Golf 2 1.3 -87 nykii

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

pioneer
-
Viestit: 24
Liittynyt: 26.2.2010 18:46
Auto: Golf 2

Golf 2 1.3 -87 nykii

ViestiKirjoittaja pioneer » 26.2.2010 19:07

Eli semmosta että kylmänä tökkii ja tukehtuu jos kaasua painaa vähänkään rajummin, pitää antaa puksuttaa jonku aikaa tyhjäkäyntiä niin kehtaa lähteä liikkeelle eikä sammuile. Lisäksi kylmäkäynnityvyys on huonoa ja lämpimänä tyhjäkäynti laskee niin alas että sammuu aika heti.

Mistähän osais vikaa ettiä?

ps. Oli muuten eka viesti tänne :D

batman
-
Viestit: 64
Liittynyt: 21.1.2009 14:43
Auto: Scirocco -80*2, Kuplat -66,-67,-72,-74, Transporter -89

ViestiKirjoittaja batman » 26.2.2010 19:46

Mulla ei toimi ryyppy samalaisessa golffissa ja ihan samat oireet. En jaksanut perehtyä että miks ei toimi mut kuulemma pierburgin ominaisuus tuo.

pioneer
-
Viestit: 24
Liittynyt: 26.2.2010 18:46
Auto: Golf 2

ViestiKirjoittaja pioneer » 18.3.2010 12:56

Miten ton automaatti-imun pitäis toimia, eikö se pitäs nostattaa vähän kierroksia? Nimittäin tyhjäkäyntiä kokrkeammalle ei kierrokset kylmällä nouse.

mkinen
-
Viestit: 3
Liittynyt: 24.3.2010 13:59
Auto: vw golf mk2 -87 1.3

pätk k kiii

ViestiKirjoittaja mkinen » 24.3.2010 14:08

Ostin oman mk2 tos vuoden vaihtees, kävi komiasti mut prkl ku vaihdoin siihen tulpat ni ongelmat alko!! Kylmänä käu hienosti, mut kun lämmöt vähän nouseee ni alkaa pätkiin eikä käy tyhjä käyntiä! Liikkeelle kun lähtee pienillä kierroksil ni mooaa ja meinaa sammua, sit tietysti tulee hormostuksissa painettua pirusti kaasua ni toimii ihan hyvin?!?! muutaman harvan kerran joskus sillontällön saataa toimia hetken normaalisti lämpimänä. pistää vihoiks kun risteyksis/valoisssa saa kaasutella ettei sammus. jakajan kannen ja pyöriän vaihdoin uusiin ja koitimpa vanhoja tulppiakin, mut ei toimi. Olen päättänyt voittaa tämän taistelun tota peltikasaa vastaan!! Vien sen sit vaiks paalattavaks jos ei ala toimimaan, mulle ei ala vittuileen!! :D

mkinen
-
Viestit: 3
Liittynyt: 24.3.2010 13:59
Auto: vw golf mk2 -87 1.3

no juuu

ViestiKirjoittaja mkinen » 24.3.2010 16:28

Ongelma ratkes!! Päätin viel kerran tsekkail kone huoneetta ja huomasin et ekan tulpan vaihto opertaation yhteydes oli yks ali/yli paine letku lähtenyt irti kaasarista!! siis ilmanputsarista kaasariin menevä! pistin sen takaspaikalle ni alko taas pelittään! tuntu menevän paikalleen aika löysästi et kannaataa varmaan viel pistää siihen klemmari et pysyy jatkossakin paikallansa

tepi3
-
Viestit: 634
Liittynyt: 15.5.2007 13:49
Auto: Italian ihme alla...
Viesti:

ViestiKirjoittaja tepi3 » 24.3.2010 19:14

Kiva saada uutta verta tänne ffp:lle. Söörtsi ei ole kovinkaan hankala käyttää ja sillä saa paljon tuloksia tuon pierupurkin sielun elämästä.

Mutta Pioneer: Sulla on ryypyssä vikaa, tod. näk se "Spiraali" jousi hässäkkä siinä minne ne lämppärin putket menee. Ota kaasari irti ja putsaa koko setti.

Toinen mitä veikkaan, niin tyhjäkäynti solenoidi, siellä kaasari ja tulipellin välissä.

pioneer
-
Viestit: 24
Liittynyt: 26.2.2010 18:46
Auto: Golf 2

ViestiKirjoittaja pioneer » 31.3.2010 15:05

ryyppyläppä oli rikki ja on edelleen.. ei kellään olisi ehjää pierburggia myytävänä?

agee
-
Viestit: 929
Liittynyt: 4.1.2004 14:35
Auto: Golf 1.6 IV Golf 1.4TSI 2009
Viesti:

ViestiKirjoittaja agee » 4.4.2010 23:25

Joo, uusille naamoille vaan tervetuloa surulliseen pierburg kerhoon. Joka sunnuntai alkaa viikon kestävä 9-kohtainen vikabingo, ja kolmella vierekkäisellä vialla pitää huutaa BINGO! :) Ja joo, asiaan.

Pierburgin sielunelämästä pääsee jyvälle aika hyvin täällä:
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=46486

Ja tosiaan, tohon vikaan pikainen veikkaus:

Ota ilmanputsari vittuun, ja kun sulla on kaasarin yläpuoli näkyvissä, niin siinä on kaks suutinta (oikeella puolella kurkkuja) ruuvattavissa irti. Ne näyttää ihan talttapää ruuveilta, mut lähtevät irti. Putsaa ne, ja koita imeä ilmaa läpi. Jos ei ilma kulje ni se on tukossa. Toinen niistä on tyhjäkäyntisuutin, ja toinen muistaakseni joku täyden kaasun vastaava. Mut kannattaa irrottaa molemmat samalla....
http://www.gowerlee.dircon.co.uk/2E3type.html eli tossa kuvassa osa nro 6 sikäli kun on 2e3. Selviää kuvia ja kaasaria vertaamalla. kaikissa kaasareissa lukee pierburg 2E... vain ulkonäkö ratkaisee...:)

pioneer
-
Viestit: 24
Liittynyt: 26.2.2010 18:46
Auto: Golf 2

ViestiKirjoittaja pioneer » 6.4.2010 21:43

Tilasin purkaamolta ehjän ja oottelen sitä. Se läppä on toisesta päästä irti ja korjauskelvoton eli saattaa ajossa mennä imu päälle ja sammua...(ei onneksi vielä ole sattunut :D) Bensa pumppukin valutti aineet takaisin kun sammutti, korjasin sen takaisku venttiilillä.

Huomasin että oli melko monesti sitä kaasaria availtu.

pioneer
-
Viestit: 24
Liittynyt: 26.2.2010 18:46
Auto: Golf 2

ViestiKirjoittaja pioneer » 14.4.2010 20:53

No niin nyt on ehjä kaasari paikoillaan ja toimii moitteetta. Ekalla avaimen käännöllä pärähtää ja pääse ajelee ;)


Paluu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

© 2000 - 2016 ffp