Polo Classic -99 1.9 sdi sedan
Konepellin alta tuli savut ulos ja selvisi että ohjaustehostimen pumpun laakeri hajosi.
Nyt pumpun hihna on poistettu ja moottorista kuuluu kovaa huminaa ajaessa yli 1900 kierroksilla.
Vapaalla huminaa ei kuulu juurikaan. Lisäksi pakoputki alkoi samalla pärisemään. Näyttää että putki on rikki ennen ensimmäistä äänenvaimenninta.
Tietääkö kukaan voiko humina johtua tuosta pakoputkesta vai onko jotain muuta hajonnut moottorista? Voiko tuo rikkinäinen pakoputki saada myös moottorin humisemaan vai johtuuko humina vain siitä että moottori ei pyöritä nyt ohjaustehostimen pumppua? Voiko moottorilta tuleva pumpun hihnapyörä saada tämän aikaan? esim jos sen laakeri meni myös?
vw polo classic moottorin humina kierroksilla
Valvoja: ffp jäsenet
Uskomatonta että putki voi vaikuttaa noinkin paljon. Laitoin letkunkiristimen ongelmakohtaan väliaikaisesti. En kokonan vuotoa sanut tukittua mutt ei enää humisi niin kovaa kuin aikaisemmin. Nyt tosin sammuttaessa klonksahtaa ikävästi vaihteen alla. Saa nähä onko se vain tuo putki mikä kolisee. Huomenna pitää käydä kyselee putkea..
Uskomatonta että putki voi vaikuttaa noinkin paljon. Laitoin letkunkiristimen ongelmakohtaan väliaikaisesti. En kokonan vuotoa sanut tukittua mutt ei enää humisi niin kovaa kuin aikaisemmin. Nyt tosin sammuttaessa klonksahtaa ikävästi vaihdelaatikon alla. Saa nähä onko se vain tuo putki mikä kolisee. Huomenna pitää käydä kyselee putkea..
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 44 vierailijaa