millaisia tein itse,säästin konsteja olette käyttäneet k-jetissä lisätuoton toivossa.yksi oma projekti,sori ei ole vag. kaipaisi lisää kakkua ahtojen noston jälkeen kun menee laihalle.laiteessa on kuusireikäinen määräjakaja mutta kaksi on tulpattu kun on nelipyttyinen kampe kyseessä.saisiko lisää tuottoa jos ottaisi käyttöön ja suuttimet jonnekkin imusarjaan mistä lisäaine jakautuis kaikille pytyille vai tuleeko kaikki mitä saa niistä neljästä.seostahan saa säädettyä 3mm. kuusiokololla mut mikä vaikutus ylärekisteriin sillä.
kyselen tyhmiä mutta kysessä lahjoituksena saatu auto ja en meinannut laittaa mitään uber tuning viritelmiä vaan edullisesti jos vaan sais pikkuisen lisävirkeyttä.
kyseessä on volvo 240 turbo jos ketään kiinnostaa.kiitokset vastauksista jo etukäteen!
k-jettiin tuottoa
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 2953
- Liittynyt: 23.7.2003 21:31
- Viesti:
Ykkösellä merkittyjä levyjä lisäämällä saa painetta lisää. Vaikkakin teksteissä on virheellisesti(?) että mustalla nuolella merkittyjä lisäämällä saa painetta ja ei pitäis ykkösellä merkittyihin levyihin koskea. Ainakin isompi nuolella merkitty on ihan vaan tiiviste ja niitä ei parane mennä lisäilemään.


kaikki letkut on käyty läpi ja joitain vaihdettukin pikkuisten haperoiden takia.lisää kakkua raviaa sen takia kun kokeilin lisää ahtoja niin laihalle meni heti kun paineet nousi alkuperäistä korkeammalle ja alkoi nakuttaa.toistaiseksi ei ole vielä cuuleria mutta ensviikon aikaan sekin korjautuu joten nakutukset voisi poistua,toivottavasti.leimalla pitäisi kohtsilleen käyttää ja silloin ainakin tyhjäkäynti seokset selviää,en oikein luota nykyiseen seosmittariin.
Koojetin kanssa seosmittari on aivan turha kapistus. Nakutusta kuuntelet ja säädät sen mukaan. Koska koojetin kanssa on vaikea saada seos säädettyä koko alueelle optimaaliseksi. Bensaa joko tulee liikaa(harvoin) tai liian vähän. Tästä johtuen alakierroksilla bensaa tulee välillä liikaa ja kone käy rikkaalla. seosmittari tapissa, mutta kun lyöt kaasun pohjaan kone onkin laihalla, mutta mittari näyttää vanhoja lukemia. Kone kilistää. Parilla mittarilla, kolmessa autossa ja 2-3 eri lammdalla kokeillu ja tilanne aina sama.
Ite kokeilin 5-syl audin jakajaa niin että yks suutin oli just ennen kaasuläppää. Tuloksena välijäähdytin täynnä bensaa... Paineen mukaan aukeevia lisäsuuttimia vaan peliin, jos nyt ihan varmasti haluat koojetin kanssa pelleillä. Bensa-asemalla joutuu kyllä ramppaamaan aika useesti, meinaan taloudellista tollasesta ei saa koskaan.
Ite kokeilin 5-syl audin jakajaa niin että yks suutin oli just ennen kaasuläppää. Tuloksena välijäähdytin täynnä bensaa... Paineen mukaan aukeevia lisäsuuttimia vaan peliin, jos nyt ihan varmasti haluat koojetin kanssa pelleillä. Bensa-asemalla joutuu kyllä ramppaamaan aika useesti, meinaan taloudellista tollasesta ei saa koskaan.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa