Kaksoismassavauhtipyøra AVF passattiin, kumpi?

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

palek
-
Viestit: 17
Liittynyt: 19.3.2012 19:10

Kaksoismassavauhtipyøra AVF passattiin, kumpi?

ViestiKirjoittaja palek » 13.12.2014 1:31

Pitäis/haluttais tuo vaihtaa sekä uus kytkin samalla..

Tilaamassa osia just, mutta esim LUK:n sivuilta näkyy että AVF- koneeseen sopii 2 erinlaista vauhtipyörää!

Toinen numerolla 415 0244 10, ja toinen malli 415 0114 10.

Osaako joku sanoa kumpi sopisi 2001 vm AVF- koneeseen? Manuaali 6v- loota autossa..

Huomasin että tuossa toisessa oli joku automaattisäätö ja toisessa tyypissä "tankosäätö"..

Lisäksi päästökulmat oli samat (16mm), mutta "suurin heitto"- kohdassa oli pikkusen eroa..

Paljonkohan korjaamot ottaa suomessa hintaa vaihto työlle?

Ps. Autolla ajettu 340 tkm. vielä ei värise/tärise auto, vain "ennakoivaa" kunnossapitoa..:)

mehtäkonekuski
-
Viestit: 136
Liittynyt: 22.8.2014 18:09

ViestiKirjoittaja mehtäkonekuski » 13.12.2014 15:27

Ei kai nyt ehkä vielä kannata vaihtaa jos ei kerta täristä. Mutta jos nyt ehdottomasti haluat vaihtaa niin ei siinä mitään. Ja tosiaan kun kerta sen vaihtaa niin sitten vaihtaa myös kaikki hilppeet. Painelevyt, kytkin, vauhtipyörä, painelaakeri jne.

Varmaan kaikista halvin on yksityinen korjaamo.

Tuolta tullut omani tilattua, tosin AVB passattiin.

http://www.darksidedevelopments.co.uk/p ... gines.html

taistelumarsu
-
Viestit: 72
Liittynyt: 22.4.2013 18:24

ViestiKirjoittaja taistelumarsu » 15.12.2014 13:02

Alustanumeron perusteellahan se pitää päätellä kummalla osanumerolla varustettu vauhtipyörä sinne sopii.
415 0114 10 Alustanumeroon 1#600000 asti.
415 0244 10 Alkaen alustanumerosta 2#000001.

Molemmathan sopivat paikoilleen mutta muistaakseni hammaskehän halkaisija muuttui jossain vaiheessa, joten startin joutuu vaihtamaan erimalliseen jos hankkii "väärän" vauhtipyörän.


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 54 vierailijaa