Audi A4 2,0TFSI Quattro Goes APR StgIII
Valvoja: ffp jäsenet
Poistin JPS teeman ja ajellut kokonaan mattamustana pari viikkoa. Ensi viikolla lähtee mustat teipit ja palataan punaiseen, aikansa kullakin..
Camberia pystyy säätämään mutta uusissa vanteissa jää max 2mm vanteen ja iskarin väliin joten tuossa ei kauhesti mahdu camberia säätämään.. Kaaria joudutaan muokkamaan aavistuksen lisää jotta perän renkaat mahtuu pyörimään, mikäli tuo projekti onnistuu voi madaltaa aavistuksen lisää.
A7 kuvia pitää käydä ottamassa kunhan viimeset S-lline tavar o saatu asennettua, auto parhaillaan maalaamossa.
Camberia pystyy säätämään mutta uusissa vanteissa jää max 2mm vanteen ja iskarin väliin joten tuossa ei kauhesti mahdu camberia säätämään.. Kaaria joudutaan muokkamaan aavistuksen lisää jotta perän renkaat mahtuu pyörimään, mikäli tuo projekti onnistuu voi madaltaa aavistuksen lisää.
A7 kuvia pitää käydä ottamassa kunhan viimeset S-lline tavar o saatu asennettua, auto parhaillaan maalaamossa.
tuolla olis vähän mitä autolle on mun aikana tapahtunu lähinnä poppipuolta https://www.facebook.com/AuiAudi
-
- -
- Viestit: 1219
- Liittynyt: 31.10.2004 21:43
Harvemmin tulee kommentoitua, mut nyt on pakko. Tää oli roccon aikaan mielestäni hienoin B7 mitä olen nähnyt ja speksitkin enemmän kuin kunnossa. Nyt kaukana siitä. Vanteet myyt johonkin jenkkiin, ja hifit ihan ok mut pidä ne rajoissa. Siis että ilman koko auton uudelleen purkua ja rakentamista mahdollista muuttaa lähes oem lähtökohtaan. Ne vois tumpata johon tusina pappa avensikseen ja antaa tän olla omassa harvinaisuudessaan ihan yksin tehdas humppien kanssa. Täällä vaan niin oem henkeen et tuntuu pahalta kattoo tätä.
No voi herran piaksut mitä jeesustelua ihmisillä. Antaa toisen rakentaa mieleisekseen. Lähemmäs 10v vanhoja aanelosia on nurkat täys, oli sitte lokarit vaihdettu tai ei. Tuskin se teidän elämään vaikuttais kamalasti, vaikka löis paaliin koko auton.
Ja jottei ihan jeesusteluksi menis tämäkin kirjotus, propsit sii että tekijä näyttää askartelevan huolella.
Ja jottei ihan jeesusteluksi menis tämäkin kirjotus, propsit sii että tekijä näyttää askartelevan huolella.
Slaten kanssa samoilla linjoilla, jokainen tekee omaksi iloksi autoonsa muutokset. Itse en olisi omaani noita vanteita pistänyt mut jos omistaja niistä pitään niin ok.
Enemmän mua naurattaa ihmiset jotka ensin huutelee täällä et osti auto, antakaa vinkkejä mitä mä sille teen. Jos sen mukaan rakentelis niin aika ykstoikkoisen näköistä olis suomen autokanta.
Enemmän mua naurattaa ihmiset jotka ensin huutelee täällä et osti auto, antakaa vinkkejä mitä mä sille teen. Jos sen mukaan rakentelis niin aika ykstoikkoisen näköistä olis suomen autokanta.
Samoillalinjoilla edellisten kahden kans.
Alkais varmaan pallolta loppuun rotiporno vanteet ja muut kesänkuumat hottikset, mitä näkee lähestulkoon jokaisen vehkeen alla mille jotain on tehty.
Jokainen menee ja tekee siitä mitästä tykkää..
Ei sillä että ite niin kauheesti tommosista innostu "lukekaa yäk" mutta voi sitä avartaa hivenen katsetta...
No tulipas pitkään aikaa kirjotettua jotain:-D
Alkais varmaan pallolta loppuun rotiporno vanteet ja muut kesänkuumat hottikset, mitä näkee lähestulkoon jokaisen vehkeen alla mille jotain on tehty.
Jokainen menee ja tekee siitä mitästä tykkää..
Ei sillä että ite niin kauheesti tommosista innostu "lukekaa yäk" mutta voi sitä avartaa hivenen katsetta...
No tulipas pitkään aikaa kirjotettua jotain:-D
Re: Audi A4 2,0TFSI Quattro Goes APR StgIII
Moottori saa pikku päivityksen kun kiertokanki meni poikki.
Vaihto lohkosta oli öljypumppu hajonnut ja sylinterit naarmuuntuneet niin se tarvii porauttaa 83mm.
Tommoset osat tulee moottoriin:
I.E. H-Profiilin kiertokanget, 144x20, Rifle Drilled
JE Race Spec mäntäsarja, FSR, 2.0TFSI
* 83,00mm, 92,8mm isku, 9.5:1
p., pinnoitteet, lateral gas ports,
HD tapit *
Laakeripaketti, Mahle Motorsport + ACL KK
OEM Päittäislaakeroinnit
IE venttiilijouset+titaaniretainerit,
OEM Kannentiivistepaketti
OEM Block Gasket Kit
Polttoainepumpun seuraaja nokka-akselille
IE Imusarja, 2.0TFSI
Billet venttiilikoppa, 2.0TFSI
ATN Jakoketjun kiristin
2.0L TFSI jakoketju (nokkien välinen)
2.0TFSI Girdle paketti BAR-TEK
Vaihto lohkosta oli öljypumppu hajonnut ja sylinterit naarmuuntuneet niin se tarvii porauttaa 83mm.
Tommoset osat tulee moottoriin:
I.E. H-Profiilin kiertokanget, 144x20, Rifle Drilled
JE Race Spec mäntäsarja, FSR, 2.0TFSI
* 83,00mm, 92,8mm isku, 9.5:1
p., pinnoitteet, lateral gas ports,
HD tapit *
Laakeripaketti, Mahle Motorsport + ACL KK
OEM Päittäislaakeroinnit
IE venttiilijouset+titaaniretainerit,
OEM Kannentiivistepaketti
OEM Block Gasket Kit
Polttoainepumpun seuraaja nokka-akselille
IE Imusarja, 2.0TFSI
Billet venttiilikoppa, 2.0TFSI
ATN Jakoketjun kiristin
2.0L TFSI jakoketju (nokkien välinen)
2.0TFSI Girdle paketti BAR-TEK
Palaa sivulle “Projektiosasto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 130 vierailijaa