OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy   Omat asetuksetOmat asetukset   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Vastaa viestiin    ffp Foorumin päävalikko -> Tekniikka - Bensa
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
makeman
uusi tulokas

vw passat 1.8 gt 16V

LähetäLähetetty: 9.2.2007 13:51    Viestin aihe: Passatin ohjaustehostimen öljyt vuotaa pihalle

Morjensta! Elikkä olisi otsikon mukainen ongelma auto on vw passat 1.8 gt vm.89 ja vuotaa ohj.tehostimen öljyt pihalle joka kerta on auton alla lammikko kun lähtee ajamaan... Sen verran olen paikallistanut vikaa että tehostimen pumppu ei vuoda eikä myöskään letkut. Vuotokohta on jossain kuskinpuolella mihin tulee raidetangon pää kiinni onko se nyt joku ohjaus akseli tai hammastanko en tiedä oikeata nimeä. Onko tuossa mitä tiivisteitä? ja onko kukaan vaihtanut liekkö vaikea homma? Kattelin tuolla searchilla vaan ei oikein tähän pulmaan löytynyt ratkaisua...

Perhana huomain viellä tuossa että ne raidetangon suojakumit on irti vaikuttaako tuo asiaan siis onko se öljy noiden kumien sisällä?
Wolle
 
Trade Wind

LähetäLähetetty: 9.2.2007 14:02    Viestin aihe:

Aikaisempia keskusteluja aiheesta (autona Corrado, mutta vikapaikka ja osat samat):

http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=45108

http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=51397

Noiden perusteella jotain tiivistesatsia on tosiaan saatavissa noin 50 € hintaan.
esanssi88
 
MK1 & 2 16v und 3-teilige BBS+Golf4PD+leon

LähetäLähetetty: 9.2.2007 14:03    Viestin aihe:

sieltä on varmaankin stefa mennyt hammastangon puolelta... kuvia löytyy tän projektin kuvagalleriasta http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=55117
se tiivistesarja makso jotain 70e ja mä ainakin luulen, että ton ikäses passatis on sama tehostaja ku golfis...
juge
 
Corrado

LähetäLähetetty: 12.3.2007 22:31    Viestin aihe:

Jos sopii laitan tähän samaan... hommasin kyseisen korjaussarjan corradoon ja kaikki muut stefat lähtee helposti irti, mut kiinnostais tietää miten toi hammastangon stefan siitä rungosta saa irti? Onko toi runko jaettavissa vielä kahteen osaan siitä keskeltä?
temee
 
2226, 1894, 1781.

LähetäLähetetty: 24.3.2007 2:36    Viestin aihe:

Höhö, levispä kans passat samasta paikasta, tosin profiilin kaksilitrainen kyseessä.
Raidetangon sisempi suojakumi oli huomaamatta porsinut, ja nyt vuotaa tehostinöljyt kuskin puolelta.

Mitähän kaikkea joutuu purkamaan pois tieltä että saa ohjausvaihteen irti?
Tarkoitus olisi altapäin irroittaa jotta pääsisi tutkimaan mahdolliset vauriot, ja todennäköisestihän sen pystyy tiivistesarjalla korjaamaan, eikö?
Näytä edelliset viestit:   
Vastaa viestiin    ffp Foorumin päävalikko -> Tekniikka - Bensa Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa