Joo eli ostin tuossa viime vkl golffin ja tuntuu että tehot olisivat hieman hukassa.
Kiihdyttäessä ei anna niin sanottua piikkiä. Ilmanmassamittarin johdon kun ottaa irti niin ei minkään näköistä vaikutusta. Ahto vuotoja ei ole. Vai onko tässä nyt niin että ei tuon vehkeen kuulu mennä kovemmin :D
vw golf 1.9 TDI AGR vm -98 tuntuu että tehot hukassa
Valvoja: ffp jäsenet
Kannattanee käyttää auto piuhan paassä ja lukea mahdolliset vikakoodit.
Ahtopainemitarikin auttaa kummasti N75:n kunnon arviointiin, kun näkee kuinka paineet käyttäytyy. 0,9 bar pitäisi saavuttaa täydellä kuormalla noin 2000 kierroksen kohdalla ja siitä ylöspäin.
Ilmamäärämittareita on myös jonkin verran hajonnut eikä siitä välttämättä tule edes vikakoodia (kannattaa toki muistaa kun lukee vikakoodit, että siitä ilmamäärämittarin johdon irroituskokeilusta on luultavasti jäänyt koodi muistiin).
Ahtopainemitarikin auttaa kummasti N75:n kunnon arviointiin, kun näkee kuinka paineet käyttäytyy. 0,9 bar pitäisi saavuttaa täydellä kuormalla noin 2000 kierroksen kohdalla ja siitä ylöspäin.
Ilmamäärämittareita on myös jonkin verran hajonnut eikä siitä välttämättä tule edes vikakoodia (kannattaa toki muistaa kun lukee vikakoodit, että siitä ilmamäärämittarin johdon irroituskokeilusta on luultavasti jäänyt koodi muistiin).
MAF
Mulla oli aikoinaan MAF-anturi pois pelistä ja sen kun vaihto, niin tuli tehot takaisin. Varaosaliikkeen kaverin kanssa kokeiltiin ehjällä ja heti alkoi pelittämään.
Ei mennyt ennen vaihtoa vikatilaan tämän osan takia, mutta tehot oli pois koko ajan. Myöhemmin tuli vikatila, kun rintapellissä oleva alipaineensäädin lakkasi toimimasta.
Ei mennyt ennen vaihtoa vikatilaan tämän osan takia, mutta tehot oli pois koko ajan. Myöhemmin tuli vikatila, kun rintapellissä oleva alipaineensäädin lakkasi toimimasta.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa