Millaisia koiraihmisiä tällä foorumilla?!
Valvoja: ffp jäsenet
kilpijoki, Joo niihin :)
Mulla ei oo kyllä varaa valittaa kun ei oo tosiaan mitään kalusteita mennyt ;-)
Ainoat jotka niitä tuhoaa on noi kissat. Kusee säkkituoleihin ja vaatteisiin, sänkyyn.. tosi ihanaa.
Nyt sais vaan pikkuhiljaa tulla lunta ettei tarvis joka ilta pestä noita kuraisia röhköpossuja
Mulla ei oo kyllä varaa valittaa kun ei oo tosiaan mitään kalusteita mennyt ;-)
Ainoat jotka niitä tuhoaa on noi kissat. Kusee säkkituoleihin ja vaatteisiin, sänkyyn.. tosi ihanaa.
Nyt sais vaan pikkuhiljaa tulla lunta ettei tarvis joka ilta pestä noita kuraisia röhköpossuja
-
- -
Vielä 6 päivää luovutusikäiseksi, mutta täällä alkaakin olemaan vermeet valmiina koiruusta varten.
Corgikoira niisku
Corgikoira niisku
Onnittelut jo etukäteen uudesta perheenjäsenestä, Loputon Viha! :)
Meillä (toivottavasti) odotetaan whippetvauvoja, ultra on 29.11. ja LA 31.12. Vielä siis reilu viikko jännättävää.. sitten voikin joko nakata pentuhaaveet romukoppaan tän nartun osalta tai sit alkaa laittaa pentuhuonetta valmiiksi.
Tuon meidän bokseriuroksen jälkikasvua syntyy Kajaanissa n. 12.12., ultrassa näkyi monta pientä pikkuposseria.
Että kovasti pentuajatuksissa ollaan täälläkin eikä tässä oikein malttais odottaa, että pääsee touhuamaan pentusten kanssa!
Meillä (toivottavasti) odotetaan whippetvauvoja, ultra on 29.11. ja LA 31.12. Vielä siis reilu viikko jännättävää.. sitten voikin joko nakata pentuhaaveet romukoppaan tän nartun osalta tai sit alkaa laittaa pentuhuonetta valmiiksi.
Tuon meidän bokseriuroksen jälkikasvua syntyy Kajaanissa n. 12.12., ultrassa näkyi monta pientä pikkuposseria.
Että kovasti pentuajatuksissa ollaan täälläkin eikä tässä oikein malttais odottaa, että pääsee touhuamaan pentusten kanssa!
Taas vaihteeks siivosin jonkun koiran tortut omasta parkkiruudusta, eikä ollut ensimmäinen kerta. Että kivat vaan teille kaikille koirankusettajille.
V..tu ei voi kun ihmetellä sitä älynmäärää, mikä näillä koirien omistajilla on. Se s..tanan puudeli pitää hommata, mutta ei sitä jakseta viedä tarpeille yhtään kauemaksi, vaan se pitää päästää siihen kerrostalon pihalle/ parkkipaikalle.
Ja että pitää ihan pistää vielä kuvia tänne niistä "ihanista" karvapalleroista. Haloo!
V..tu ei voi kun ihmetellä sitä älynmäärää, mikä näillä koirien omistajilla on. Se s..tanan puudeli pitää hommata, mutta ei sitä jakseta viedä tarpeille yhtään kauemaksi, vaan se pitää päästää siihen kerrostalon pihalle/ parkkipaikalle.
Ja että pitää ihan pistää vielä kuvia tänne niistä "ihanista" karvapalleroista. Haloo!
Jakke K: vähemmän se koiranpaska sun auton renkaita satuttaa ku pullonkappaleet, eikös vaan? ;)
Ottaahan se pannuun, juu, mut tuollainen yleistäminen on aikaslailla hanurista. Meinasin ensin pitää näppikseni kurissa mut toi sun alentuva tyyli puhua koiranomistajista jotenkin vähä-älyisinä sai mieleni muuttumaan.
Esim. ykskään mun koirista, monikaan tuolla edellisellä sivulla esitellyistä, ei oikein istu tohon sun määritelmääsi "puudeli" tai "ihana karvapallero" joten.. myth totally busted :D
Tigger päättää täältä tähän todeten: "Never argue with an idiot. They bring you down to their level and then beat you with experience."
Ottaahan se pannuun, juu, mut tuollainen yleistäminen on aikaslailla hanurista. Meinasin ensin pitää näppikseni kurissa mut toi sun alentuva tyyli puhua koiranomistajista jotenkin vähä-älyisinä sai mieleni muuttumaan.
Esim. ykskään mun koirista, monikaan tuolla edellisellä sivulla esitellyistä, ei oikein istu tohon sun määritelmääsi "puudeli" tai "ihana karvapallero" joten.. myth totally busted :D
Tigger päättää täältä tähän todeten: "Never argue with an idiot. They bring you down to their level and then beat you with experience."
Vanhemmilleni tulee tammikuun alussa samojedin narttupentu, juuri eilen äitee näytti kuvia ja silmät oli penikoilla jo auki. Edellinen piti tuossa syksyllä lopettaa kunnioitettavan kymmenen vuoden ikäisenä, diabeteksen johdosta sitä piikitettiin kaksi kertaa päivässä kahden vuoden ajan, lopulta sitten joku kasvain vei elämänilon.
Taas vaihteeks siivosin jonkun koiran tortut omasta parkkiruudusta, eikä ollut ensimmäinen kerta. Että kivat vaan teille kaikille koirankusettajille.
Jeesus että *itutti kun meitin parkkipaikalla oli käynyt joku jollain yli 15 vuotta vanhalla diisselipakun romulla tiputtelemassa öljyä läikän! Siis voi tsiisus, sitä tarttui kenkään!! Sitten vielä pistävät tänne kuvia "ihanista projekteistaan". Kuka idiootti pitää tuommoisia romuja ittellään, voi sitä älyn määrää?!??!?! Että eikö voi pitää sitä ruostekasaa ihan vaan siellä omasa tallissa eikä savutella sillä ympäri kaupunkia, taatana! ;-)
No laitetaas tänne nyt omakin elukka.
Pari kuvaa viime kesältä.
http://img107.imageshack.us/my.php?imag ... 5zvyv3.jpg
http://img163.imageshack.us/my.php?imag ... 3kgov7.jpg
Nyt 3v Englanninvinttikoira.
Pari kuvaa viime kesältä.
http://img107.imageshack.us/my.php?imag ... 5zvyv3.jpg
http://img163.imageshack.us/my.php?imag ... 3kgov7.jpg
Nyt 3v Englanninvinttikoira.
...tuohon petterin vastaukseen voisi vielä lisätä että: ..ttu kun vielä kaikki autonomistajat heittelevät niitä akkujaan ja muita rikkinäisiä osiaan pitkin mun metsiä kun ei viittitä viedä asiallisesti niille kuuluville paikoille...
Yleistetään nyt rankasti kun kerran sille tielle alettiin. sehän ei kuitenkaan ole meidän kaikkien koiranomistajien vika ettei joku sun naapureista viitsi sitä koiraansa ulkoiluttaa sen kauempana / kerätä paskoja sieltä minne ne eivät kuulu. Itse olen ottanut sen tavan että jos meidän koira jonnekin sellaiseen paikkaan tekee tarpeensa jossa ne jotain voi häiritä niin kerään ne pois ja vien roskiin.
Yleistetään nyt rankasti kun kerran sille tielle alettiin. sehän ei kuitenkaan ole meidän kaikkien koiranomistajien vika ettei joku sun naapureista viitsi sitä koiraansa ulkoiluttaa sen kauempana / kerätä paskoja sieltä minne ne eivät kuulu. Itse olen ottanut sen tavan että jos meidän koira jonnekin sellaiseen paikkaan tekee tarpeensa jossa ne jotain voi häiritä niin kerään ne pois ja vien roskiin.
-
- -
Joo kyllä ne rikkinäiset kaljapullot ainakin mua haittaa enemmän kuin koiranpaskat. Paskat on ihan luonnollista, jos näin karskisti sanoo, mutta kaiken maailman akut yms. ei ole tarkoitettu luontoon "maatumaan". No ei siinä, kyllä muakin haittais, jos jonkun koiran paska olis mun parkkipaikalla ja vaikka astuisin sen päälle. Mutta en mää siitä kyllä missään foorumilla rupeais itkemään. No se siitä off-topicista omalta osaltani.
Ja sitten koirista:
Nuo Loputtoman Vihan laittamat kuvat on kyllä melkein sitä parasta aikaa koiran kanssa. Pentuna kun ne on leikkisiä ja sitten simahtaa keskelle lattiaa. No kyllä itselläni meinasi hermot mennä viime kesänä, kun oli hoidettavana kymmenen whippetin pentua, vaikka melko hauskoja kavereita olivatkin.
Ja sitten koirista:
Nuo Loputtoman Vihan laittamat kuvat on kyllä melkein sitä parasta aikaa koiran kanssa. Pentuna kun ne on leikkisiä ja sitten simahtaa keskelle lattiaa. No kyllä itselläni meinasi hermot mennä viime kesänä, kun oli hoidettavana kymmenen whippetin pentua, vaikka melko hauskoja kavereita olivatkin.
Onpa ihastuttavia karvapalloja :) Ihan liikuttuu tässä..
Itsellä on 10v. kultainennoutaja uros.
Tai oli.Viikko sitten alkoi oireilemaan.Ei oikein ruoka maistunut,apaattinen,nukkui paljon.Jaksoi kuitenkin lenkillä käydä ja häntää iloisesti heilutella ja lempinalleaan retuuttaa :)
Koska kunto alaspäin meni nopeasti,käytiin eläinlääkärillä.Epäiltiin sokeritautia,joten virtsanäyte aamulla mukaan.OK,mutta tulehdusarvot koholla,hivenen verta.Tutkiskeli mahaa.."täällä kyllä jtn tuntuu"..ultaäänellä tutki.."kyllä vain täällä jtn on,imusolmukkeet myös hieman laajentuneet"
Oli todellinen isku vasten kasvoja.Ehdotti leikkausta mutta sanoi ettei lähtisi retuuttamaan noinkin iäkästä koiraa. Pitkävaikutteinen kipupiikki sekä antibioottikuuri ja ajeltiin kotiin..
Oli apea olo,miehen silmäkulma kastui kyllä useasti sinä iltana toista silittäen ja vahtien.Yö meni valvoen,mietiskellen..pohdiskellen..
Seuraavana aamuna (lauantaina) ei kohennusta asiaan.Soitto samalle eläinlääkärille ja päätettiin että nyt on aika päästää paremmille maille..viimeiselle matkalle.
Oli elämäni vaikein ja kipein päätös.Ja se,että toinen heilutti häntää lääkärin nähdessään(tervehti kaikkia ihmisiä) mennessa vastaanotolle sai ajatukset "mitähän olen tekemässä"..
Nyt sen on parempi olla siellä jossakin.Kuulemma ei olisi ollut mitään mahdollisuutta selvitä,kasvaimet oli jo niin pahasti levinneet..
Tavallaa helpotus,mutta niin mieletön ikävä.Suru.Kaikki tapahtui niin nopeasti..
Sori offtopicista...
Itsellä on 10v. kultainennoutaja uros.
Tai oli.Viikko sitten alkoi oireilemaan.Ei oikein ruoka maistunut,apaattinen,nukkui paljon.Jaksoi kuitenkin lenkillä käydä ja häntää iloisesti heilutella ja lempinalleaan retuuttaa :)
Koska kunto alaspäin meni nopeasti,käytiin eläinlääkärillä.Epäiltiin sokeritautia,joten virtsanäyte aamulla mukaan.OK,mutta tulehdusarvot koholla,hivenen verta.Tutkiskeli mahaa.."täällä kyllä jtn tuntuu"..ultaäänellä tutki.."kyllä vain täällä jtn on,imusolmukkeet myös hieman laajentuneet"
Oli todellinen isku vasten kasvoja.Ehdotti leikkausta mutta sanoi ettei lähtisi retuuttamaan noinkin iäkästä koiraa. Pitkävaikutteinen kipupiikki sekä antibioottikuuri ja ajeltiin kotiin..
Oli apea olo,miehen silmäkulma kastui kyllä useasti sinä iltana toista silittäen ja vahtien.Yö meni valvoen,mietiskellen..pohdiskellen..
Seuraavana aamuna (lauantaina) ei kohennusta asiaan.Soitto samalle eläinlääkärille ja päätettiin että nyt on aika päästää paremmille maille..viimeiselle matkalle.
Oli elämäni vaikein ja kipein päätös.Ja se,että toinen heilutti häntää lääkärin nähdessään(tervehti kaikkia ihmisiä) mennessa vastaanotolle sai ajatukset "mitähän olen tekemässä"..
Nyt sen on parempi olla siellä jossakin.Kuulemma ei olisi ollut mitään mahdollisuutta selvitä,kasvaimet oli jo niin pahasti levinneet..
Tavallaa helpotus,mutta niin mieletön ikävä.Suru.Kaikki tapahtui niin nopeasti..
Sori offtopicista...
Yrjö Kokko on aika hyvin kiteyttänyt tuntonsa kirjassaan "Molli, maailman viisain koira" kun hän joutui luopumaan koirastaan. Kokko asusteli tuolloin erossa perheestään tehdessään työtehtäviään Lapissa ja Mollin lähtö kouraisi syvältä. Kohtalaisen rehellistä tekstiä tuohon aikaan, jolloin hyvin harva antoi koiralle muun kuin esineen arvon (valitettavaa kyllä nykyäänkin).
"Nyt minulla ei ole ketään, joka eläisi samaa elämää minun kanssani, olisi aina läsnä täyttääkseen tahtoni, auttaisi minua työssäni tavalla johon ihminen ei kyennyt, ottaisi vastaan hyväilyni ja yrittäisi ymmärtää sen mitä sanoin, jopa sen mitä ajattelin"
Suosittelen kirjaa lämpimästi kaikille koiraihmisille rotuun katsomatta.
"Nyt minulla ei ole ketään, joka eläisi samaa elämää minun kanssani, olisi aina läsnä täyttääkseen tahtoni, auttaisi minua työssäni tavalla johon ihminen ei kyennyt, ottaisi vastaan hyväilyni ja yrittäisi ymmärtää sen mitä sanoin, jopa sen mitä ajattelin"
Suosittelen kirjaa lämpimästi kaikille koiraihmisille rotuun katsomatta.
Lämpimät osanottoni, Flame.
Minä jouduin huhtikuussa luopumaan 12-vuotiaasta dreeveristäni ja vieläkään en ole voinut sen haudalla käydä. Ehkä jouluna pystyn jo viemään kynttilän.. Manu oli ensimmäinen ikioma koirani ja minun piti tehdä päätös sen tuskien lopettamisesta. Manullakin oli syöpä ja eläinlääkärin kanssa päätimme ettei niin vanhaa koiraa enää leikata. Syöpä sitten levisikin muutamassa kuukaudessa joten mitään ei olisi ollut tehtävissä.
Mutta kun on kuolemaa niin on elämääkin. Tämän mammakoiran massussa kasvaa muutama bokserivauva.. isänä pennuille on tuo mun edellisellä sivulla esitelty korsto. Viikko pitäisi mammakoiran vielä jaksaa kessiään kannatella.
(kuvan © & mammakoiran om. Mira Hämäläinen, knl Decas http://kotisivu.dnainternet.net/dnaatik/decas/ )
Minä jouduin huhtikuussa luopumaan 12-vuotiaasta dreeveristäni ja vieläkään en ole voinut sen haudalla käydä. Ehkä jouluna pystyn jo viemään kynttilän.. Manu oli ensimmäinen ikioma koirani ja minun piti tehdä päätös sen tuskien lopettamisesta. Manullakin oli syöpä ja eläinlääkärin kanssa päätimme ettei niin vanhaa koiraa enää leikata. Syöpä sitten levisikin muutamassa kuukaudessa joten mitään ei olisi ollut tehtävissä.
Mutta kun on kuolemaa niin on elämääkin. Tämän mammakoiran massussa kasvaa muutama bokserivauva.. isänä pennuille on tuo mun edellisellä sivulla esitelty korsto. Viikko pitäisi mammakoiran vielä jaksaa kessiään kannatella.
(kuvan © & mammakoiran om. Mira Hämäläinen, knl Decas http://kotisivu.dnainternet.net/dnaatik/decas/ )
Tulipas napattua sellanen kuva Edusta, et piti laittaa oikeen taustakuvaksi! Toi höntti on kyllä niiiiiin mahtava otus!
Trimmata se kyllä pitäs, alkaa korvistaan muistuttaa ilvestä... :D
Trimmata se kyllä pitäs, alkaa korvistaan muistuttaa ilvestä... :D
etelä-karjalan alueelta ketään jolla olis pentuja tiedossa tai kenneliä josta vois pentua kysellä?
koira on ollu suunnitelmissa pitemmän aikaa,ku on omaan kämppään tullu muutettua..
mitää varsinaista rotua ei ole mielessä vaan tiettyjä vaatimuksia on:
-mielellään lyhytkarvainen
-ei iso
-eli mitä nyt mielee tulis ni joku terrieri tai mopsi tai kääpiöpinsereitä yms...
isä ukolla on 2 kääpiöpinseriä että siinä mielessä vastaavan kokonen koira olis hakusessa...
laittakaa vaikka privana...
koira on ollu suunnitelmissa pitemmän aikaa,ku on omaan kämppään tullu muutettua..
mitää varsinaista rotua ei ole mielessä vaan tiettyjä vaatimuksia on:
-mielellään lyhytkarvainen
-ei iso
-eli mitä nyt mielee tulis ni joku terrieri tai mopsi tai kääpiöpinsereitä yms...
isä ukolla on 2 kääpiöpinseriä että siinä mielessä vastaavan kokonen koira olis hakusessa...
laittakaa vaikka privana...
Kyllä se vain aina jättää jälkensä.
Läheisen lemmikin kuolema täysin rinnastettavissa ihmisystävän poistumiseen
2001 vuonna jouduin edellisen koirani viemään lääkärille lopetettavaksi, ikää oli koiralla jo 17v, oli tälläselle karvaselle äijällekin kova paikka... päätin ettei koiraa enää koskaan. no, sit ostin talon ja myyjä kysyi, otanko koiran mukana. vuoden vanha sekarotuinen siinä sit tuli mukana... nythän se menee sit niin et, ostin koiran ja sain talon kaupan päälle...
petteri:
en mie mitää hätäilekkä tässä ja koiraa olen suunnitellu ja tutustunu eri rotuihin,envaan ole päätynyt mihinkää tiettyyn rotuun ainaka vielä,sen takia tollanen haarukka.....
Ja kyl noi koira jutut on tuttuja kun perheessä ollut 13 vuotta koira,isovanhemmat piti koiratarhaa aikoinaa ja isän veli on koirankasvattaja(jolta ottaisinki koiran mutta hänellä ei enää ole sen rotusia jotka itelle kelpuuttaisin)...
en mie mitää hätäilekkä tässä ja koiraa olen suunnitellu ja tutustunu eri rotuihin,envaan ole päätynyt mihinkää tiettyyn rotuun ainaka vielä,sen takia tollanen haarukka.....
Ja kyl noi koira jutut on tuttuja kun perheessä ollut 13 vuotta koira,isovanhemmat piti koiratarhaa aikoinaa ja isän veli on koirankasvattaja(jolta ottaisinki koiran mutta hänellä ei enää ole sen rotusia jotka itelle kelpuuttaisin)...
Rodusta riippumatta parasta on ottaa yhteyttä rotujärjestön pentuvastaavaan välttääkseen muunmuuassa pentutehtailun tukemisen.
Täällä on paljon rotuja, kaikista ei ole esittelyä mutta yleensä ainakin linkkejä
http://www.koirat.com/koirarodut.phtml
nellitsu, Ei ilman koiraa osaa enää ollakkaan :)
Oli mullakin kyllä 10 vuoden tauko kun kaksi ekaa kuolivat alle vuoden ikäisinä niin ei sitten enää oikein innostanut. No tässä sitä taas ollaan kuitenkin.
Täällä on paljon rotuja, kaikista ei ole esittelyä mutta yleensä ainakin linkkejä
http://www.koirat.com/koirarodut.phtml
nellitsu, Ei ilman koiraa osaa enää ollakkaan :)
Oli mullakin kyllä 10 vuoden tauko kun kaksi ekaa kuolivat alle vuoden ikäisinä niin ei sitten enää oikein innostanut. No tässä sitä taas ollaan kuitenkin.
Mulla menee aina semmonen reilu vuosi kun uutta pentua kattelen. Ja kuitenkin tästä rodusta on lähes kolmenkymmenen vuoden kokemus... Jos nyt alkaisin ihan uutta rotua miettimään ihan eri roturyhmästä, niin huhuijaa! Kauhea homma! Noh, ehkä seuraavaa ei tartte miettiä niin pitkään jos se tulee omasta koirasta. Rahkeita näyttäs olevan, katotaan riittääkö ne...
Hyvältähän teillä, Petteri, ne rahkeet vaikuttaa ainakin tähän mennessä. Itsellänikin rima on aika korkealla kun seuraavaa pentua valitsen (rotu sama kuin Petterillä) ja luultavasti prosessi kestää helposti tuon vuoden verran. Toisaalta, jos olisin pelkkää seurakoiraa hankkimassa niin tuskin valintaan ihan vuotta menisi, mikäli valinta osuisi vahänkään yleisempään rotuun. Käyttökoiraa valitessa kun on ehkä enemmän tarkasteltavia muuttujia.
Joko teillä Petteri on Itsenäisyyspäivän metso hautumassa? Meillä päästään kohta jo nautiskelemaan...
Joko teillä Petteri on Itsenäisyyspäivän metso hautumassa? Meillä päästään kohta jo nautiskelemaan...
Kyllä tosiaan koiran hankintaan ja suunnitteluun kannattaa käyttää aikaa. Miettiä ensin se sopiva rotu, sitten yhdistelmä / kasvattaja jne.
Minä suunnittelin (ensimmäisen) bokserini (käyttökoira sekin ;) ) hankintaa nelisen vuotta kunnes mieluinen löytyi Saksasta. Ei sillä etteikö Suomessa olisi tuona aikana ihan mukavia yhdistelmiä ollut mutta etsin tietynsukuista, siinä neljässä vuodessa kun ehti jonkun verran jo niihinkin paneutua :)
Ja mieluisen koiran sit sain, ei olleet ne harkintavuodet hukkaanheitettyä aikaa!
Joten maltti on valttia. [JM], jos ei rotu ole vielä selvillä niin pyri pääsemään tutustumaan sinua kiinnostavien rotujen edustajiin, kyllä se ajatus siitä pikkuhiljaa selkiytyy.
Minä suunnittelin (ensimmäisen) bokserini (käyttökoira sekin ;) ) hankintaa nelisen vuotta kunnes mieluinen löytyi Saksasta. Ei sillä etteikö Suomessa olisi tuona aikana ihan mukavia yhdistelmiä ollut mutta etsin tietynsukuista, siinä neljässä vuodessa kun ehti jonkun verran jo niihinkin paneutua :)
Ja mieluisen koiran sit sain, ei olleet ne harkintavuodet hukkaanheitettyä aikaa!
Joten maltti on valttia. [JM], jos ei rotu ole vielä selvillä niin pyri pääsemään tutustumaan sinua kiinnostavien rotujen edustajiin, kyllä se ajatus siitä pikkuhiljaa selkiytyy.
Tiggeri & Petteri ym. kennelliiton jäsenet.
Onko koskaan käynyt mielessä, että saattaa olla ihmisiä, joilla on muutakin elämää , kun ne koirat (suosittelen).
Esim . Voit olla kanssakäymisessä toisen ihmisen kanssa.
Sitä sanotaan ihmissuhteeksi. Se vois tehdä hyvää teillekin. Voishan se koira olla siinä vaikka kolmantenapyöränä.
Ja se ns.verinenhäntä , jossain kuvassa oli aika huonosti maalattu. Ensi kerralla pistät siihen oikeeta verta, sitä saa marketin lihatiskiltä, niin ei näytä noin feikatulta.
Ja ihan oikeesti se koira ei tunne mitään , kun sen häntä leikataan. No ei varmaan!
Tosin mulle se on ihan sama miten te niitä haluutte leikellä, että ne mielyttäs teitä.
nm. Mielummin astun lasinsiruun, kun koiranpas..an.
Onko koskaan käynyt mielessä, että saattaa olla ihmisiä, joilla on muutakin elämää , kun ne koirat (suosittelen).
Sitä sanotaan ihmissuhteeksi. Se vois tehdä hyvää teillekin. Voishan se koira olla siinä vaikka kolmantenapyöränä.
Ja se ns.verinenhäntä , jossain kuvassa oli aika huonosti maalattu. Ensi kerralla pistät siihen oikeeta verta, sitä saa marketin lihatiskiltä, niin ei näytä noin feikatulta.
Ja ihan oikeesti se koira ei tunne mitään , kun sen häntä leikataan. No ei varmaan!
Tosin mulle se on ihan sama miten te niitä haluutte leikellä, että ne mielyttäs teitä.
-
- -
Se mitä Tiggerin tunnen, niin taitaa kuule ihan parisuhteessa elää ja varmasti kavereita löytyy, että ei se koira oo se elämän tärkein asia. Kannattais sunkin varmaan mennä jonnekin muualle juttelemaan tuota p*skaa, koska tää topic oli tarkoitettu lähinnä koiraharrastajille. Ja kyllä se koirakin kuule tuntee, oon pari kertaa ollut sen huomaamassa. Ihme asennevammainen.
Tee vaikka oma topic, missä saat haukkua koiran omistajia jne. Ja valitella kun joku paskas sun parkkipaikalle.
Tee vaikka oma topic, missä saat haukkua koiran omistajia jne. Ja valitella kun joku paskas sun parkkipaikalle.
Topic on, millaisia koiraihmisiä?
Eikö tähän keskusteluun saa osallistua muut, kuin koiranomistajat. Mitään negatiivista ei saa kirjoittaa, ettei vaan se sohvalla makaava karvakuono pahoita mieltään, ja jos se sen tekee, niin äkkiä koiratohtorille, joka antaa sille sitten terapiaa.
Minä nyt vaan satun olemaan tälläinen koiraihminen.
Eikö tähän keskusteluun saa osallistua muut, kuin koiranomistajat. Mitään negatiivista ei saa kirjoittaa, ettei vaan se sohvalla makaava karvakuono pahoita mieltään, ja jos se sen tekee, niin äkkiä koiratohtorille, joka antaa sille sitten terapiaa.
Minä nyt vaan satun olemaan tälläinen koiraihminen.
Tiggeri & Petteri ym. kennelliiton jäsenet.
Taas meni Jakke Kookelilta päin fiddua tuo arvaus, mutta eipähän ole eka kerta. En kuulu kennelliittoon lain. Paska järjestö.
Ja mitä elämään tulee, niin sitä on vaikka myydä asti. Saman naisen kanssa kun on ollut sen 15 vuotta, niin eiköhän siinä ala jo olla Jakke-nulikallekin tavoitetta. Ota sinäkin joskus vaikka vaimo jos saat... valitsemaan tuskin pääset... Ja jos se paska jossain pientareella kaataa elämän, niin ihan oikeasti, onko sulla elämä? No ei taatusti ole. Luulisi jossain vanhassa ruostekasassa olevan enemmän murhetta.
Ari, hirvikäristystä, pestopottumuusia ja korvasienimuhennosta syötiin tuossa äsken kera punkun ja Laproaighin Siirin omistajan pariskunnan kanssa. Pari mettoa on vielä pakkasessa, mutta eikähän niillekin nautiskelupäivä järjesty...
iggeri & Petteri ym. kennelliiton jäsenet.
Ku tietäis missä tollanen idiootti asuu niin toisin kottikärryllisen paskaa siihen parkkiruutuun tai tietty vaihtoehtoisesti lasinsiruja..
Voi rakkahin Jakke K..
Elämä mulla on ja hyvä sellainen onkin. Ukkokin jaksanu näitä koiratouhuja jo yhdeksättä vuotta katsella. Kavereitakin löytyy, kuvittele!
On sulle Jakke K vielä paljon opittavaa elämästä, jos koiranpaska ja koiraihmiset saa noin sappesi kiehumaan. Täällä meuhkaamisen sijaan voisit kirjoittaa vaikka joulupukille, tuurilla kirje ehtii vielä perille jouluksi! Toivo itelles sitä elämää :)
Elämä mulla on ja hyvä sellainen onkin. Ukkokin jaksanu näitä koiratouhuja jo yhdeksättä vuotta katsella. Kavereitakin löytyy, kuvittele!
On sulle Jakke K vielä paljon opittavaa elämästä, jos koiranpaska ja koiraihmiset saa noin sappesi kiehumaan. Täällä meuhkaamisen sijaan voisit kirjoittaa vaikka joulupukille, tuurilla kirje ehtii vielä perille jouluksi! Toivo itelles sitä elämää :)
Meillä on kans nyt 4,5v ikäinen Jack Russelin Terrieri uros. Ja luonteeltaan on kyllä terrieri isolla T:llä.
Meillä ei ole tehnyt mitää tuhoja koko aikana. On ollut riitävästi erillaisia puruleluja ja luita kokoajan. Ja pentuaikana oli myös tiskiharja. :) Luitte aivan oikein, kasvattaja sitä kovasti suositteli että se auttaa hyvin pentuna kun ikeniä kutittaa hampaiden vauhtuessa.
Jakke k:lle sen verran että kyllä minä olen aina ennemmin siihen koiran paskaan astunut kuin lasinpalaan. Koiran paskahan on puhdas luonnon tuote joka maatuu pois.
Tosin se ei mene minullakaan jakeluun kun joillakin koirat tekee tarpeensa jopa keskelle pyörätietä.
Me opetimme pennusta asti aina menemään metsän puolelle ja sinnehän tuo aina hakeutuu tarpeilleen nyt. Vaan jospa tästä menis tuonne koiran viereen nukkumaan vähäxi aikaa....tulee nukuttuu itellä 1-2xkk lattialla kovalla alustalla. Oma selkä tykkää. Ja koira tulee viereen lämmitämään.
https://galleria.baanaweb.fi/marko.lipponen/16.12.2006%20231.jpg
Meillä ei ole tehnyt mitää tuhoja koko aikana. On ollut riitävästi erillaisia puruleluja ja luita kokoajan. Ja pentuaikana oli myös tiskiharja. :) Luitte aivan oikein, kasvattaja sitä kovasti suositteli että se auttaa hyvin pentuna kun ikeniä kutittaa hampaiden vauhtuessa.
Jakke k:lle sen verran että kyllä minä olen aina ennemmin siihen koiran paskaan astunut kuin lasinpalaan. Koiran paskahan on puhdas luonnon tuote joka maatuu pois.
Tosin se ei mene minullakaan jakeluun kun joillakin koirat tekee tarpeensa jopa keskelle pyörätietä.
Me opetimme pennusta asti aina menemään metsän puolelle ja sinnehän tuo aina hakeutuu tarpeilleen nyt. Vaan jospa tästä menis tuonne koiran viereen nukkumaan vähäxi aikaa....tulee nukuttuu itellä 1-2xkk lattialla kovalla alustalla. Oma selkä tykkää. Ja koira tulee viereen lämmitämään.
https://galleria.baanaweb.fi/marko.lipponen/16.12.2006%20231.jpg
Viimeksi muokannut makevw, 27.4.2007 0:34. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
Meillä kohta vuoden asustellut tämmöinen "pikku"-poika , berninpaimenkoira uros Pepe
lisää kuvia löytyy alta olevasta linkistä
http://s78.photobucket.com/albums/j109/selvesa/Pepe/
Ja Hyvää Joulua muillekin tämän palstan karvakuonoille.
lisää kuvia löytyy alta olevasta linkistä
http://s78.photobucket.com/albums/j109/selvesa/Pepe/
Ja Hyvää Joulua muillekin tämän palstan karvakuonoille.
-
- -
- Viesti:
Meidän koirat.
Karhukoira-Lapinkoira Remu 5v. ja taustalla Lapinkoira Nalle 8v.
Karhukoira-Lapinkoira Remu 5v. ja taustalla Lapinkoira Nalle 8v.
simeon: katso Suomen Bokseriyhdistyksen sivulta kohdasta pentuvälitys, http://www.suomenbokseriyhdistys.com/ko ... alitys.htm
Onhan tarkoituksenasi hankkia rekisteröity pentu kunnon kasvattajalta? ;)
Onhan tarkoituksenasi hankkia rekisteröity pentu kunnon kasvattajalta? ;)
Kuinka moni katsoi Yleltä tulleet dokkarin jalostuksen seurauksista?
"Jahuu!"
"Jahuu!"
Viimeksi muokannut Miauh, 11.2.2007 13:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuolla koko ohjelma ja haastattelut katsottavissa.
Erityisesti tuo professori Snellmanin haastattelu kannattaa katsoa kokonaan.
Toimitusjohtaja Ripatin haastattelussa on varsin hykerryttävä oli viittaus nykyiseen saksanpaimenkoiran laskevaan selkälinjaan -asuuko jokaisessa sakemanni-ihmisessä pieni natsi?
Summa summarum: ihmisen turhamaisuudella ei ole mitään rajoja ja kunnioitus toisia eläinlajeja kohtaan on yleensä ottaen varsin heikkoa.
Erityisesti tuo professori Snellmanin haastattelu kannattaa katsoa kokonaan.
Toimitusjohtaja Ripatin haastattelussa on varsin hykerryttävä oli viittaus nykyiseen saksanpaimenkoiran laskevaan selkälinjaan -asuuko jokaisessa sakemanni-ihmisessä pieni natsi?
Summa summarum: ihmisen turhamaisuudella ei ole mitään rajoja ja kunnioitus toisia eläinlajeja kohtaan on yleensä ottaen varsin heikkoa.
Jos jollakulla on koiran ottaminen suunnitteilla niin täällä olisi yksi etsimässä kotia :)
Tuolla sivulla yhteystiedot
http://www.rekkurescue.com/elain.php?id=467
Tuolla sivulla yhteystiedot
http://www.rekkurescue.com/elain.php?id=467
-
- -
-
- -
Mahtaa olla helppoa tuollaisen pienen koiran kanssa? :)
Tarkoitan kun vie vähän tilaa eikä varmasti ruokakustannuksetkaan kuukaudessa päätä huimaa?
Joo pieni, mutta luonnetta löytyy vaikka muille jakaa. Niin ja onhan itselläni vielä kaksi whippettiä. Kuivaruokaa menee n. 10kg / kk noilla kolmella. Tosin tuosta koosta, tuo meidän Podengo painaa vähän yli kolme kiloa (syntyessään 107g) ja säkä on vähän yli 20cm.
-
- -
tässä meidän mopsi.
vielä aika keskenkasvunen... on sillä sentään kohtalaisesti huulta. :)
http://i155.photobucket.com/albums/s318 ... 007378.jpg
vielä aika keskenkasvunen... on sillä sentään kohtalaisesti huulta. :)
http://i155.photobucket.com/albums/s318 ... 007378.jpg
-
- -
-
- -
Melkoinen piru. Mulla ja tuolla on sellainen viha-rakkaus-suhde. Tuo on sitten tuolle mun paremmalle puoliskolle taas erittäin ystävällinen ja kiltti.
Nuo on melko kova luontoisia koiria, hoitaa ovikellon virkaa ja on jääräpäisiä. Vaikka nuo meidän Whippetit on huomattavasti isompia, niin on ne kyllä helpompia. Tuo toinen Whippetti on nyt 11kk ja tuo Mimmi-podengo 2v ja 11kk, niin kyllä tuo whippetti silti selkään saa. Painoero whippetille 10kg vastaan vähän reilu 3kg.
Nuo on melko kova luontoisia koiria, hoitaa ovikellon virkaa ja on jääräpäisiä. Vaikka nuo meidän Whippetit on huomattavasti isompia, niin on ne kyllä helpompia. Tuo toinen Whippetti on nyt 11kk ja tuo Mimmi-podengo 2v ja 11kk, niin kyllä tuo whippetti silti selkään saa. Painoero whippetille 10kg vastaan vähän reilu 3kg.
-
- -
- Viesti:
-
- -
- Viesti:
Kuivamuonaa, lihaa ja luita.
Parempi se onkin pysytellä noilla NEU ja BARF linjoilla.
Kyllä tännekkin esmes NEUta saa kun lähtee hakemaan Turusta (käyköhän se kennelauto nyt kerran kuussa?) mutta helpommalla pääsee ton isomman lauman kanssa kun tilaa nettikaupasta kerralla isot satsit kuivamuonaa ja hakee sitten lihat ja luut erikseen.
Kuivamuonista noi vanhemmat syö kaikki Frank`s breeder linjaa ja tuo pentu Royal caninin giant puppya
Parempi se onkin pysytellä noilla NEU ja BARF linjoilla.
Kyllä tännekkin esmes NEUta saa kun lähtee hakemaan Turusta (käyköhän se kennelauto nyt kerran kuussa?) mutta helpommalla pääsee ton isomman lauman kanssa kun tilaa nettikaupasta kerralla isot satsit kuivamuonaa ja hakee sitten lihat ja luut erikseen.
Kuivamuonista noi vanhemmat syö kaikki Frank`s breeder linjaa ja tuo pentu Royal caninin giant puppya
vähäsen surullisempaa kerrottavaa!
huomenna joudutaan toi oma rakas koira lopettamaan....
no koiralla on ikää joh 12 vuotta ja alkaa olemaan kaiken laisia vaivoja!
ei enään oikeen pysty kunnolla kävelemään, kuulo on hävinnyt melkein kokonaan ja todettiin että munuaiset on hajonneet.
ja suru on valtava!
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”