Transporter T4 2.5tdi 102hp toyotan CT26 ahtimella

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

syvis88
-
Viestit: 9
Liittynyt: 4.5.2013 19:11

Transporter T4 2.5tdi 102hp toyotan CT26 ahtimella

ViestiKirjoittaja syvis88 » 22.11.2014 21:11

Tuli ostettua bilebussi ja kaikkea kun tarvitsee aina rakennella niin olis tuossa ylimääräisenä Toyotan CT26 ahdin 😊 Osaako kukaan arvioida minkälainen koneen käytöksestä tulee tuolla vai kannattaako edes alkaa rakentelemaan tuon kanssa? Alkuun olisi tarkoitus ajaa ihan vakiopaineilla ja talven aikana hommata suuttimet, kytkin ja rakentaa putkisto kesää varten 😉

syvis88
-
Viestit: 9
Liittynyt: 4.5.2013 19:11

No?

ViestiKirjoittaja syvis88 » 23.11.2014 20:51

Ei kukaan uskalla sanoa mitään vai? Kai näihin nyt on kaikkea koitettu niin avatkaa arkkunne! Siipikoot ovat: imu 42, pako 51,5 jos joku olisi edes suurinpiirtein vastaavilla specseillä ollutta mutkaa sovittanut. Minkäs kokoiset siivet vakio ahdistimessa muuten on?

tekki
-
Viestit: 445
Liittynyt: 5.9.2011 16:59

ViestiKirjoittaja tekki » 24.11.2014 16:48

Voi olla että heräämisen kanssa on vaikeuksia tuolla ahtimella, mitä nyt googlella tuosta tietoja löysin. Kerro vähän tehotavoitteita ja tarkemmin mitä muita muutoksia on tulossa niin täällä osataan suositella jotain sopivampaa ahdinta. Jos riittävän mielipuoliset tavoitteet niin sitten tuo voi olla jotenkin sopivakin.

syvis88
-
Viestit: 9
Liittynyt: 4.5.2013 19:11

ViestiKirjoittaja syvis88 » 24.11.2014 17:47

Ei sen kummempaa tehotavoitetta ole mutta jos vaikka lähemmäs 200hv sais ja niin etteI ahtimen ym tarttis huutaa täysillä ja potentiaalia olis vielä hieman kiristää jos(kun) alkaa himottaa :) suuttimet, ohjelma penkissä ja kytkin tulee hankintalistalle. Mitenkäs pumppu? Tartteeko siihen koskea vai mihin asti piisaa? Eihän tolla tojotan mutkalla ole lantikoista otettu vakiona lähellekään 100hv niin luulis sen jotenkin tuolla heräilevän?

tekki
-
Viestit: 445
Liittynyt: 5.9.2011 16:59

ViestiKirjoittaja tekki » 24.11.2014 18:42

Se on jostain 4 litran koneesta? Veikkaan että kolmessa tonnissa saa hereille, jos jollain on tietoa asiasta niin korjatkoon.
Ei se ainakaan pieneksi jää, mutta onko sitten kovin iloa jos juuri kun alkaa oikeasti tapahtua niin loppuu jengat koneesta.
Heitetään nyt vaikka HE221W yhdeksi vaihtoehdoksi.

taistelumarsu
-
Viestit: 72
Liittynyt: 22.4.2013 18:24

ViestiKirjoittaja taistelumarsu » 26.11.2014 7:53

Tutulla oli tuollainen land cruiserin turbo 2.4 td hiluxissa ja oli kyllä nihkeä heräämään vaikka syöttöjä oli vähintään riittävästi. En usko että sen paremmin toimii tuossa vag konsernin 2.5tdi:ssä, varsinkaan vakio suuttimilla.

syvis88
-
Viestit: 9
Liittynyt: 4.5.2013 19:11

ViestiKirjoittaja syvis88 » 26.11.2014 10:01

Okei, hiluxi oli vakio suuttimilla? Itelle olis tulossa suuttimet n. 200hp asti ja ohjelmointi niillä.

taistelumarsu
-
Viestit: 72
Liittynyt: 22.4.2013 18:24

ViestiKirjoittaja taistelumarsu » 1.12.2014 21:24

Kyllä hiluxissa oli ainetta tarjolla. Tarkoitin vain sitä että reilulla syötölläkään ei oikein heräillyt niin varmasti vielä nihkeämmin portterin vakio suuttimilla.


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 42 vierailijaa