Morjens,
Auto on Golf IV ahf- koneella ja automaattilootalla. Nämä arvot on otettu kiinan tuonti ELMillä, vaikka auto ei sitä "tue". Vikakoodeja se ei löydä, mutta antaa tämän livedatan. Vikakoodeja varten mulla on kyllä OBD lukija VAG:lle, mutta sillä ei saa tätä dataa ulos. Tämänkin luotettuvuutta sopii epäillä... Jos kumminkin oletetaan näiden olevan luotettavia niin mitä osaisit tulkita? Kuvien ottohetkellä pedaali on ollut jotakuinkin pohjassa kokoajan.
Tyhjäkäynti http://s68.photobucket.com/user/Apollio ... sort=3&o=4
40 km/h http://s68.photobucket.com/user/Apollio ... sort=3&o=0
65 km/h http://s68.photobucket.com/user/Apollio ... sort=3&o=8
85 km/h http://s68.photobucket.com/user/Apollio ... sort=3&o=7
100 km/h http://s68.photobucket.com/user/Apollio ... sort=3&o=3
110 km/h http://s68.photobucket.com/user/Apollio ... sort=3&o=1
120 km/h http://s68.photobucket.com/user/Apollio ... sort=3&o=2
Tulkinta-apua dataan..
Valvoja: ffp jäsenet
Kannattaa vielä uhrata parikymppiä kahvikassasta VCDS-kloonikaapeliin. Noilla hetkellisillä räpsäytyksillä ei ole mitään virkaa. Tarvitaan logit pidemmältä aikaväliltä. Toki sopivalla softalla tuo logitus onnistuu ELM-palikallakin, mutta jos ajattelit pitää volkkaria enemmän kuin kotvan, ei ole mitään syytä jättää tuota VCDS-kaapelia ostamatta.
Toi oli enempi tollainen "testimielinen" kun tollainen ELM-palikka sattui löytymään. Ja tuon torquen kun androidiin ilmaiseksi sai.
Kaapeli on ollut harkinnassa, mutta siihen kun tarviis sen tietokoneenkin. Mutta jos jostain halvan läppärin löydän, niin harkitsen kaapelia uudemman kerran.
Heikki J. : On autossa vikaakin. Paikallistamattomia puhinoita ja suhinoita, mutta ovat vielä työnalla. Turbon letkuja ja putkia tutkiskelen ja vaihtelen sen minkä ehdin.
Kaapeli on ollut harkinnassa, mutta siihen kun tarviis sen tietokoneenkin. Mutta jos jostain halvan läppärin löydän, niin harkitsen kaapelia uudemman kerran.
Heikki J. : On autossa vikaakin. Paikallistamattomia puhinoita ja suhinoita, mutta ovat vielä työnalla. Turbon letkuja ja putkia tutkiskelen ja vaihtelen sen minkä ehdin.
Mitä noita kuvia vilkaisin niin silmään pisti että ahtopaine on ehkä hieman alakanttiin.. eli ehkä niitä ahtoputkistoja kannattaa tutkailla, samoin alipaineletkut vois tarkistella... Mutta tarkkaahan ei voi tuosta ahtopaineestakaan sanoa kun tuossa esitetään vain toteutunut paine eikä näe mitä siellä kussakin tilanteessa on pyyntönä.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 58 vierailijaa