Valvoja: ffp jäsenet
Eli omasta rahasta meni jonku 3000euron edestä kuluja, sen takia että idiootti menee suihkuun kännissä ja sammuu lattiakaivon päälle ja mitään en koskaan tule saamaan takasin. 3000euroalla ois ostanu jo paljon kaikkea kivaa...Tää on tätä suomessa, et uhri kärsii AINA.
Saisvat päättäjät oikeesti tehdä muutoksia tähänkin asiaan, kuten myös nettihuijauksesta. Kunnon rangaistuksia vaan, mutta turha toivo...
Ulosottoa tietenkin yritettiin parikin kertaa, mutta ikinä ei mitään tullut, joten nyt jo luovuttanut tuon asian suhteen.
Pitäkää vaan kiinni noista ulosmittauksista! Siinä on joku juttu minkä takia pitää perintä uudistaa määrävälein, mutta tehkää niin! Muuten asia vanhenee.
Mikä olisi sellain "hyvä" perintätoimisto ?
Nurmes, 27. 11. (STT)
Nurmekselainen 15-vuotias poika sai kokea karvaasti internetin kirot pelikonsolikaupoissaan. Poika sai vaihtokaupassa konsolin sijaan kuusi kiloa vehnäjauhoja.Poika oli sopinut pelikonsoleiden vaihdosta ilman välirahaa Lievestuoreella asuvan nettituttavuuden kanssa. Osapuolet olivat sopineet lähettävänsä pelivehkeet toisilleen samana päivänä, mutta lievestuorelainen ilmoittikin sairastuneensa eikä voinut postittaa omaa konsoliaan.Nurmekselaisen pojan lähetys oli tuolloin jo postissa. Lievestuorelainen ilmoitti kolmen päivän kuluttua peruvansa kaupan, koska pojan lähettämä konsoli oli epäkunnossa. Hän ilmoitti lähettävänsä sen takaisin.Paketti saapuikin Nurmekseen, mutta konsoli ei. Sen tilalla paketissa oli kilokaupalla jauhoja. Poliisi tutkii asiaa.
Minkähänlaisessa jamassa pitää elämän olla että tällaista aletaan harrastamaan?
Löytyi -85 Corradon moottoria, ISV:tä, laturia ja kytkintä.
^^ainaki itse jos tällä (tai muulla foorumilla) ostan jotain niin katson onko myyjällä paljon kirjoitettuja viestejä ja liittymispäivän. Saa jo jonkinlaisen kuvan ko.henkilöstä.
Vähän ohi aiheen, mutta nyt kun näitä huijareita tuntuu pyörivän miksei täällä(kin) voi olla listaa nimimerkeistä joiden kanssa kaupat on sujunut hyvin tai huonosti. Itse olen ostanut tämänkin foorumin kautta tavaraa moneltakin sekä tilisiirrolla, että postiennakolla. Nyt vain alkaa tuntumaan, että tilisiirtoa ei uskalla käyttää, mutta jotkut taas ei uskalla lähettää tavaraa ilman ennakkomaksua. Joten, mikä estää tällaisen "Onnistuneet/ vähemmän onnistuneet kaupat näiden nimimerkkien kanssa"-listan? Onhan moinen jo yrityksille.
Miten muuten, jos olen sopinut kaupat jostain tuotteesta esim. sähköpostilla ja myyjä ei sitten myykin tuotteen toiselle osapuolelle niin voinko vaatia hyvitystä asiasta?
Poliisin neuvo oli, että kun saa lainvoimaisen päätöksen siitä että kyseinen kaveri on velvoitettu korvaamaan asianomistajalle tietyn summan niin kiikuttaa laput perintätoimistoon.
Mullon vahvasti sellainen fiilis, ettei tämä apina opi ennen kuin sattuu.
Poliisi hämmästelee, kuinka hyväuskoisia ihmiset ovat ostaessaan netin kautta.
Poliisi korostaa valppautta netistä ostettaessa.
- Kannattaa pyytää myyjää lähettämään tavara vaikka postiennakolla. Se on helppo keino.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa