Golf -00 AGR ja 5-lovinen laatikko.
Laatikon päällä on mekanismi missä on pystyakseli ja mihin tulee vaihteensiirtovaijerit kiinni.
Siinä pystyakselissa on usean millin väljää sivusuunnassa eli siinä on varmaan jonkinlainen laakeripusla tms mikä on pahasti kulunut?
Millainen homma tuon vaihtaminen on ja onko ylipäätään mahdollista?
Ei kai edellytä laatikon irroittamista?
Topi
"vaihteensiirtotorni"
Valvoja: ffp jäsenet
Uuden laakeriholkin saa reilulla kympillä marmorilta ja muista myös ottaa uus stefa sen kaveriksi. Vaihto onnistuu ilman laatikon irrottamista, vaihtotorni vaan irti laatikosta. Nosta torni varovasti irti laatikosta siten, että hajoneen laakerin kuulia ei pääsisi älyttömästi putoamaan laatikkoon.
Laakerin irroittamiseksi tornista voi joutua käyttämään väkivaltaa, omassa oli aikankin hirttänyt kiinni -> leikkaamalla palasiksi irti.
Laakerin irroittamiseksi tornista voi joutua käyttämään väkivaltaa, omassa oli aikankin hirttänyt kiinni -> leikkaamalla palasiksi irti.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 54 vierailijaa