Ylivieska-miitinki
Valvoja: ffp jäsenet
Ylivieska-miitinki
Elikäs, kyseisenä päivänä (22.5) on Kärkkäisellä jotkut autohifipäivät, ja ois kiva järkätä sille päivää/iltaa jotain happeninkiä sinne. En tiedä sitten onko muita menossa, mutta minä oon :]. Jos joku muukin uskaltautuu messiin, niin heittäkääs kellonaikaa kehiin.. Oisko esim. klo 18 jotain?
Viimeksi muokannut - Sanna -, 16.7.2011 20:43. Yhteensä muokattu 43 kertaa.
-
- -
-
- -
joo.. nyt v**tuttaa, tai no.. hyviä ja huonoja uutisia..
hyvät: sain kärkkäiseltä suht edullisesti uudet lasinpyyhkijän sulat, Boschin aerotwinit, jotka ymmärtääkseni olis pitänyt maksaa 59 euroa, maksoikin vaan 24 euroa, kun niitten hintaa ei oltu vielä merkattu koneelle, niin parin puhelun jälkeen kassaneiti otti niistä sitten sen 24 euroa..(=
huonot: Nivalan poliisi pisti mut repimään tummennuskalvot etulaseista..)=
Mutta kaikenkaikkiaan ihan kiva ilta tuolla Nivalassa, Lordin keikka oli ihan jännittävä kokemus, ja oli Irinankin perinteinen keikka ihan kiva, että puol viis aamulla olin sitten kotona.. eikä paljon yöllä nukuttu, kiitos vaan Battery juomalle siitä.. ajattelin kokeilla että tehoaako se, kun yhestä purkista ei oo oikeestaan apua, niin vedin sitten naamaan 3 tölkkiä Nivalasta lähtiessäni, ja kyllä se vaan auttaa..(=
hyvät: sain kärkkäiseltä suht edullisesti uudet lasinpyyhkijän sulat, Boschin aerotwinit, jotka ymmärtääkseni olis pitänyt maksaa 59 euroa, maksoikin vaan 24 euroa, kun niitten hintaa ei oltu vielä merkattu koneelle, niin parin puhelun jälkeen kassaneiti otti niistä sitten sen 24 euroa..(=
huonot: Nivalan poliisi pisti mut repimään tummennuskalvot etulaseista..)=
Mutta kaikenkaikkiaan ihan kiva ilta tuolla Nivalassa, Lordin keikka oli ihan jännittävä kokemus, ja oli Irinankin perinteinen keikka ihan kiva, että puol viis aamulla olin sitten kotona.. eikä paljon yöllä nukuttu, kiitos vaan Battery juomalle siitä.. ajattelin kokeilla että tehoaako se, kun yhestä purkista ei oo oikeestaan apua, niin vedin sitten naamaan 3 tölkkiä Nivalasta lähtiessäni, ja kyllä se vaan auttaa..(=
No niin, kuten kuvista näkee, märkää oli:
Kuvat on isoja...
Kuvat on isoja...
Viimeksi muokannut Sam_S4, 5.8.2004 19:16. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
-
- -
-
- -
Yrittäkääpä nyt vag miehet järjestää kunnon miitti ja ottaa kaikki jännittäjätki messiin :)
Vois kyllä tulla katteleen jos sattus lauantaina Ylivieskassa päin käymään.
Juu bemarimiitissä laskin että 30 autoa oli siinä halpahallin parkkiksella.
Muistakaa sitten että Ylivieskan poliisit eivät pidä lainkaan tämän kaltaisesta toiminnasta :D
Vois kyllä tulla katteleen jos sattus lauantaina Ylivieskassa päin käymään.
Juu bemarimiitissä laskin että 30 autoa oli siinä halpahallin parkkiksella.
Muistakaa sitten että Ylivieskan poliisit eivät pidä lainkaan tämän kaltaisesta toiminnasta :D
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”