Nopea kysymys lämpinä käyntiin lähtemisestä.
Valvoja: ffp jäsenet
Nopea kysymys lämpinä käyntiin lähtemisestä.
Elikkäs nyt kun on ensimmäinen vag-konsernin katiska pihassa arvelin rekisteröityä tänne ja hetihän sitä on kysyttävää.
Hakua käytin tämän ongelman tutkimiseen, mutta löyty sen verran monia konsteja, että kysytäänpä nyt ihan omana aiheenaan tätä.
Eli 360 tkm ajettu tdi golffi, 81kw versio.
Lähtee kylmänä nätisti käyntiin, mutta lämpimänä saa sahata 5-10 sek ja lähtee silti tosi vaivalloisesti käyntiin.
Tänään kävin katsastaa auton ja päästöt oli 0,00 ja ekalla vedolla, mutta pa-suodattimelta koneeseen päin lähtevässä letkussa näkyi ilmakuplia kun inssi ryntäytti tuota konetta.
Johtuuko tuo siis luultavasti tuosta, että vetää ilmaa välistä. (Varmaan ne O-renkaat siinä filsun päälle tulevassa muovitötterössä?
Vai onko tuo nyt sitä konetta mihin pitää laakkosella päivittää softa?
Pa-suodatin jokatapauksessa tarkoitus vaihtaa ennen talvea, mutta vienkö ensin laakkoselle vai osaako joku Joensuun lähimaastossa tehdä tuon ohjelmiston päivityksen?
Toinen etuiskari myös vuotaa, mistä uusi ja mikä tilalle? Kestääkö tarvikeiskarit paljonkin huonommin ku oem?
Toisessa takaiskarissa pohjaanlyöntikumi palasina, kannattaako ruveta vaihtamaan?
Hakua käytin tämän ongelman tutkimiseen, mutta löyty sen verran monia konsteja, että kysytäänpä nyt ihan omana aiheenaan tätä.
Eli 360 tkm ajettu tdi golffi, 81kw versio.
Lähtee kylmänä nätisti käyntiin, mutta lämpimänä saa sahata 5-10 sek ja lähtee silti tosi vaivalloisesti käyntiin.
Tänään kävin katsastaa auton ja päästöt oli 0,00 ja ekalla vedolla, mutta pa-suodattimelta koneeseen päin lähtevässä letkussa näkyi ilmakuplia kun inssi ryntäytti tuota konetta.
Johtuuko tuo siis luultavasti tuosta, että vetää ilmaa välistä. (Varmaan ne O-renkaat siinä filsun päälle tulevassa muovitötterössä?
Vai onko tuo nyt sitä konetta mihin pitää laakkosella päivittää softa?
Pa-suodatin jokatapauksessa tarkoitus vaihtaa ennen talvea, mutta vienkö ensin laakkoselle vai osaako joku Joensuun lähimaastossa tehdä tuon ohjelmiston päivityksen?
Toinen etuiskari myös vuotaa, mistä uusi ja mikä tilalle? Kestääkö tarvikeiskarit paljonkin huonommin ku oem?
Toisessa takaiskarissa pohjaanlyöntikumi palasina, kannattaako ruveta vaihtamaan?
Johtuuko tuo siis luultavasti tuosta, että vetää ilmaa välistä. (Varmaan ne O-renkaat siinä filsun päälle tulevassa muovitötterössä?
Aika yleinen vuotokohta, kannattaa suosiolla laittaa orkkis suodatin.
Vai onko tuo nyt sitä konetta mihin pitää laakkosella päivittää softa?
Ei löydy laakkoselta tuohon muuta apua kun uusi startti ja akku.
Minkä ikäinen oikein mahtaa olla?
kannattaa tarkistaa ensin helpoimmat asiat, esim suuttimien ylivuotoputket ettei vedä ilmaa ja jos on tarvike pa-suodatin niin joskus mulla ainakin ollut huonot ne o-renkaat ja saanut ilmaa sieltä,suodattimen hakisin marmorilta.
Sitten siellä ratin alapuolella on releitä ja niistä se 109 numerolla merkitty muistaakseni on käynnistykseen liittyvä.
Kannessa oleva viallinen lämpötila anturikin voi aiheuttaa ongelmia.
Sitten siellä ratin alapuolella on releitä ja niistä se 109 numerolla merkitty muistaakseni on käynnistykseen liittyvä.
Kannessa oleva viallinen lämpötila anturikin voi aiheuttaa ongelmia.
Hamman mod patentti on joku ratkaisu kolvauksen sijaan...
Joskus kötöstin edelliseen autoon sen.
Joskus kötöstin edelliseen autoon sen.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa