Golf 2 1.8T 20V
Valvoja: ffp jäsenet
Ihankuin tuossa romussa ei olis tekemistä muutenkin niin hinkkasen sormet verillä sitten parit hapettumat konehuoneesta pois (joo, se mittatikku on saastainen kuten koko muukin konehuone). Itseasiassa koko patti pitäis nostaa keulilta pois siistimistarkoituksessa, samassa vaihdelaatikkoon sais asennella jotain missä lukee "mare in ameriikan yhrysvallat". Sitten saapi lauleskella että "oli torseeni keulalla poikittain, hiialahiialahei..."
Viimeksi muokannut Juice, 3.12.2007 10:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hieman prokkista kaiuttimien asentelussa. Vanhoista virheistä viisastuneena Focalin elementti on nyt tukevasti asennettu 6mm teräsrenkaan ja neljän laattaraudan kanssa suoraan oveen, eikä ovipahviin. Aika reilusti tulee ulos ovipahvista joten jotain "pahkaa" siihen täytyy kehitellä ;) Veneenrakennusaineen suloista tuoksua luvassa tallilla siis.
Golffin sisusta alkaa olla nipussa. Ovipahveihin on tullut tahkottua veneenrakennusmateriaalia ja verhoilut nysvätty ite. Pimeässä tallissa ei kovin hyviä kuvia saa ilman salamaa tahi jalustaa. Tässä kuitenkin pari tiiseriä: tavaratila ja matkustamo. Jos ensiviikolla ulkoiluttais ja nappais vähän kuvia lisää...
-
- -
- Viestit: 1542
- Liittynyt: 15.10.2005 11:12
Nyt on paremmassa valossa otettuja kufia kun on kilvissäkin taas virtaa:
Komentosilta
Gargo-area feat. Shanghai Volkswagen
Ja pari kuvaa maalia kaipaavasta ulkoasusta: Edestä ja sivulta. Nuo parabolit sopivat minusta mainiosti kakkiksen kantikkaisiin muotoihin. Torsenin kanssa kun nyt on leikkinyt pari päivää niin kyllä ketuttaa että en aikaisemmin raaskinut investoida moiseen laitteeseen. Kurvit ovat tulleet entistä hauskemmiksi ;)
Komentosilta
Gargo-area feat. Shanghai Volkswagen
Ja pari kuvaa maalia kaipaavasta ulkoasusta: Edestä ja sivulta. Nuo parabolit sopivat minusta mainiosti kakkiksen kantikkaisiin muotoihin. Torsenin kanssa kun nyt on leikkinyt pari päivää niin kyllä ketuttaa että en aikaisemmin raaskinut investoida moiseen laitteeseen. Kurvit ovat tulleet entistä hauskemmiksi ;)
Rata käyttöä ajatellen nuo rulla toimiset vyöt on aivan ryssät.
Toki jos tykkää sunnuntai ajelusta niin sittehän se on aivan sama =)
Sisusta on kyllä nätti.
Ite pohtinu omassa että mahtuuko uudet kaaret ovipahvien kanssa vai joutuuko tehdä suorat levyt.
No sovitusten kautta onnistumiseen =)
Parabolit on kyllä todella hyvät tuossa.. kunhan suorittaa pienen ylimaalauksen, että maalipinta on kanssa kiiltävä ja virheetön :)
Toki jos tykkää sunnuntai ajelusta niin sittehän se on aivan sama =)
Sisusta on kyllä nätti.
Ite pohtinu omassa että mahtuuko uudet kaaret ovipahvien kanssa vai joutuuko tehdä suorat levyt.
No sovitusten kautta onnistumiseen =)
Parabolit on kyllä todella hyvät tuossa.. kunhan suorittaa pienen ylimaalauksen, että maalipinta on kanssa kiiltävä ja virheetön :)
-
- -
- Viestit: 74
- Liittynyt: 24.8.2007 8:18
Värinvaihto ei ole tarpeen, muoviosien korjausmaalaukset ovat vaan tarpeen. Noi hattuhyllyn sivut nyt vaan ovat tuollaiset "tilapäiset" kun ei ideat riittänyt että minkälaiset peitelevyt tekisi niiden tilalle :( Ebaystä täytyy varmaan niihin kytätä jotain Deutsche Post -specialosaa, taas ;D Lukko makso vajaan 900e Briteistä kotiovelle. Noi rullavyöt on sähköisellä lukolla joten kyllä ne kiinteiksi saadaan, tarkoitus kun olisi torin lisäksi kiertää myös rataa ;)
Helkkarin hienoa, taas kerran :D Tämän kakkiksen rakentelua on tullu seurattua mooonta vuotta, ja jokainen kehitysversio on näyttänyt aina hyvältä.
Minua nuo hattuhyllyn reunapalat ei häiritse, kun ne on samanvärisiä muun sisustan kans. Tietysti yhtenäisempi ilme olis jos ne vetäis tuolla samalla sisustusmateriaalilla niin että peittyis kaiutinritilät ja muut, niinku tuossa jo ehdotettiin.
Mulla oli muuten Audissakin akku takapenkin alla.
Minua nuo hattuhyllyn reunapalat ei häiritse, kun ne on samanvärisiä muun sisustan kans. Tietysti yhtenäisempi ilme olis jos ne vetäis tuolla samalla sisustusmateriaalilla niin että peittyis kaiutinritilät ja muut, niinku tuossa jo ehdotettiin.
Mulla oli muuten Audissakin akku takapenkin alla.
Voipikos kääpä kysellä tyhmiä? No hyvä, kiitos.
Takakontin kauttakos tuohon vehkeeseen noustaan, vai onko ratkaisu jotenkin arkisempi? Kun ei näyttäsi olevan Motonetin kahvoja noissa ovissa. :/
En oikeasti tiedä miten ovien avaus on toteutettu.
(Arvailen solenoideja, nappeja jossain jemmassa, tai sitten kaukosäätöisiä solenoideja, mutta ääneen en uskalla arvailla)
Loppuun se tärkein: Ihku peli, ei voi mitään. :)
Takakontin kauttakos tuohon vehkeeseen noustaan, vai onko ratkaisu jotenkin arkisempi? Kun ei näyttäsi olevan Motonetin kahvoja noissa ovissa. :/
En oikeasti tiedä miten ovien avaus on toteutettu.
(Arvailen solenoideja, nappeja jossain jemmassa, tai sitten kaukosäätöisiä solenoideja, mutta ääneen en uskalla arvailla)
Loppuun se tärkein: Ihku peli, ei voi mitään. :)
Tuotekehitystä vuodelta 2003: ikkunalistassa on lukkonupin näköinen painonappi josta ovi ponnahtaa auki (kunhan on varashälyttimen kautta on ensiksi avattu lukot). Eli täytää lain vaatiman pykälän mekaanisesta avauksesta, tommoiset sheivatut kahvat on kyllä aika vahvasti souläästsiisonia että... Toisin kuin harvinaisemmat OEM-palikat (jotka on tarkoitettu aivan toisille markkina-alueille), ne ovat aina muodissa ;)
Nostetaas vähän ettei projekti häviä bittiavaruuteen! Elokuussa tuli 15 vuotta täyteen yhteistä taivalta :D Vuosia sitten aloitettu moottoritilan siistiminen on tuottanut tulosta:
Aski kävi lasikuulapuhalluksessa ja sai päälleensä aimo kerroksen alulakkaa:
Toosan ja moottorin väliin pultattiin vähä nannaa että vetonivelrikot saavat jatkoa :D
Nyt koko paska on tiputettu paikoilleen! Eli ajossa kesällä 201X :D
Aski kävi lasikuulapuhalluksessa ja sai päälleensä aimo kerroksen alulakkaa:
Toosan ja moottorin väliin pultattiin vähä nannaa että vetonivelrikot saavat jatkoa :D
Nyt koko paska on tiputettu paikoilleen! Eli ajossa kesällä 201X :D
Tähänkin tuli siis "Itämaiset venetrailerin vanteet"... :D
http://img.photobucket.com/albums/v103/ ... G_2821.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v103/ ... G_2821.jpg
Vanteet on alunperin kokoa 7x16 ET45, kehien vaihdon jälkeen niistä tuli etumaisista 8" ja takimaisista 8,5" Kun pulttijako oli aivan väärä niin jaonmuutosadapterit ovat 20mm takana ja 25mm edessä (nelimäntäsatuloiden takia). Keskiöt on maalattu L90E diamantsilberillä (pitäis olla oikea värisävy jos bemarimiehiin on uskomista) ja kehäpultit on korvattu kullatuilla rosteripulteilla :)
Palaa sivulle “Projektiosasto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 60 vierailijaa