t4:een acv:n laatikko?
Valvoja: ffp jäsenet
t4:een acv:n laatikko?
Eli mitä osia tarttee mopoimpaan tdi portteriin acv:n laatikon asennuksessa? Siis välijäähdytön sinisellä i:llä varustettu vehe kyseessä ja siihen olemassa acv laatikko. Ilmeisesti paineasetelman haarukka, laatikon sylinteri ja sille letku. Pakkilukko deaktivoidaan. Mitä muuta?
Lujuus syynä vaihtoon. Alkuperänen leikkas kiinni niin kaveri tuumas että sama laittaa se lujempi vaihtoehto sinne.
Vaihtaa tai modata tarvi:
- kytkimen sylinteri, joka acv:n laatikossa kytkinkopassa sisällä. Letku sylinterille. Ja lisäksi sylinteriin ruuvattava adapteri letkuln pikaliitokselle.
- oikean puolen "adapteri"vetari ja sille piti modata olemassa olevaa korvakkoa lattaraudalla, migillä ja pulteilla. acv laatikkoisen korvakko sopinee..
- vaihteensiirtotankoja piti muokata aika reilusti
- päikseen piti vaihtaa myös laatikoitten vaihteesiirtäjät ja näissäkään ei ollu boorien haitat samoilla kohdilla.
Eli ei se ollu ihan bolt on. Tuossa kuitenki auttava lista, jos joku vielä konvertoi noin.
Vaihtaa tai modata tarvi:
- kytkimen sylinteri, joka acv:n laatikossa kytkinkopassa sisällä. Letku sylinterille. Ja lisäksi sylinteriin ruuvattava adapteri letkuln pikaliitokselle.
- oikean puolen "adapteri"vetari ja sille piti modata olemassa olevaa korvakkoa lattaraudalla, migillä ja pulteilla. acv laatikkoisen korvakko sopinee..
- vaihteensiirtotankoja piti muokata aika reilusti
- päikseen piti vaihtaa myös laatikoitten vaihteesiirtäjät ja näissäkään ei ollu boorien haitat samoilla kohdilla.
Eli ei se ollu ihan bolt on. Tuossa kuitenki auttava lista, jos joku vielä konvertoi noin.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 52 vierailijaa