryvitunviritys on
joo kattoos,15 raatia ku on pakkasta ni lähtee ilman lohkoo ku enkeli käyntiin,lohkossa jos on ni ei.helvetin kuumana kans hyvin mut jos jäähtyy vähä ni taas ei! mutta mäkistartilla millisekunnissa käy ku eturengas vähä pyörähtää oli lämpö mikä vaan. uus akku ja starttaa hyvin.hermostoo kysyy jo moinen vika,koodeja ei löyvy ku datalla vai mikä saatana se ny on ni katottiin.kuusankoski vai stena?onko kokemuksia kellään?
Joissakin ecuissa on rpm-raja minkä pitää startissa ylittyä että ruiskutus alkaa. Vaikka vanha startti kuulostaisi pyörittävän hyvin niin se voi olla kuitenkin siinä rajoilla että ei aivan yllä tarpeeksi korkeille kierroksille. Tämä ongelma on pahimmillaan juuri "välilämpöisellä" koneella. Mäkistartilla koneen kierrokset nousevat helposti yli tämän rajan. Olikohan 150rpm mikä pitää ylittyä jos en aivan väärin muista.
Parani Skodassa välilämpösen tai vajaasti lämmitetyn koneen käynnistyvyys uuden startin myötä. Ajoituksia ei ole katsottu jakopäärempan jälkeen sen kummemmin, voisi parantua vielä lisääkin siis. Vanhalla startilla ja hehkuilla oli välillä näitä muutaman sekunnin starttauksia, muutaman kerran joutui kolmannenkin kerran starttaamaan ennenkuin lähti käyntiin. 250rpm muisteleisin useammankin kertoneen rajaksi ruiskutuksen alkamiseen.
90-prosenttisella varmuudella sanoisin, että ketjun aloittajan tapauksessa pumpun ennakko on myöhäisellä. Jostain kumman syystä tuppaa aina jäämään jakohihnan vaihdossa juurikin myöhäiselle. vag.comilla tarkistus ja ennakko sinne vag asteikolla viidenkymmenen päälle ja lähtee aina kun palmun alta.
Moottorin käydessähän tuo säätää ennakon automaattisesti eli ongelma ilmenee vain startissa ja näin ollen pumpun enakkoa on käynnistä mahdoton päätellä.
Kun ajoitus kohdillaan niin tuo ruiskudiiseeli lähtee vielä -5 c avainta kääntämällä ilman hehkua melko nätisti samantien käymään.
Moottorin käydessähän tuo säätää ennakon automaattisesti eli ongelma ilmenee vain startissa ja näin ollen pumpun enakkoa on käynnistä mahdoton päätellä.
Kun ajoitus kohdillaan niin tuo ruiskudiiseeli lähtee vielä -5 c avainta kääntämällä ilman hehkua melko nätisti samantien käymään.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa