Nyt kun saatiin ruiskupumppu (Kiitos KGP.ee) asennettua ja Audi käyntiin, jatkuu ongelma ahto-ongelman muodossa. Olen koittanut katsoa ahtoputkiston vuotoja ja se tutkinta vielä jatkuukin. VNT-ohjaus näyttäisi toimivan (imaisee ohjaustapin ylös käynnistäessä), imusiivet ainakin on tallessa ja ahdin pyörii tyhjäkäynnillä ihan sutjakasti.
Kaipaisin siis hiukan ajatuksia, mistä tuota vikaa nyt lähtisi muualta etsimään, kuin ahtovuodoista, joita ei alustavasti vaikuta olevan.. Toki jos on jotain ihan oleellisia potentiaalisia kohtia, joista ahtovikaa lähtisi etsimään, saa niitäkin ehdottaa.
Vikakoodi tulee ainoastaan imuilman lämpötilan anturista, jota ei ilmeisesti tässä ole paikallaan. Kuuluisikohan se olla MAF:in kyljessä?
AFB 2,5 TDi V6 ahto-ongelma
Valvoja: ffp jäsenet
Kiitos vastauksista. Täytynee metsästää jostain tollainen lämpötila-anturi. Tosiaan ahtolämmön anturista en puhunut, mutta tuollainen nelinapainen liitin on kyllä tuossa öljynputsarin edessä. Tuon kun ottaa irti niin hehkuttaa täyden ajan - ei kuitenkaan ilmeisesti mittaa ahtolämpöjä?
En kuitenkaan usko että tuo lämpötila-anturi voi vaikuttaa siten, että ei ahda lainkaan? Voiko tuo luistoneston vikakoodi aiheuttaa jonkin sortin tehojen häviön? Mustaa kuitenkin tulee putkesta kun pääsee kierroksille.
En kuitenkaan usko että tuo lämpötila-anturi voi vaikuttaa siten, että ei ahda lainkaan? Voiko tuo luistoneston vikakoodi aiheuttaa jonkin sortin tehojen häviön? Mustaa kuitenkin tulee putkesta kun pääsee kierroksille.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 119 vierailijaa