T4 transporter puhallin jää päälle vaikka auton sammuttaa
Valvoja: ffp jäsenet
T4 transporter puhallin jää päälle vaikka auton sammuttaa
Ongelma on siis seuraava. Lämmityslaitteen puhallin jää päälle vaikka avaimet ottaa pois virtalukosta. 0-asennossa puhallin sammuu. Ilmeisesti myös jokin muu haukkaa myös virtaa sillä yhtenä aamuna akku oli aivan tyhjä. Ensimmäisenä epäilin virtalukon pohjaa, mutta puhaltimen saa päälle, vaikka virtalukon pohja on irrotettuna. Vikakoodeja ei ole yhtään. Latausjännite on käynnissä normaali. Onko tuossa jotain tyyppivikaa, joka kannattaisi seuraavaksi tarkistaa?
-
- -
- Viestit: 119
- Liittynyt: 23.7.2003 15:34
Kiitoksia vastauksista.
Virtalukonpohja on mielestäni poissuljettu vaihtoehto, sillä puhallin toimii ilman, että virtalukonpohjaa olisi kytketty edes autoon kiinni.
Otin releitä irti sulakerasiasta (paitsi 103 ja 109). Puhallin pyöri releiden irroittamisesta huolimatta. Missäköhän (ilmeisesti 105) puhaltimen rele sijaitsee? 105A, pieni isomman sulakkeen näköinen 2-napainen pötikkä sijaitsee kuvassa 147:n yläpuolella, muttei irtiotto vaikuttanut mitenkään puhaltimen toimintaan.
Yhtenä vaihtoehtona mietin, että voisiko eberin kautta päästä vuotamaan virtaa sisäpuhaltimelle?
Virtalukonpohja on mielestäni poissuljettu vaihtoehto, sillä puhallin toimii ilman, että virtalukonpohjaa olisi kytketty edes autoon kiinni.
Otin releitä irti sulakerasiasta (paitsi 103 ja 109). Puhallin pyöri releiden irroittamisesta huolimatta. Missäköhän (ilmeisesti 105) puhaltimen rele sijaitsee? 105A, pieni isomman sulakkeen näköinen 2-napainen pötikkä sijaitsee kuvassa 147:n yläpuolella, muttei irtiotto vaikuttanut mitenkään puhaltimen toimintaan.

Yhtenä vaihtoehtona mietin, että voisiko eberin kautta päästä vuotamaan virtaa sisäpuhaltimelle?
Kiitos!
osui ja upposi.
Ohjainyksikköön oli päässyt jostain vettä, ja yläkulmassa oleva rele oli osittain päällä pyörittäen sisäpuhallinta. Näyttää (ja haisee) siltä ettei tuosta enää kalua tule. Pitää siis siirtyä metsästämään uutta ohjainkorttia.
Tarvitseeko ohjainkortin olla aivan samalla numerolla? Tuon numero on: 22 1000 31 07
osui ja upposi.

Ohjainyksikköön oli päässyt jostain vettä, ja yläkulmassa oleva rele oli osittain päällä pyörittäen sisäpuhallinta. Näyttää (ja haisee) siltä ettei tuosta enää kalua tule. Pitää siis siirtyä metsästämään uutta ohjainkorttia.
Tarvitseeko ohjainkortin olla aivan samalla numerolla? Tuon numero on: 22 1000 31 07
Kiitos,
tuolta löytyy kellon kanssa, mutta 170e hinta + rahdit kuulostaa aikalailla kalliilta käytetystä osasta.
Muutamia yksityisiä on vielä selvityksessä, jos tuollaista (edullista) osaa löytyy, niin saa tarjota. Muutoin käyn hakemassa pussillisen komponentteja ja käyn kolvailemaan.
Ilmeisesti osan numero ei tarvitse olla aivan sama, pitäisi käydä ristiin useammankin mallinen.
tuolta löytyy kellon kanssa, mutta 170e hinta + rahdit kuulostaa aikalailla kalliilta käytetystä osasta.
Muutamia yksityisiä on vielä selvityksessä, jos tuollaista (edullista) osaa löytyy, niin saa tarjota. Muutoin käyn hakemassa pussillisen komponentteja ja käyn kolvailemaan.
Ilmeisesti osan numero ei tarvitse olla aivan sama, pitäisi käydä ristiin useammankin mallinen.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 41 vierailijaa