Passat b7 v6 3.2 nelikko

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

Mikko232
-
Viestit: 22
Liittynyt: 8.1.2018 16:47

Passat b7 v6 3.2 nelikko

ViestiKirjoittaja Mikko232 » 11.2.2018 13:04

Elikkäs itellä ollut 3vuotta tämä laitos ja hyvin toiminu mitä tulee sähkösee käsijarruun..mites muilla millain toiminut kyseinen kone?

LauriJT
-
Viestit: 1480
Liittynyt: 17.9.2004 11:14

Re: Passat b7 v6 3.2 nelikko

ViestiKirjoittaja LauriJT » 11.2.2018 17:42

Minulla b6 korinen, 337tkm mittarissa. Ketju tehty 170tkm kohdilla johonkin öljypumppuun liittyvän takia. Aikaisempi omistaja on uusinut ainakin laturin jo, itse hoidin jo startin ja huohottimen kalvon sekä termostaatin vaihdon muutama sata km sitten. Moniuran rullat kitisee hieman joten uusin rullat, hihnan ja vesipumpun kerralla. Aika paljon on saanut korjata ranetuksia sieltä täältä, mm molemmat tankkiyksiköt oli kappaleina tankissa. Kuskinpuoleinen ei kierrättänyt bensaa oikealle puolen joten uusi tankkipumppuhan lemppasi kaiken vasemmalle ja meno loppui. Matalapainevikakin korjaantui kun vaihtoi molemmat yksiköt. Alustaa on myös joutunut korjaamaan, vaan nyt on ollut melkoisen huoletonta ajoa. Laatikko nykäisee hieman välillä parittomilla vaihteilla eikä uudet k1 ja k2 solenoidit korjanneet ongelmaa kokonaan, liekö sitten vain kytkinpakka jo kulunut sen verran että kytkee viiveellä ja karkeahkosti 1 ja 3 vaihteet. Oli kyllä niin halpa auto että ajan vaan sitten vian pihalle. Korissa on kuppaa etenkin ovissa, vaan ehjiä purkuovia kun ei löydy mistään niin olkoot. Todella kiva auto nyt kun toimii. Hämärän polttoainevian takia teki kylläkin aikaisemmin mieli polttaa koko paska. Hankkisin tällaisen kyllä uudestaankin, tosin vähemmän ajetun ja ehjemmän lähtökohtaisesti ensi kerralla. 3.6 passat cc olisi etenkin houkuttava.

Mikko232
-
Viestit: 22
Liittynyt: 8.1.2018 16:47

Re: Passat b7 v6 3.2 nelikko

ViestiKirjoittaja Mikko232 » 11.2.2018 23:39

LauriJT kirjoitti:Minulla b6 korinen, 337tkm mittarissa. Ketju tehty 170tkm kohdilla johonkin öljypumppuun liittyvän takia. Aikaisempi omistaja on uusinut ainakin laturin jo, itse hoidin jo startin ja huohottimen kalvon sekä termostaatin vaihdon muutama sata km sitten. Moniuran rullat kitisee hieman joten uusin rullat, hihnan ja vesipumpun kerralla. Aika paljon on saanut korjata ranetuksia sieltä täältä, mm molemmat tankkiyksiköt oli kappaleina tankissa. Kuskinpuoleinen ei kierrättänyt bensaa oikealle puolen joten uusi tankkipumppuhan lemppasi kaiken vasemmalle ja meno loppui. Matalapainevikakin korjaantui kun vaihtoi molemmat yksiköt. Alustaa on myös joutunut korjaamaan, vaan nyt on ollut melkoisen huoletonta ajoa. Laatikko nykäisee hieman välillä parittomilla vaihteilla eikä uudet k1 ja k2 solenoidit korjanneet ongelmaa kokonaan, liekö sitten vain kytkinpakka jo kulunut sen verran että kytkee viiveellä ja karkeahkosti 1 ja 3 vaihteet. Oli kyllä niin halpa auto että ajan vaan sitten vian pihalle. Korissa on kuppaa etenkin ovissa, vaan ehjiä purkuovia kun ei löydy mistään niin olkoot. Todella kiva auto nyt kun toimii. Hämärän polttoainevian takia teki kylläkin aikaisemmin mieli polttaa koko paska. Hankkisin tällaisen kyllä uudestaankin, tosin vähemmän ajetun ja ehjemmän lähtökohtaisesti ensi kerralla. 3.6 passat cc olisi etenkin houkuttava.
uskon kanssa täälä tulossa vikaan vasta ajettu 178tkm ja tosin huomasin olin otsikkoo pistäny 7b vaikka itellä kanssa b6


Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 37 vierailijaa