Vento 2.0 sähkövika
Valvoja: ffp jäsenet
Vento 2.0 sähkövika
Mistä lie johtunee seuraava henkimaailman vika venton sielunelämässä: Varsinkin kostealla kelillä veto pätkii niin, että käy kierrokset nollassa, yrittää käydä kunnes yleensä lopulta se sitten sammuu. Mittaristosta ja muualta ei sammu valot joten totaalisesta sähköjen kadosta ei ole kyse. Virranjakajan kansi, pyörijä ja sytytysjohdot on ok, hermot ja taidot ei.
Viedäkkö korjaamolle vai manaajalle...
Viedäkkö korjaamolle vai manaajalle...
Vika senkun jatkuu. On käynyt korjaamolla, vikakoodeja 0, ilmamäärämittarin, maadoituksia ja kaasuläppäkotelon putsasivat, eikä löytynyt vikaa. Itse olen vaihtanut puolapaketin, eikä sekään vaikuttanut asiaan. Tiistaina menee uudestaan pajalle, saa nähdä löytävätkö vikaa vai laskuttavat taas valohoidosta. Kyllä vituttaa tällä hetkellä omistaa vanha volkkari.
Kävi kottero tänään pitemmän ajan korjaamolla. Lambda paskana, sen vaihdon johdosta käynti parani, mutta henkiin auto herää vasta 4000rpm jälkeen, nykyttää siis edelleen.
Kovasti on tutkittu korjaamossa vaan vikaa ei tunnu löytyvän, ilmamäärämittarin hommaus seuraavana mielessä vaan miten lie sellaisen hinta, varsinkin kun kapistus on hitachin tuote?
Kovasti on tutkittu korjaamossa vaan vikaa ei tunnu löytyvän, ilmamäärämittarin hommaus seuraavana mielessä vaan miten lie sellaisen hinta, varsinkin kun kapistus on hitachin tuote?
No ei, alkaa tuntumaan monioire potilaalta tuo mun hyvin pieksetty harmini.
Kyllä ne venttiilit varmasti käryää, kun on vuosikausia lambada ollu todennäköisesti pimeänä. Mysteeriksi taisi jäädä edellämainittujen oireiden syyt.
Tarinan opetus: Varokaa autotrokareita, huonosti huollettuja autoja ja kiertäkää pienet korjaamot kaukaa.
Kyllä ne venttiilit varmasti käryää, kun on vuosikausia lambada ollu todennäköisesti pimeänä. Mysteeriksi taisi jäädä edellämainittujen oireiden syyt.
Tarinan opetus: Varokaa autotrokareita, huonosti huollettuja autoja ja kiertäkää pienet korjaamot kaukaa.
Takaisin alkupisteeseen:
Nyt on kallis kansiremontti tehty ja vika edelleen haussa. Eipäs tullut Vepsäläisen venttiilipalo diagnoosista muuta kuin rahanpaloa ja armotonta vitutusta, suosittelisin ko. liikkeen muuttamista polkupyörä/invalidirullatuoli korjaamoksi, ei olisi kaiken maailman töpseleitä ja lemmareita jotka tuntuivat joka kerta jäävän auki ja laittamatta.
Nyt on rempattavat paikat vähissä, olisko jollain joka viitsii lukea ketjun ajatuksia mahdollisesta ongelma kohdasta..?
Pörhölle pitää viiä enivei, kuulemma työkseen siellä näitä volkskaapeleita roppaavat :)
Nyt on kallis kansiremontti tehty ja vika edelleen haussa. Eipäs tullut Vepsäläisen venttiilipalo diagnoosista muuta kuin rahanpaloa ja armotonta vitutusta, suosittelisin ko. liikkeen muuttamista polkupyörä/invalidirullatuoli korjaamoksi, ei olisi kaiken maailman töpseleitä ja lemmareita jotka tuntuivat joka kerta jäävän auki ja laittamatta.
Nyt on rempattavat paikat vähissä, olisko jollain joka viitsii lukea ketjun ajatuksia mahdollisesta ongelma kohdasta..?
Pörhölle pitää viiä enivei, kuulemma työkseen siellä näitä volkskaapeleita roppaavat :)
Hall anturi on testattu, antaa vikakoodin kuulemma jos on särki. On se vaan kumma juttu että 4000rpm jälkeen vetää lähes normaalisti, sitä ennen kierrosten nousu vaivalloista ja nykivää.
Yks tuttu väläytti että voisi olla katti paskana, ei se kyllä ole helissyt eikä mitään ääntä pitänyt. Ja miten pirussa meni leimasta hyvillä päästöillä läpi jos lambada oli kerta paskana..
Ahistaiskos tuo putkesta niin paljon että ei päästäis paineet kuin korkeilla jengoilla.
Ja kylmänä ei pysy käynnissä ilman pintakaasua. Ei ne kesäiset 120km/h vauhdissa nykäisytkään oikein terveeltä tuntunu.
Ei voi tapauksesta olla enää muuta kun huvittunut, ei se näiden laatu taida kummempaa olla uudemmissakaan mitä täältä juttuja lukee...
Nimim. Miksi vitussa en ostanut tojotaa.
Yks tuttu väläytti että voisi olla katti paskana, ei se kyllä ole helissyt eikä mitään ääntä pitänyt. Ja miten pirussa meni leimasta hyvillä päästöillä läpi jos lambada oli kerta paskana..
Ahistaiskos tuo putkesta niin paljon että ei päästäis paineet kuin korkeilla jengoilla.
Ja kylmänä ei pysy käynnissä ilman pintakaasua. Ei ne kesäiset 120km/h vauhdissa nykäisytkään oikein terveeltä tuntunu.
Ei voi tapauksesta olla enää muuta kun huvittunut, ei se näiden laatu taida kummempaa olla uudemmissakaan mitä täältä juttuja lukee...
Nimim. Miksi vitussa en ostanut tojotaa.
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Oliskos tälle analyysiä?
Mulla kuulostaa tuo pätkiminen samanlaiselle.
Oon sen verran paikantanu että joku pätkii ilmeisesti ruiskun relettä. Rele on jo vaihdettu mutta ei ollut apua. Rele kuumeneeki jonkin verran. Moottorin tehovajeita en ole huomannu.
Ajattelin jos joku tietäis voiko joku noista edellisistä analyyseitä liittyä jotenkin tähän ongelmaan (aiheuttaa releen pätkimisen)? Myöskin tietysti kiinnostaa kuinka tuota vikaa nyt lähtis paikallistamaan? Mistä saa tuo rele siis ohjausvirtansa?
Oon sen verran paikantanu että joku pätkii ilmeisesti ruiskun relettä. Rele on jo vaihdettu mutta ei ollut apua. Rele kuumeneeki jonkin verran. Moottorin tehovajeita en ole huomannu.
Ajattelin jos joku tietäis voiko joku noista edellisistä analyyseitä liittyä jotenkin tähän ongelmaan (aiheuttaa releen pätkimisen)? Myöskin tietysti kiinnostaa kuinka tuota vikaa nyt lähtis paikallistamaan? Mistä saa tuo rele siis ohjausvirtansa?
Musta kuulostaa että sulla oli tuossa kaksikin eri tyyppistä vikaa samaan aikaan?
Mulla ei ole tehoissa tai muussa mitään vikaa mutta en silti saa pätkintää loppumaan millään. Pätkimisen aiheuttaa bensapumpun rele (taisin aiemmin erheellisesti puhua ruiskun releestä). Mutta mikä tuota relettä sitten väärin ohjaa?
Osaatko eritellä minkä huoltokeikan jälkeen sulta loppui tuo terävä nyintä?
Mulla tilanne pahenee ja nyt kun nykiminen alkaa ei auto kestä ottaa kierroksia enää edes 2000. Ennen en huomannut kierroslukuun mitään korrelaatiota. Välissä vaihdettiin kampiakselin impulssianturi jonka johto oli kokolailla haprastunut.
Rahaa palaa muitten kommenttien mukaan myös merkkihuollossa kun sielläkään ei aina tätä tyyppiä olevia vikoja huolleta kuin valohoidolla. Itse pitää siis ensin ainakin yrittää.
Mulla ei ole tehoissa tai muussa mitään vikaa mutta en silti saa pätkintää loppumaan millään. Pätkimisen aiheuttaa bensapumpun rele (taisin aiemmin erheellisesti puhua ruiskun releestä). Mutta mikä tuota relettä sitten väärin ohjaa?
Osaatko eritellä minkä huoltokeikan jälkeen sulta loppui tuo terävä nyintä?
Mulla tilanne pahenee ja nyt kun nykiminen alkaa ei auto kestä ottaa kierroksia enää edes 2000. Ennen en huomannut kierroslukuun mitään korrelaatiota. Välissä vaihdettiin kampiakselin impulssianturi jonka johto oli kokolailla haprastunut.
Rahaa palaa muitten kommenttien mukaan myös merkkihuollossa kun sielläkään ei aina tätä tyyppiä olevia vikoja huolleta kuin valohoidolla. Itse pitää siis ensin ainakin yrittää.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa