OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy   Omat asetuksetOmat asetukset   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Vastaa viestiin    ffp Foorumin päävalikko -> Projektiosasto Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
jukkan
ffp jäsen

A3, A5, A6, RS4, Phaeton, Polo, Golf 7, 997 GT3 Cup

LähetäLähetetty: 27.3.2007 22:11    Viestin aihe: A3 8P 3.2 -Auto motor showssa auto esillä

Viime kesänä tuli hankittua tuollainen A3:nen ja jo siinä vaiheessa oli ajatuksissa laittaa sitä hieman erinäköiseksi. Autossahan oli jo valmiiksi isoa vannetta, alustaa ja putkistoa mutta oikein mikään näistä ei miellyttänyt silmää ja musta värikin oli varsin tylsä. Ensimmäinen omistaja oli ruksannut varustelistalta miltei kaiken mahdollisen ja tämä sai tietysti suun hymyyn, tosin esim. tehtaan webasto on tässä autossa todella turha sillä auto seisoi purettuna koko talven :) Kesällä autolla käytiin myös kokemassa Nürburgring

Syksyllä olikin sitten aika aloittaa projekti ja laittaa auto talviseisontaan. Osia tuli tilailtua syksyn ja talven mittaan sekä suunniteltua lähes joka päivä mitä autolle tehtäisiin. Autoa hiukan purettiin ja vietiin JP Autotuningiin Siilinjärvelle jossa se on nyt ollut "hoidossa"

Autoon on tulossa mm. seuraavanlaista:

KW Variante 3
Nothellen kaarilevikkeet ja helmat
Oettingerin etulippa joka integroidaan puskuriin ja kaarilevikkeisiin
Oettingerin maski ja ritilät
Oettingerin hiilikuitulippa
OZ Racing Leonardo 3 3-osaiset vanteet koossa 9.5 x 19"
Recaro Sportster CS etupenkit ja lehmällinen nahkaa
Haldex PP controller
Porsche Cayennen satulat 352x32mm levyillä
LSD -saranat
Listojen silottelua ja järjetön määrä pieniä muokkauksia

Tältä auto näytti kun projekti aloitettiin ja kilometrejä oli takana muistaakseni reilu 40tkm

Vanteiksi tulossa siis tuollaiset 9.5 x 19" OZ:in Leonardo 3:set joka nurkkaan. Hiukan niitäkin tosin tarvii fiksailla ennen alle laittoa :)

Tässä hieman takakaarien sovittelua ja muokkausta paikoilleen, takapuskuriakin on jo yhdistelty, siloiteltu ja sheivattu listoja pois. Tuo takapuskurihan on yhdistelty useammasta puskurista ja siitä löytyy ainakin vakiopuskuria sekä neloskoppaista kolffia. Kilvenupotus muokattiin neloskoppaisen kolffin takapuskurista ja se kavennettiin lyhyelle kilvelle sopivaksi. Samalla heitettiin parkkitutkat menemään ja putkenpäiden ulostulojen kolo fiksattiin umpeen.

Etuhelman liimailua etupuskuriin ja etukaarien sovittelua ja muokkailua paikoilleen, jokainen kaarilevitys piti erikseen sovittaa ja muokata jotta istuivat nätisti. Etupuskuristakin siloiteltiin kaikki ylimääriset listat ja kilvenupotus. Ylimääräistä työtä teetti noiden Nothellen kaarilevikkeiden sovittaminen tuohon Oettingerin helmaan. Loppuen lopuksi tuo on kuitenkin ollut pienimpiä murheita tässä projektissa.

Takakaari alkaa löytää paikkansa uudesta kodistaan. Takaluukkuakin hiukan siloiteltiin pellillä, pieni pokkaus kuitenkin jätettiin joka kiertää myös auton kyljissä. Näin takaluukkuun jää muotoa eikä perästä tule liian massiivista möhköä, myös kylkien linja jatkuu edelleen takaluukussa. Takapuskuri siloiteltuna ja uudella kavennetulla golffin kilvenupotuksella.

Takaluukku nakuteltuna pyöreään muotoonsa ja keula siloiteltuna Oettingerin etulipalla, kilvenupotus päätettiin tässä vaiheessa myös tehdä umpeen. Leikattiin auki tuo kilvenupotus ja "nostettiin" se samalle tasolle muun puskurin kanssa, liimaus, tasoittelut jne. Puskurin ja etuhelman reunoille kairattiin sopivat kolot jotta Nothellen kaarilevitykset istuvat tuohon Oettingerin helmaan nätisti. Samalla tilattiin myös Oettingerin helmaan hiilikuitulippa joka ei sitten ihan sellaisena istunutkaan paikalleen miellyttävällä tavalla, myös Oettingerin maski ja ritilät tulevat keulalle.

Jatkuu kunhan jaksaa naputella...


Viimeinen muokkaaja, jukkan pvm 20.4.2007 2:17, muokattu 4 kertaa
Juice
ffp jäsen

Golf II '90 AGU, Golf IV variant '02 ASZ 4motion

LähetäLähetetty: 27.3.2007 22:19    Viestin aihe:

Aika viileetä, onko väri vaihtumassa?
jamku
 
W201 //OMG-edition

LähetäLähetetty: 27.3.2007 23:02    Viestin aihe:

kyllä jukka vetää taas jauhot suuhun muille. musta tuntuu että tästä tulee suomen hienoin 8P.. paineita, paineita ;) ei vaan. loppuun asti maltilla ja pikkukohdatkin hioen niin a´vot.
slate
 
TYP17 + TYP1T ballsdeepcrew.com

LähetäLähetetty: 27.3.2007 23:16    Viestin aihe:

Muistan ku joskus -00 ta -01? bongasin ekan olion Turussa. Kyl erottu joukosta. Tuskin tämäkään piiloon jää :) Asiallista.
puerco
 
Impreza WRX STi 2008

LähetäLähetetty: 28.3.2007 7:22    Viestin aihe:

Helvekon hieno tulossa. Tosi hienot vanteet ja vielä oikeen levyset. Thumput ylös :)
Iiro
ffp jäsen

2x MINI, E36 Cabrio, M535i

LähetäLähetetty: 28.3.2007 7:41    Viestin aihe:

Tuleeko lisää kromilistoja?
Rocco
 
LP 560/4, Macan Turbo, V8 "DTM", S2 ABT C5, 993 C2, Golf mk1, 911SC

LähetäLähetetty: 28.3.2007 9:32    Viestin aihe:

Todella hyvältä näyttää! Mikä on tuleva väri? Onko tämä DSG vai manuali?
AudiA6
 
VW Touran 1.4 TSI DGS -08

LähetäLähetetty: 28.3.2007 12:43    Viestin aihe:

Manuaali näyttäs olevan (kytkinpoljin näkyy yhdessä kuvassa).
Jone
ffp jäsen

Hirvweesti kaikkee

LähetäLähetetty: 28.3.2007 14:38    Viestin aihe:

Laitatko uudet himoniracing kuppipenkit neljälle?
RiXaa
 
Lupo

LähetäLähetetty: 28.3.2007 15:28    Viestin aihe:

Komee tulee... Levikkeet ja vanteet on aika passelit
vwpolo
 
Audi A4 B7 Avant 1.8TQ Black Edition

LähetäLähetetty: 28.3.2007 17:45    Viestin aihe:

Sika siisti tosta tulee, hillityltä ja asialliselta näyttää..
Tosta tulee noiden kuvien perusteella siistein 8P A3 mitä oon nähnyt !
Pekka
ffp jäsen

Golf II (KR), Golf IV variant

LähetäLähetetty: 28.3.2007 18:31    Viestin aihe:

Hieno peli, ja vielä musta! :D
jukkan
ffp jäsen

A3, A5, A6, RS4, Phaeton, Polo, Golf 7, 997 GT3 Cup

LähetäLähetetty: 28.3.2007 19:05    Viestin aihe:

Lainaus:
Recaro Sportster CS etupenkit ja lehmällinen nahkaa

Jone: luetun ymmärtäminen on ilmeisesti kovin heikko? :)

Iiro: kaikista listoista on pyritty eroon eli valitettavasti ei ole kromia tulossa tähän laitteeseen, eikä kyllä juuri muutakaan kiiltävää. Ei edes maalipinta kiillä.

Manuaali tuo todellakin on, automaateilla ajellaan sitten kun ollaan vanhoja (eli ihan kohta)

Kiitoksia vaan kaikille kommenteista, päivittelen tätä taas kunhan saan vaan jostain intoa ja virtaa.
Jone
ffp jäsen

Hirvweesti kaikkee

LähetäLähetetty: 28.3.2007 19:12    Viestin aihe:

Lainaus:
Jone: luetun ymmärtäminen on ilmeisesti kovin heikko? :)


Eiku nimenomaan pitää olla Himoniracing tuotteita,ei mitään Recaroja ;)
jukkan
ffp jäsen

A3, A5, A6, RS4, Phaeton, Polo, Golf 7, 997 GT3 Cup

LähetäLähetetty: 28.3.2007 19:44    Viestin aihe:

Ihan turhaanko me siis pistettiin lihoiksi nuo uudet Recarot?

Kun Recarolta kerran ei saanut penkkejä mieleisellä verhoilulla niin Eugen Design laitettiin asialle. Tuossa kuvassa muuten näkyy tuota nahkaa jolla penkit verhoillaan. Tuosta nahan väristä voi myös saada hieman suuntaa tulevasta auton värityksestä. Takapenkin selkänojista käy aika hyvin esille millaista sisustaa olen ideoinut ja Eugenhan toteuttaa mitä vaan. Väri nyt tuossa on ihan pyllyllään ja nahat kiiltää ikävästi kun ovat juuri ennen kuvan ottoa saaneet nahanhoitoaineen päällensä.
PabloNeruda
 
C3

LähetäLähetetty: 28.3.2007 19:47    Viestin aihe:

Voi %&#! noita takaselkänojia. Ihan sairaan härski sisusta näköjään tulossa. Tuon värisen sisustan kanssa sopis joku melko vaalea ulkokuori.
Peksi
ffp jäsen

Passat , Transporter, Golf rallye, Golf cabrio, Golf 1...

LähetäLähetetty: 28.3.2007 19:52    Viestin aihe:

Saako katsastettua? ;)
PabloNeruda
 
C3

LähetäLähetetty: 28.3.2007 19:55    Viestin aihe:

V*ttu ja taasko tuo "saako katsastettua jeesustelu alkoi" ;)
albanzo
 
A4PR / TOURAN ballsdeepcrew.com

LähetäLähetetty: 28.3.2007 20:12    Viestin aihe:

*tähän sellainen hymiö joka parhaiten kuvastaa OMG -kirjainyhdistelmää* x28
Lehtilä
ffp jäsen

A4 20vtq // Lupo Tdi // G2 20vt // Lada Niva

LähetäLähetetty: 28.3.2007 21:43    Viestin aihe:

Lisää vahaa, jos maalipinta ei kiillä :)
J-M Koopikka
 
Kantti rapee quattrolla (-86) + Topless Hungarian honey (-00/-01)

LähetäLähetetty: 28.3.2007 22:03    Viestin aihe:

Tuosta takapenkistä tulee mieleen, että musiikkina ko laitoksessa varmaan soi best of 70's porn music? :D
juha.
 
Cordoba TDI '01

LähetäLähetetty: 28.3.2007 22:06    Viestin aihe:

Sisusta ja vanteet on kyl mun silmään ihan täydelliset, siitä perinteiset thumbs upit! Joku kuparinruskea tms. maalipinta näyttäis sopivan härskiltä, jotain sellasta vissiin on tulossa...?
matti.l
 
mk1,mk2, mk3,mk6, 3BG, JEEP ja caferacer

LähetäLähetetty: 29.3.2007 8:11    Viestin aihe:

jukkan kirjoitti:
Ei edes maalipinta kiillä.


Onko joku mattamaalipinta tulossa autoon? ehkä ruskea?

Mutta taas hyvin tyylikäs auto tulossa :)
jukkan
ffp jäsen

A3, A5, A6, RS4, Phaeton, Polo, Golf 7, 997 GT3 Cup

LähetäLähetetty: 1.4.2007 17:08    Viestin aihe:

Jatketaanpa hiukan tarinaa näin sunnuntain ratoksi:

Jossain kohtaa projektia alkoi mopo keulimaan ja päätin että tuon auton ovet saa luvan aueta kohti taivasta, ollaanhan tästä kuitenkin tavallaan rakentamassa näyttelypeliä ja tuollaiset ovet muutenkin sopisivat auton teemaan. Tilaukseen meni siis LSD -saranat joiden asennuksen piti olla ihan "bolt-on" Niin ei todellisuudessa kuitenkaan ollut vaan nuo saranat teettivät järjettömän määrän lisätöitä. Asennusohjeiden tutkiskelu jo paljasti että ihan "pulttaa kiinni" saranoista ei ollut kyse sillä jo toisella sivulla ohjeissa käytettiin sanaa: "weld" :D Täältä lisätietoa noista saranoista. Huomatkaa erityisesti: The installation is as easy as bolting on the product. it’s the benchmark for a “ready to install” solution.
* when installing the LSD solution, there is no need to weld or repaint the bodywork or doors. Slight modification of the fender might be necessary.

Voihan ne tietysti varmaan noinkin asentaa ja on riippuvainen automallista, tässä tapauksessa tuollainen asennusmalli ei kuitenkaan tullut kysymykseen.

Kompromisseja ei oltu valmis tekemään joten saranat paikoilleen ja muutokset käyntiin. Ovista jouduttiin poistamaan mm. pokkaus jotta ovi mahtuu liikkumaan, sivuvilkut poistuivat paikoiltaan koska ne eivät mahtuneet enää saranoiden kanssa kyljessä majailemaan ja mitään patentteja/tarvikevilkkuja ei kylkiin haluttu laittaa. Myöhemmin päätettiinkin sitten yhdistää A3:sen vakiopeiliin Skodan peilistä vilkkuosa. Ei muuten mene sekään ihan heittämällä paikoilleen. Saranoiden takia jouduttiin myös sisälokareita muokkaamaan ja kaikkea pientä viilausta ja sovittelua oli enemmän kuin kuviteltiin. No loppuen lopuksi kuitenkin ne ovet sojottivat kohti taivasta.

Ovia jouduttiin hiukan muokkaamaan toisestakin päästä, tällä kertaa syypäänä olivat kylkilistat jotka poistettiin. Listat kun asustivat tuollaisessa urassa jätti se ikävän kolon oveen joka oli poistettava ja pokkaus suoristettava, muutenhan oven ollessa auki olisi tuo listojen vanha kolo näkynyt. Kiinnitysreiät hitsattiin umpeen ja urat täytettiin hiilikuitukitillä, näin ovi sekä kylki ovat nyt niinkuin eivät olisi koskaan sivulistoja tavanneetkaan.

Mattapintaa autoon tosiaan on tulossa ja löytyy siitä ruskeaakin. Maalauksesta myöhemmin.


Viimeinen muokkaaja, jukkan pvm 1.4.2007 17:29, muokattu 1 kertaa
Eemeli
 
Audi TTq & Corrado G60

LähetäLähetetty: 1.4.2007 17:25    Viestin aihe:

No voi helevetti, taas pilkotaan uusia autoja surutta. Joku voisi väittää hulluksi ;) Vaan en minä. Näyttää ja kuulostaa varsin hyvältä!
Miko
 
Golf II "race", perhesukkula Sharan II 1.9TDi, A6 1.8T

LähetäLähetetty: 1.4.2007 17:45    Viestin aihe:

Melko tyylikästä tulossa! tuommosta sisustaa meinasin alkaa väsäämään itsekin, kunhan talli valmistuu :)
h_jukka
 
Audi A3

LähetäLähetetty: 2.4.2007 19:55    Viestin aihe:

on kyllä aika mielenkiintoinen rojekti...
Peke
 
Audi TT RS + Skoda Citigo

LähetäLähetetty: 3.4.2007 7:44    Viestin aihe:

Äkkiä vaan juttua lisää... :) Hieno tulee.
RiXaa
 
Lupo

LähetäLähetetty: 3.4.2007 11:49    Viestin aihe:

Noi kaaret saa kyllä höyryn nousemaan nuorenpojan haarovälistä...:D
Murre
 
Kylmämiäs, joka kalvottaa autoja...-04 A4 1.8TQ S-Line. Transporter T5 2.5TDI 4M -08

LähetäLähetetty: 3.4.2007 12:07    Viestin aihe:

^ :D

Tämä projekti näyttää hyvältä :)
jiisimula
 
964 C4, 2x typ44 q, 1x typ44 etuveto

LähetäLähetetty: 4.4.2007 1:30    Viestin aihe:

jeps, pisteet vanteista. 3-osaisia BBS:siä näkyy jo liiaksi.. O-z:n (etenkin nää uudet) 3-osaiset tuntuu olevan melkokailla rare.
jukkan
ffp jäsen

A3, A5, A6, RS4, Phaeton, Polo, Golf 7, 997 GT3 Cup

LähetäLähetetty: 8.4.2007 21:13    Viestin aihe:

Mitäs 3 -osaisia BBS:iä sitä liiaksi on näkynyt? LM:iä on jonkin verran liikkeellä mutta eivät nekään ole "kuin" kaksiosaiset. Voin kyllä kuvitella minkä takia nuo 3-osaiset OZ:it ovat harvinaiseksi näyksi jääneet.

Projektia vois taas hieman päivitellä, auto saapui nimittäin kotiin pitkältä Siilinjärven vierailulta. JP Autotuning oli saanut työnsä päätökseen, kori- ja maalaustyöt ovat siis siinä kunnossa että auto alkaa ulkoisesti olemaan asussaan. Vanteet kaipaavat vielä hieman väriä pintaansa että istuvat auton alle nätisti. Sisustasta revittiin heti auton saavuttua vielä kaikki osat irti ja ne menevät joko verhoiluun tai värjättäväksi. Kiirehän tässä vielä tulee että auton ajoissa kuntoon saa.

Sisusta on taas mennyt askeleen eteenpäin ja Recaroiden verhoilut ovat nyt siinä mallissa että odottavat penkkien runkoja maalarilta takaisin. Myös kojetaulu sai ylleen uuden alcantaraisen asun. Suuttimet olisi vielä tarkoitus vaihtaa vanhan TT:n vastaaviin alumiinisiin. Matot tuli myös teetettyä sisustaan sopivalla värityksellä ja jotain polkimiakin tuossa on. Mitään hifi-asennuksia tähän laitteeseen ei olla asentelemassa vaan alkuperäisellä MMI -navilla ja bosen systeemillä ajattelin tulla toimeen. Näiden kaveriksi asennetaan kuitenkin digiviritin ja dvd-soitin.

Sitten voisinkin hieman valottaa auton maalausta josta ei ole ollutkaan vielä puhetta ollenkaan. Eli maalauksen suunnittelu/toteutus on ollut ehkä se kaikkein työläin osuus tässä projektissa vaikka onhan toki noissa koritöissäkin ollut järjetön määrä erilaisia työvaiheita ja käsityötä. No, maalausta suunniteltiin ensin yhdessä Putkosen Jukan kanssa ja käytiin läpi melkoinen määrä erilaista kuvamateriaalia. Projektiin päätettiin ottaa mukaan myös Pihlajamaan Pete joka tuli toteuttamaan kuvioinnin. Peten kanssa sitten vaihdettiin ajatuksia ja kuvia ja löydettiin yhteinen sävel maalauksen toteuttamisessa. Tässä vaiheessa jo oli selvää että järjetön määrä työtä maalaus tulisi teettämään. Ensimmäisen kerran kun maalausideaa hahmoteltiin oikein tosissaan vietimme 12 tunnin päivän kolmistaan JP-Autotuningilla oikeita sävyjä, kuvioita ja maalaustekniikoita etsien.

Eli näin se sitten tehtiin:

Ensin auto maalattiin kokonaan ensimmäisellä sävyllä, eli tuollaisella jännällä vaalean vihreällä: "pohjaväriä" pintaan tämän jälkeen koko auto hiottiin ja teipattiin kokonaan yli. Toisen sävyn kuviot piirrettiin teipatun auton päälle. Tämän jälkeen otetaan veitsi kauniiseen käteen ja leikkaillaan piirreltyjä kuvioita auki. Jokainen voi varmaan tässä vaiheessa jo arvata että ihan perinteinen maalaus ei ole kyseessä. Auto myös purettiin tässä kohtaa jotta kuviot saatiin jatkumaan kun luukut avataan. Kuvioiden irtileikkaamisen jälkeen sitten maalailtiin seuraava väri ja kuviot -muutamaa pientä irto-osaa ei tietenkään sopinut unohtaa. Nyt oli siis pinnassa kaksi sävyä ja kuvioita. Tässä vaiheessa myös huomattiin ettei aikaisemmin valitsemamme kolmas sävy tulisi sopimaan, se päätettiin loppuen lopuksi sekoittaa itse jotta lopputuloksesta saataisiin täydellinen ja värit sopisivat hyvin yhteen.

Edessä oli siis taas välihionta, auton kasaus, teippailua ja kuvioiden hahmottelua vielä vähän lisää teippailua ja pikkuhiljaa kolmannet kuviot alkavat hahmottua Auto purettiin taas maalaukseen ja sai kolmannen värin pintaansa. Tämän jälkeen taas hiontaa, purkamista ja mattalakkaa.

Lopullisia kuvia maalauksesta sitten myöhemmin...
vwnut
 
Cross Touran GP2, Audi Cabriolet, Polo 6R

LähetäLähetetty: 8.4.2007 21:19    Viestin aihe:

No huhuh! on poijilla ollu savottaa ja saa nähä miten paljon vielä edessä!?

Mut erittäin mielenkiintoista asua puskee. Varmaan jotein tummenpaa sit seuraava varvi.
PabloNeruda
 
C3

LähetäLähetetty: 8.4.2007 21:48    Viestin aihe:

Tässä alkaa olemaan auto mun makuun. Lampo-ovet ei kyllä kieltämättä oikein oo mun juttu. Tuo maalaus on kyllä melko erikoinen, ainakin Suomen mittakaavassa. Joissakin USA:n näyttelyissä on näkynyt vastaavanlaisella maalauksella autoja. Tais olla jonkun skeittifirman sponssiauto. Tässä on kyllä hyvä esimerkki sellaisesta autosta, jota on rakennettu ympäriinsä, mutta hyvällä maulla. Esimerkkinä vaikka, jos vertaa siihen samurai hyundaihin, niin viimeistely on kyllä yhtä vaikuttavaa luokkaa, mutta tämä on kyllä 10x hienompi. Iso peukku.

Vielä tuohon ilmajousitus ja kunnon hifit tyylikkäästi asennettuna, niin olisi melko täydellinen (harmi kun hifejä ei tule).

Mikäs tällä autolla oli deadlinena? Joku näyttely vai?
Marko
ffp jäsen

4F ja 8P

LähetäLähetetty: 8.4.2007 22:17    Viestin aihe:

Ne skeittifirman sponssiautot oli subaruita ja ne oli vaan teipattu ne kuviot.
jiisimula
 
964 C4, 2x typ44 q, 1x typ44 etuveto

LähetäLähetetty: 8.4.2007 22:40    Viestin aihe:

Lainaus:
Mitäs 3 -osaisia BBS:iä sitä liiaksi on näkynyt? LM:iä on jonkin verran liikkeellä mutta eivät nekään ole "kuin" kaksiosaiset. Voin kyllä kuvitella minkä takia nuo 3-osaiset OZ:it ovat harvinaiseksi näyksi jääneet.


Osui ja upposi, unohdinkin vallan että LM on 2-osainen.
juha.
 
Cordoba TDI '01

LähetäLähetetty: 8.4.2007 22:48    Viestin aihe:

Joko on ehditty hankkia aavikkonavea näyttelyrekvisiitaksi :P

Muutamia naamiointikuviolla maalattuja (tuning)autoja oon (kuvista) bongannut aikaisemminkin, mutta tää on toteutukseltaan varmasti parhaimpia. Ilmajousitus olis show-mielessä hieno lisä, mutta tuo kw taitaa olla paljon parempi ratkaisu urheilullisempaa ajoa ajatellen ja aavistelisin että tällä tullaan myös ajamaankin pelkän esittelyn lisäksi.
A Saari
 
'00 TDI ja '91 XLi

LähetäLähetetty: 8.4.2007 22:55    Viestin aihe:

Voi juma! Aika mahtavan näköistä jälkeä kyllä tulossa. Kuvia valmiista maalipinnasta ja myöskin autosta odotellaan suurella innolla!
T-Power
 
Katumaasturi

LähetäLähetetty: 8.4.2007 23:06    Viestin aihe:

Niin, vaikka en autoista ymmärrä mitään, enkä mistään muustakaan, niin sen tiedän, että onhan tämä Päällikkötason touhua.

Peukku sille...
Marko
ffp jäsen

4F ja 8P

LähetäLähetetty: 8.4.2007 23:45    Viestin aihe:

Niin, johan tämä kyseinen peli viime kesänä koulutettiin tavoille Nyrrellä.. Epäilisin ettei sen elämä ainakaan helpota siitä :)
P.i.t
 
pitkä rivi romuja,T5

LähetäLähetetty: 9.4.2007 2:28    Viestin aihe:

tästä kyl pointsit pakko antaa....ei jumaleisson....
jahuu
 
VW Golf variant 1.9Tdi 4Motion

LähetäLähetetty: 9.4.2007 8:27    Viestin aihe:

Kävin Putkosen pajalla tuossa joku aika sitten ja näin tämän livenä - oli melko vaikuttavan näköinen ilmestys luonnossa! Ja silloin puuttui vielä viimeiset kerrokset lakkaa joten on vielä varmaan muuttunut. Aikaa - ja jotain muutakin pientä ;) - tuohon palaa ja lopputulos on kyllä näyttävä ja varmasti mielipiteet jakava. Hienoa työtä kaikkinensa! E: Lukihäröjä korjailtu...
puerco
 
Impreza WRX STi 2008

LähetäLähetetty: 9.4.2007 9:56    Viestin aihe:

Maalaus istuu kyllä kokonaisuuteen todella hienosti. Tuosta sisustasta pidän kyllä erityisesti, natsaa sitten penkitkin kojelaudan kanssa hyvin yksiin.
Heti vaan lisää kuvia kun jotain valmistuu. :)
Rascal
 
BMW E92 325 '09, VW Polo 9N3 '07

LähetäLähetetty: 9.4.2007 11:50    Viestin aihe:

Huh, aika sik oossomia. Tuo sisustus on kyllä käsittämättömän härski.
Hyvä, että suomestakin löytyy tämän tason autoja. Siinä on lasikuituhirviö tuunaajille ihmettelemistä.
jabajee
 

LähetäLähetetty: 9.4.2007 13:48    Viestin aihe:

Tuli mieleen heti tämä Ruotsalaisten viritys. Tosin tuossa Audissa väri on astetta härskimpi ja kuviot tehty maalaamalla.
Muistuttaa hieman myös tätä ;)
xite
 
Leon -05 ex: Polo 6N OA , Polo 9N -03, Polo 86c coupe, Vento

LähetäLähetetty: 9.4.2007 14:11    Viestin aihe:

Yks sana riittää :) Kaunis.
-GoFast-
 
V50 BSR

LähetäLähetetty: 11.4.2007 13:51    Viestin aihe:

Asiallisen näköinen!
Bongasin tossa sisaruksen ;) http://irc-galleria.net/view.php?nick=t0&image_id=56744139
vagevo
 
VW Golf VI Variant 1.4TSI 118kw

LähetäLähetetty: 11.4.2007 17:37    Viestin aihe:

no ompa projekti. laatutyötä täytyy sanoa... ja varsin erikoinen idea maalauksessa. hienoa nähdä tälläisen projektin vaiheita. Odotan innolla lopputulosta.
sigi
 
Seat Leon

LähetäLähetetty: 11.4.2007 18:40    Viestin aihe:

nyt alkaa olemaan projektit kunnossa :)
Plussaa maalauksesta!
TiPu
 
paskarottelo G60, Golf mk3

LähetäLähetetty: 12.4.2007 13:34    Viestin aihe:

Hieno rojekti. Milläs nuo teipit on oikein leikattu, mattopuukolla? Meinaan että väkisin menee terä syvälle maalipintaan teippiä puhkoessa, mutta ei varmaan haitanne kun on monta kerrosta maalia välissä ennen metallia..
Juice
ffp jäsen

Golf II '90 AGU, Golf IV variant '02 ASZ 4motion

LähetäLähetetty: 12.4.2007 13:42    Viestin aihe:

Ammattilainen osaa leikata kyllä nuo teipit niin että maaliin ei tule jälkiä.
TiPu
 
paskarottelo G60, Golf mk3

LähetäLähetetty: 12.4.2007 13:59    Viestin aihe:

Huh, täytyy olla aika ammattilainen.. se on varmaan niin että veitsi on terävimmästä päästä ja muotoiltu jotenkin. Jossakin kuvassa olin näkeväni sellaisen kynän näköisen. Onko maalarinteippi sitten jotain spesiaalia, pehmeämpää tms? Kuvissa on valkoista aika läpikuultavaa ja sitten keltaista kapeaa normiteipin tapaista.
rolle
ffp jäsen

2 x quattro, 2 x Golf, BMW ja Volvo

LähetäLähetetty: 12.4.2007 14:53    Viestin aihe:

Sellaista kirurgiveistä nuo teipparit pääsääntöisesti käyttää
jontte
 
Passat Tuning

LähetäLähetetty: 13.4.2007 17:23    Viestin aihe:

toi audi sopis esiintymään seuraavassa jurassic park leffassa safari autona :D itse dinotkaan ei kyllä uskaltais vahingoittaa autoa sillä se on yksinkertaisesti sanottuna liian hieno!! kieli pihalla nostan peukut pystyyn projektille.
slate
 
TYP17 + TYP1T ballsdeepcrew.com

LähetäLähetetty: 13.4.2007 21:17    Viestin aihe:

Hienosti on maalattu kyllä! Tää koko rojekti on jotain erilaista ku muut perussuomalaiset. Peukkua.

Tosta leikkaamisesta sen verta, että kyllä sen saa maalipintaa vahingoittamatta leikattua :) Puukon käsittelyä voi harjoitella laittamalla paperin paljaan reiden päälle ja eiku suikaloimaan :)
petnen
 
Bmw 535d ja Bmw m535i

LähetäLähetetty: 14.4.2007 18:25    Viestin aihe:

No kylläpä audi menee kerralla pilalle :(
AaJee
 

LähetäLähetetty: 14.4.2007 20:23    Viestin aihe:

^ Hoh, noh se on kun ei ole tyylitajua ;)

Tää on jotain niin hienoa.
Salmi
 
Golf 1J 1.8T, A6 4F 3.0 TDI Quattro, Golf 1J 1.9 TDI 4Motion

LähetäLähetetty: 14.4.2007 20:36    Viestin aihe:

Itse jätän kans sik osomit muille, onhan audista tulossa hieno, mutta jos joku vaikka kolhasee parkkiksella, tai itse töppäilee, niin mitäs sitten? Vaihdetaan koko auton väritystä?
Kojelaudasta pidän, penkit sais kyllä olla myös alcantaraa, värikin penkeissä eri kuin kojelaudassa..
Hifien pois jäänti on mielestäni myös hyvä juttu, joku soitin ja ehkä laadukkaammat kaiuttimet alkup. paikoille niin se riittää meikäläiselle
Ja mikäs tässä projektissa on auton omistajan/haltijan osuus? Olla maksajana? Ja nämä kirjoittelut eivät ole v*ttuilua, vaan rehellinen mielipide mielistelemättä membereitä;)
eskimo
 
964 C4

LähetäLähetetty: 14.4.2007 20:45    Viestin aihe:

Jees, olen samoilla linjoilla kuin muutama edellinenkin. Autosta on tulossa sisältä varsin hieno, kiva kuvio ja tyyli saatu penkkeihin. Kojelauta mielestäni loogisesti alcantara, jottei heijastele. Raskaat humppavehkeet ovat turhat juu, tosin joku 10" subi ja laadukkaat erillissarjat eteen ja taakse olisivat oma ratkaisuni, unohtamatta jotain näytön tapaista kartoille ja videoille. Nahka on kyllä kivan näköistä, mutta alcantara olisi mukavamman tuntuista. Ulkokuoren mattaväri on jees, mutta tuo kuviointi menee hiukka yli. Miksi? Tästä on toivottavasti tulossa jonkun/jonkin demoauto/showauto, mutten kyllä nää mitään järkeä ihan jokapäiväisessä käytössä. Näyttää siltä, kuin auto olisi saanut camohousut ja -takin päällensä. Nojoo, käytännöllisyys ja audin tyylikkyys tuossa on menetetty. Tosin nämä edelliset ovat myös vaan mielipiteitä.
Mikko S.
 
Caddy Life -05

LähetäLähetetty: 14.4.2007 20:58    Viestin aihe:

^Ihme inisijöitä täällä liikkeellä! :D Kerrankin joku poikkeaa massasta ja vieläpä erittäin tyylikkäästi ja täällä valitellaan jostain kolhujen korjauksista...hieno peli siitä tulee. Kolhuilta voi säästyä omalla järjen käytöllä. ;)
puerco
 
Impreza WRX STi 2008

LähetäLähetetty: 14.4.2007 21:46    Viestin aihe:

^ Samoilla linjoilla. Vieläkin näyttää hyvältä. Eipä silti, mielipiteitä on joka junaan ja projekteista niitä saa. Joten jätetään ne omaan arvoonsa. Jokaisella on oma mielipide on se sitten positiivinen / negatiivinen.
rolle
ffp jäsen

2 x quattro, 2 x Golf, BMW ja Volvo

LähetäLähetetty: 14.4.2007 22:22    Viestin aihe:

Mikäs tuon kolhujen korjaamisesta tekee vaikeeta. Samalla tavalla noihinkin sävyhin löytyy värikoodit kun kaikkiin muihinkin ja kyllä osia pystyy irrallaan maalaamaan. Kuviot täytyy vaan sovittaa muuhun autoon...ei mitään ihmeellistä.

Tosin kaikkea muuta ihmeellistähän tuossa lienee ihan sopivasti.
jukkan
ffp jäsen

A3, A5, A6, RS4, Phaeton, Polo, Golf 7, 997 GT3 Cup

LähetäLähetetty: 14.4.2007 22:33    Viestin aihe:

Kiitoksia kommenteista, ihmettelinkin jo kun kaikki oli niin positiivista ;) Mielestäni projekti on silloin onnistunut jos osa vihaa ja osa pitää.

Lainaus:
mutta jos joku vaikka kolhasee parkkiksella, tai itse töppäilee, niin mitäs sitten?

Eiköhän se ole sitten vakuutusyhtiön ongelma jos siihen kolhuja tulee, sitten ihmetellään mitä tehdään. Eikös ne kolhut yleensä korjata? Kiitos kuitenkin että murehditte toisten autoista :D

Lainaus:
unohtamatta jotain näytön tapaista kartoille ja videoille

Kyllä minulle riittää tuo orkkisnäyttö/navi jonka perään tulee DVD -soitin, digiviritin ja ipod. Autossa tällä hetkellä myös bosen audiojärjestelmä joka on välttävä.

Lainaus:
värikin penkeissä eri kuin kojelaudassa..

noiden kuvien perusteella ei kannata tehdä johtopäätöksiä, en ole valitettavasti kuvannut niitä harmaakortin kanssa ja säätänyt sävyjä neutraaliksi jotta toistuisivat absoluuttisen oikein. Toki alcantara ja nappanahka ovat hieman erisävyisiä jo pelkästään sen takia että niissä on aivan erilainen pinta mutta sävyt sopivat erittäin hyvin yhteen.

Lainaus:
mikäs tässä projektissa on auton omistajan/haltijan osuus? Olla maksajana?

Kyllä sitä on laskutkin joutunut maksamaan. Enhän minä paljon mitään tee kun olen kädetön ja sen verran fiksu että annan niiden ihmisten tehdä jotka työnsä osaavat. Uskomaton määrä on kuitenkin tunteja kulunut tähänkin projektiin myös minulta kun olen kaikkea säätänyt ja hajottanut :)

Lainaus:
Ulkokuoren mattaväri on jees, mutta tuo kuviointi menee hiukka yli. Miksi? Tästä on toivottavasti tulossa jonkun/jonkin demoauto/showauto, mutten kyllä nää mitään järkeä ihan jokapäiväisessä käytössä.


Kuvioinnit ei omasta mielestäni mene ollenkaan yli vaan ovat kovinkin hilllityt. Miksi kaikissa asioissa pitäisi aina olla niin valtavasti järkeä? Jos järjellä ajatellaan niin koko autoilu pitäisi lopettaa tältä pallolta välittömästi. Tunteella tässä on vedetty ja ihan itselle siitä tulee "showauto" kun on niin jumalattoman iso ego ;) jokapäiväiset käyttöautot on sitten asia erikseen.

--------------------------------------------------------------------------------------------

Projektikin on edennyt. Ainakin nyt väliaikaisesti meni Remuksen takapönttö paikoilleen mutta ne DTM -putkenpäät lensi kyllä aika lujaa roskiin, tilalle hitsailtiin jotain TDI -tyylistä joka jää helman alle piiloon.

Vanteet on maalattu ja allekin niitä jo soviteltiin. Sisustan osat alkavat olla valmiita ja huomenna toivottavasti aloitetaan sisustan kasaaminen

Sisusta on siis nyt kokonaan purettuna, katon ulos saaminen oli jokseenkin brutaali toimenpide mutta kyllä mä sen takaluukun kautta ulos otin. Kattoluukun kasettikin jouduttiin tiputtamaan jotta saatiin kaikki osat verhoiluun. En välttämättä tahdo olla paikalla kun sitä kattoa verhoiltuna takaisin sisään yritetään laittaa ;) Kaikkea muutakin on tapahtunut mutta niistä sitten myöhemmin.

Kuvia en ole ehtinyt ottamaan. Auton näkee livenä Turussa ensi viikonloppuna, oli se sitten kuinka pahasti kesken tai ei.
lep4ste
 
seat leon 1.9 tdi, VW passat 1.8T , Vw corrado g60(1.8T tulossa..), Artic cat F7

LähetäLähetetty: 14.4.2007 23:24    Viestin aihe:

ja jos niitä kolhuja miettii ni kannattaako ylipäätänsä autolla ajaa tai mennä etes ulos ku voihan sielläki jäähä auton alle... kyllä minusta jonku kameleontti värin korjaaminen voi olla paljo vaikeampaa.. plussat ja ossoomit tekijälle siitä että uskalletaan tehdä jotaki erillaista!
jikes
 
Ex-gorrado g60- & Golf mk2 -safarimallia-

LähetäLähetetty: 15.4.2007 2:06    Viestin aihe:

sick oosomia vai miten se nyt menikään. On oikeestu tulossa hieno auto. propsit siitä. Toivotasti saa sitä huomioo mitä kuuluukin. Onkos kone puolelle tulossa mitään?
malfean
 
Audi A5, Transporter T5, Yamaha R1

LähetäLähetetty: 15.4.2007 4:07    Viestin aihe:

Täytyy myöntää että todella asiallisen näköistä työtä.
Maalaus ja sisusta näyttävät helvetin hienoilta.

Toivottavasti ei jää vaan traileri-autoksi jota kuljetellaan vain messuille.
Teemu M
 
B6tq, Datsun 240Z

LähetäLähetetty: 15.4.2007 8:10    Viestin aihe:

Lainaus:
Auton näkee livenä Turussa ensi viikonloppuna


Mihis sitä voi tulla katsomaan?
KariT
 
Skoda Octavia RS, Golf MK2 GTI

LähetäLähetetty: 15.4.2007 8:15    Viestin aihe:

Toivottavasti pääsee joskus näkemään tämän Audin livenä, siisti!
Pekka
ffp jäsen

Golf II (KR), Golf IV variant

LähetäLähetetty: 15.4.2007 8:24    Viestin aihe:

TeemuM: Messukeskukseen...
Jone
ffp jäsen

Hirvweesti kaikkee

LähetäLähetetty: 15.4.2007 9:47    Viestin aihe:

Lainaus:
Toivottavasti ei jää vaan traileri-autoksi jota kuljetellaan vain messuille.


Jukan tuntien,niin tollaiseen pyhäinhäväistykseen autoa kohtaan en usko,ennemminkin epäilen että saattaa olla enempi radalla kuin jotkut itseteinlevikkeetbellaviritykset vai miten se ny kirjoitetaankaan :)
albanzo
 
A4PR / TOURAN ballsdeepcrew.com

LähetäLähetetty: 15.4.2007 11:22    Viestin aihe:

Tämä on kyllä viimeistä piirtoa myöten mun makuun oleva auto. Erityisesti koko auton värimaailma on todella asiallinen! Itse olisin ehkä laittanut hieman erilaiset vanteet tuohon, mutta kunhan noi Ozit menee alle, ni luultavasti mun mielipide muuttuu. Vielä kun Jukka malttaa tontittaa ton todella matalaksi, ni aijai... ;)

Erityisen arvostuksen saa työnjälki (kuvien perusteella), koska jokainen modaus on tehty huolella ja harkiten, oli se sitten Jukan omatekemää tai nou.
qstiz
 

LähetäLähetetty: 15.4.2007 11:55    Viestin aihe:

Eihän tässä voi kuin hattua nostaa kaverille kuka tekee autosta tyylillä omanlaisensa, ja kai tässäkin pitäisi lasikuituhärpättimiä olla, että alkaisi sikoossomia kuulumaan.
jamku
 
W201 //OMG-edition

LähetäLähetetty: 15.4.2007 12:14    Viestin aihe:

^eikös tää topikki oo kutakuinkin kahta viestiä lukuunottamatta _pelkkää_ sikoossomia?
Harri
ffp jäsen

A2 & Cayman S

LähetäLähetetty: 15.4.2007 13:42    Viestin aihe:



Mää tykkään. Mustia A3:sia on maailma täynnä, miksi yksi ei voisi olla vähän erilainen. ;)
jukkan
ffp jäsen

A3, A5, A6, RS4, Phaeton, Polo, Golf 7, 997 GT3 Cup

LähetäLähetetty: 15.4.2007 13:50    Viestin aihe:

Lainaus:
Toivottavasti ei jää vaan traileri-autoksi jota kuljetellaan vain messuille.


Tuskinpa sinne asenneltais Haldexin PP controlleria jos siitä trailer queeniä oltais rakentelemassa? Ratavanteet ja rengastus tulee sitten erikseen. Ajamalla mä sen messuillekin vien ja tuolla ollaan toukokuussa myös lähdössä Nyrren kautta Wörtherseehen ajamalla. Valitettavasti vaan tuolla nykyisellä rengastuksella taitaa Nyrrellä ajelu jäädä haaveeksi ja Toyoilla ei oikein 3000km voi ajaa :( Vtuttaa.

Lainaus:
koska jokainen modaus on tehty huolella ja harkiten


Näitä suunnitellessa ja ihmetellessä onkin mennyt aikaa ja suurkiitos kuuluu kyllä Putkosen Jukalle ja muille JP Autotuningin sepille jotka sitten toteuttaa nuo asiat niinkuin pitääkin eikä hiukan sinnepäin. Tuossa ei ole yhtään osaa joka olisi mennyt paikoilleen sellaisena kuin valmistaja on sen ajatellut vaan kaikkeen on jotain pientä muokkausta jouduttu/haluttu tehdä. Noissa korihommissa on ihmettelemistä pitemmäksikin aikaa ja kaikki modifikaatiot eivät varmasti avaudu monellekaan ja niin se on tarkoitettukin.


Viimeinen muokkaaja, jukkan pvm 15.4.2007 14:42, muokattu 1 kertaa
Mikko S.
 
Caddy Life -05

LähetäLähetetty: 15.4.2007 13:57    Viestin aihe:

Lainaus:
Valitettavasti vaan tuolla nykyisellä rengastuksella taitaa Nyrrellä ajelu jäädä haaveeksi ja Toyoilla ei oikein 3000km voi ajaa :( Vtuttaa.

Ratapyörät katolle vaan...;) Kai noilla normipalloillakin voi rataa kiertää "rauhassa"?:)
Ampenaattori
 

LähetäLähetetty: 15.4.2007 19:53    Viestin aihe:

Hieno kampe tulossa. Tyhmä kysymys; mikä on Haldexin PP controlleri? Vetosuhteen säätölaite? Mitäs pellin alle tulossa? Tommonen mylly ahdettuna ois mitä muikein :p Katsastukseen vaan solmut pois putkesta. Laitontahan se ois mutta niinhän nämä oikeat Projektit kuuluukin olla.
Trex
 
MB C220cdi -08

LähetäLähetetty: 15.4.2007 20:48    Viestin aihe:

Ihan mielenkiinnosta kysyisin et minkälaista hintaluokkaa maksaa tuollanen teippaus? suhteilla tietty edullisemmin, mutta noin suurinpiirtein?

Hienoo että uskaltaa uudehkoon ja kalliiseen autoon tehdä noin radikaaleja muutoksia, itellä ei olis munaa, rispekt! Hieno siitä tulee!
qstiz
 

LähetäLähetetty: 15.4.2007 20:57    Viestin aihe:

tarkoitat kai maalausta^^ ;)
Trex
 
MB C220cdi -08

LähetäLähetetty: 15.4.2007 22:30    Viestin aihe:

Jep, My bad...maalausta tietty
jukkan
ffp jäsen

A3, A5, A6, RS4, Phaeton, Polo, Golf 7, 997 GT3 Cup

LähetäLähetetty: 20.4.2007 2:03    Viestin aihe:

Pahoittelen että on kiireiden takia jäänyt projektin päivittäminen. Turussa kuitenkin mahdollisuus hämmästellä laitetta ihan omin silmin joten kaikki vaan paikalle :D

Pientä tiiseriä:

AudiA6
 
VW Touran 1.4 TSI DGS -08

LähetäLähetetty: 20.4.2007 6:11    Viestin aihe:

http://www.olio.fi/a3/ ja tuolta voi hätähousut katella muutaman kuvan lisää :) (ennenku jukkan laittaa ne piiloon).

Vaikka en olekaan mikään maastokuvion ystävä, niin tähän käy kyllä yllättävän hyvin. Jälleen kerran hienoa työtä.
Enliz
 
e46 330 Cabriolet M-Sport II

LähetäLähetetty: 20.4.2007 6:44    Viestin aihe:

On se hyvis! ;o
vagevo
 
VW Golf VI Variant 1.4TSI 118kw

LähetäLähetetty: 20.4.2007 7:06    Viestin aihe:

törkeen siisti. army look näkyykö auto lämpökamerassa? hehhe siisti on näkispä livenä joskus
uiop
 
Audi TT quattro 1.8T 225hp, VW Passat 3BG V6 4Motion

LähetäLähetetty: 20.4.2007 7:15    Viestin aihe:

Jumankekka, hieno tuli. Harmi kun ei kerkeä täältä rapakon takaa ihastelemaan noille messuille ihmisten luomisia.

..mikäköhän seuraava buumi on sitten tuning saralla.. stealth?? .. :)
veeärkutonen
 
vr6

LähetäLähetetty: 20.4.2007 7:42    Viestin aihe:

mielipide vaan, mutta oiskohan ollu pahan näkönen mustilla puskurin verkoilla.,? aikalailla vaalee kokonaisuus... kuuluu tietty asiaan varmaanki. muuten kyl tosi härski auto ja kojelaudasta kyllä erikoispropsit, varmaa aika työläs homma.
jukkan
ffp jäsen

A3, A5, A6, RS4, Phaeton, Polo, Golf 7, 997 GT3 Cup

LähetäLähetetty: 20.4.2007 12:13    Viestin aihe:

Siinähän se messuille lähtöä odottelee juu:



mustat ritilät ei minun silmääni tuohon keulalle sopinut ollenkaan, siksi ne maalattiinkin tuohon sävyyn. Sisustasta tämä on melkein meikäläisen lempparinäkymä: http://www.olio.fi/a3/pornokatto.jpg :) mutta kokonaisuus on kyllä näkemisen arvoinen.
qstiz
 

LähetäLähetetty: 20.4.2007 12:59    Viestin aihe:

Vanteista tuli kyllä nätit. Itse oletin, että vanteet ei sattuisi kokonaisuuteen, mutta toisin kävi. Uskaltaisin sanoa, että taitaa olla tällä hetkellä suomen hienoin a3, mielipiteitä on monia.
Kannikka
 
Skoda Superb & Skoda Fabia

LähetäLähetetty: 20.4.2007 14:04    Viestin aihe:

Kyllä on erittäin hieno auto, erittäin hienoilla yksityiskohdilla. Tästä ei löydy kyllä pahaa sanomista. Olis kiva tarkastella livenä, mutta toivottavasti laittelet enemmänkin kuvia valmiista tuotoksesta... :)
sigi
 
Seat Leon

LähetäLähetetty: 20.4.2007 14:34    Viestin aihe:

kyllä tämä tuon hienoimman A3:n manttelin saa varmasti. Rakennettu kauttaaltaan "uudestaan" ja vieläkun maalaus on vaan niin hot niin ei tuohon paljoa lisättävää oikeasti ole....
Peke
 
Audi TT RS + Skoda Citigo

LähetäLähetetty: 20.4.2007 17:55    Viestin aihe:

Muuten on aivan sairaan siisti, mutta väritys ei vaan ole mun makuun. Erilainen kylläkin.
vwnut
 
Cross Touran GP2, Audi Cabriolet, Polo 6R

LähetäLähetetty: 20.4.2007 19:56    Viestin aihe:

Sarjassamme tyhmiä kysymyksiä: Mikä noiden teippien funktio on noissa pyörän kaarissa?
Renkaiden sovitukseen liittyen? Suojaamassa jotain?
eskimo
 
964 C4

LähetäLähetetty: 20.4.2007 20:43    Viestin aihe:

Jo aikasemmin sivuttua, toteutus kiitettävää jälkeä. Maalipinta ja osa sisäverhoiluista vaan ei ole meikäläisen makuun.
Mikko S.
 
Caddy Life -05

LähetäLähetetty: 20.4.2007 20:49    Viestin aihe:

Lainaus:
Sarjassamme tyhmiä kysymyksiä: Mikä noiden teippien funktio on noissa pyörän kaarissa?
Renkaiden sovitukseen liittyen? Suojaamassa jotain?

Mulle tuli mieleen että olis sisälokarit jollain liimailtu kiinni lokareihin. Mutta en tod. tiedä siis miksi on...
LAITURI
 
Audi S4 Avant -00

LähetäLähetetty: 21.4.2007 10:57    Viestin aihe:

Tolla ei oikeastaan voi ajella kuin Kalajoella tai Yyterissä tuon camovärin takia. Muuten on tuota aavikkoa Suomessa niin pirun vähän.

Peli on kyllä hieno ja sisusta varsinkin todella tyylikäs.
ra.CE
 
...VW Bora Variant & VW Transporter T5...

LähetäLähetetty: 21.4.2007 12:51    Viestin aihe:

on kyllä jäätävän hieno ilmestys..täytyy tulla huomenna sunnuntaina katsomaan toi auto ihan livenä..on se hyvä että jollain riittää uskallusta lähteä tollaiseen projektiin..itellä vois olla et jäisi tekemättä..:) propsit jukkanille!!
Pekka
ffp jäsen

Golf II (KR), Golf IV variant

LähetäLähetetty: 21.4.2007 13:33    Viestin aihe:

Ja paikanpäällä on omasta mielestäni vieläkin asiallisempi.
Pasaatti
 
Patalaiska punainen naku, kuski kiihtyy aina nopeammin kuin kulkine

LähetäLähetetty: 21.4.2007 14:41    Viestin aihe:

No joo. Pisteet ensiksikin maalarille järjettömästä työmäärästä mitä tuon maalauksen eteen on tehty, sekä työn jäljestä. Mielipiteen jätän kutenkin kertomatta miltä tuo omaan silmään näyttää - onneksi kuitenkin omistaja on tyytyväinen lopputulokseen.

Korityöt aika pitkälti sitä linjaa mitä itekkin olisi tehnyt - ilman kuitenkin noita jippon denso saranoita joita näkee kaikissa kusilauta kikottimissa. Sivuvilkkujen siirtyminen peileihin olisi kyllä pitänyt tapahtua jo tehtaalla...

Sisusta säväyttää kuitenkin itteä eniten, harvakseltaan kun näkee muun väristä kuin mustaa, keltaista tai valkoisen tapaista sisustaa. Kaikki ruskeet, punaiset, oranssit, vihreet ja siniset sisustat (käläkälä toteutuksia ei lasketa) saa ansaitut sik oossomit. Pisteet siten sisustasta. Ehkä hieman vähemmän ruutu kuviointia ja hieman enemmän "tupla ommelta" kuten kojelaudassa ois ollut rok.

Mites kattoverhoilussa tyynyjen, kuten myös penkeissä saumojen toteutukset on tehty? Noin niin kuin siinä mielessä että tää vielä kilpiin tulee. Kaikissa tuon ikäisissä aa kolkeissa kun taitaa olla niin sivutyynyt kuin kattoverhotkin vakiona?
PabloNeruda
 
C3

LähetäLähetetty: 21.4.2007 17:31    Viestin aihe:

http://miisu.1g.fi/kuvat/puerco/ams2007/IMG_4770-01+%28Large%29.jpg/full

Miten tuo takavalo on toteutettu? Onko alkuperäiset poistettu vai onko tuossa joku kalvo päällä?

Kuva lainattu puercon sivuilta.
LOWR1D3R
 
pitkäkattomies

LähetäLähetetty: 21.4.2007 18:41    Viestin aihe:

showvalot ja ajovalot erikseen
Näytä edelliset viestit:   
Vastaa viestiin    ffp Foorumin päävalikko -> Projektiosasto Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Sivu 1 Yht. 2

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa