OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy   Omat asetuksetOmat asetukset   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Vastaa viestiin    ffp Foorumin päävalikko -> Tekniikka - Bensa
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
pioneer
 
Golf 2

LähetäLähetetty: 26.2.2010 19:07    Viestin aihe: Golf 2 1.3 -87 nykii

Eli semmosta että kylmänä tökkii ja tukehtuu jos kaasua painaa vähänkään rajummin, pitää antaa puksuttaa jonku aikaa tyhjäkäyntiä niin kehtaa lähteä liikkeelle eikä sammuile. Lisäksi kylmäkäynnityvyys on huonoa ja lämpimänä tyhjäkäynti laskee niin alas että sammuu aika heti.

Mistähän osais vikaa ettiä?

ps. Oli muuten eka viesti tänne :D
batman
 
VW Golf -87, Golf -96 variant, Scirocco -80*2, Kuplat -66,-67,-72,-74, Transporter -89

LähetäLähetetty: 26.2.2010 19:46    Viestin aihe:

Mulla ei toimi ryyppy samalaisessa golffissa ja ihan samat oireet. En jaksanut perehtyä että miks ei toimi mut kuulemma pierburgin ominaisuus tuo.
pioneer
 
Golf 2

LähetäLähetetty: 18.3.2010 12:56    Viestin aihe:

Miten ton automaatti-imun pitäis toimia, eikö se pitäs nostattaa vähän kierroksia? Nimittäin tyhjäkäyntiä kokrkeammalle ei kierrokset kylmällä nouse.
mkinen
 
vw golf mk2 -87 1.3

LähetäLähetetty: 24.3.2010 14:08    Viestin aihe: pätk k kiii

Ostin oman mk2 tos vuoden vaihtees, kävi komiasti mut prkl ku vaihdoin siihen tulpat ni ongelmat alko!! Kylmänä käu hienosti, mut kun lämmöt vähän nouseee ni alkaa pätkiin eikä käy tyhjä käyntiä! Liikkeelle kun lähtee pienillä kierroksil ni mooaa ja meinaa sammua, sit tietysti tulee hormostuksissa painettua pirusti kaasua ni toimii ihan hyvin?!?! muutaman harvan kerran joskus sillontällön saataa toimia hetken normaalisti lämpimänä. pistää vihoiks kun risteyksis/valoisssa saa kaasutella ettei sammus. jakajan kannen ja pyöriän vaihdoin uusiin ja koitimpa vanhoja tulppiakin, mut ei toimi. Olen päättänyt voittaa tämän taistelun tota peltikasaa vastaan!! Vien sen sit vaiks paalattavaks jos ei ala toimimaan, mulle ei ala vittuileen!! :D
mkinen
 
vw golf mk2 -87 1.3

LähetäLähetetty: 24.3.2010 16:28    Viestin aihe: no juuu

Ongelma ratkes!! Päätin viel kerran tsekkail kone huoneetta ja huomasin et ekan tulpan vaihto opertaation yhteydes oli yks ali/yli paine letku lähtenyt irti kaasarista!! siis ilmanputsarista kaasariin menevä! pistin sen takaspaikalle ni alko taas pelittään! tuntu menevän paikalleen aika löysästi et kannaataa varmaan viel pistää siihen klemmari et pysyy jatkossakin paikallansa
tepi3
 
Italian ihme alla...

LähetäLähetetty: 24.3.2010 19:14    Viestin aihe:

Kiva saada uutta verta tänne ffp:lle. Söörtsi ei ole kovinkaan hankala käyttää ja sillä saa paljon tuloksia tuon pierupurkin sielun elämästä.

Mutta Pioneer: Sulla on ryypyssä vikaa, tod. näk se "Spiraali" jousi hässäkkä siinä minne ne lämppärin putket menee. Ota kaasari irti ja putsaa koko setti.

Toinen mitä veikkaan, niin tyhjäkäynti solenoidi, siellä kaasari ja tulipellin välissä.
pioneer
 
Golf 2

LähetäLähetetty: 31.3.2010 14:05    Viestin aihe:

ryyppyläppä oli rikki ja on edelleen.. ei kellään olisi ehjää pierburggia myytävänä?
agee
 
Caddy -90 ja Golf 1.4TSI 2009

LähetäLähetetty: 4.4.2010 22:25    Viestin aihe:

Joo, uusille naamoille vaan tervetuloa surulliseen pierburg kerhoon. Joka sunnuntai alkaa viikon kestävä 9-kohtainen vikabingo, ja kolmella vierekkäisellä vialla pitää huutaa BINGO! :) Ja joo, asiaan.

Pierburgin sielunelämästä pääsee jyvälle aika hyvin täällä:
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=46486

Ja tosiaan, tohon vikaan pikainen veikkaus:

Ota ilmanputsari vittuun, ja kun sulla on kaasarin yläpuoli näkyvissä, niin siinä on kaks suutinta (oikeella puolella kurkkuja) ruuvattavissa irti. Ne näyttää ihan talttapää ruuveilta, mut lähtevät irti. Putsaa ne, ja koita imeä ilmaa läpi. Jos ei ilma kulje ni se on tukossa. Toinen niistä on tyhjäkäyntisuutin, ja toinen muistaakseni joku täyden kaasun vastaava. Mut kannattaa irrottaa molemmat samalla....
http://www.gowerlee.dircon.co.uk/2E3type.html eli tossa kuvassa osa nro 6 sikäli kun on 2e3. Selviää kuvia ja kaasaria vertaamalla. kaikissa kaasareissa lukee pierburg 2E... vain ulkonäkö ratkaisee...:)
pioneer
 
Golf 2

LähetäLähetetty: 6.4.2010 20:43    Viestin aihe:

Tilasin purkaamolta ehjän ja oottelen sitä. Se läppä on toisesta päästä irti ja korjauskelvoton eli saattaa ajossa mennä imu päälle ja sammua...(ei onneksi vielä ole sattunut :D) Bensa pumppukin valutti aineet takaisin kun sammutti, korjasin sen takaisku venttiilillä.

Huomasin että oli melko monesti sitä kaasaria availtu.
pioneer
 
Golf 2

LähetäLähetetty: 14.4.2010 19:53    Viestin aihe:

No niin nyt on ehjä kaasari paikoillaan ja toimii moitteetta. Ekalla avaimen käännöllä pärähtää ja pääse ajelee ;)
Näytä edelliset viestit:   
Vastaa viestiin    ffp Foorumin päävalikko -> Tekniikka - Bensa Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa