Firmalla on 9/2011 käyttöönotettu portteri 2.0tdi 132kw, 4motion, dsg ja tähän päivään mennessä tullut 141tkm mittariin. Aina huollettu merkkihuollossa jne. 127tkm ollessa mittarissa alkoi öljyä kulumaan selvästi liikaa, noin puoli litraa tuhannella kilometrillä. Asiaa ujosti tiedusteltiin käyttöautolta ja lopulta vastaus saatiin, että öljyä kuluu liikaa. No älä perkele! Tuli kovana yllätyksenä... Kyseltiin, että mitäs tehään ja hetken päästä tuli vastaus, moottori pitää vaihtaa! Todennäköisesti vika sylinteriryhmässä?! Kustannus 4000€. Yhteyttä otettu myös Laakkoseen josta auto ostettu ja monenlaista vaikerointia sieltä on kuulunut ja asiaa selvitetään. Autolla on sen aikaa koska ei sitä ole kiellettykään. Nyt sitten 141tkm lasissa meni dpf tukkoon oletettavasti palaneesta öljystä :D Tästä sitten tullee parin tonnin lisälasku... Jännä nähdä.
Nyt on kautta rantain tullut tietoon, että ilmeisesti näitä 132kw mallin koneita on joitain vaihdettu Suomessa ja kuuleman mukaan kaikki ajettu 90-150tkm. Lähinnä kiinnostaa onko tietoa näiden tapausten maksupolitiikasta? Ei helvetissä olla tuota 4000€ hyväksymässä, mutta onko kukaan saanut kokonaan takuuseen?
VW T5(.5) takuuasiaa, moottori vaihtoon 140tkm
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 1219
- Liittynyt: 31.10.2004 21:43
VW T5(.5) takuuasiaa, moottori vaihtoon 140tkm
Viimeksi muokannut -VariAntti-, 9.4.2014 17:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
- Viestit: 1219
- Liittynyt: 31.10.2004 21:43
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 41 vierailijaa