onko capriolettia tehty vr6 koneelle?

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

antti_volkkaristi
-
Viestit: 362
Liittynyt: 21.9.2003 13:17

onko capriolettia tehty vr6 koneelle?

ViestiKirjoittaja antti_volkkaristi » 21.4.2012 14:09

Oiskos kellään tietoa mistä sais mustaa valkealla että golf III avoa on tehty vr6 koneella vai onko sitä edes tehty?

Styroks
-
Viestit: 401
Liittynyt: 18.5.2010 20:25

ViestiKirjoittaja Styroks » 21.4.2012 14:39

Ei ole tehtaalta sellasita tullut ulos, kotitalleissa rakennettuja on tehty.

antti_volkkaristi
-
Viestit: 362
Liittynyt: 21.9.2003 13:17

ViestiKirjoittaja antti_volkkaristi » 21.4.2012 14:45

Okkei. Eli leimaaminen on hankalaa.. Yyh. Prkl.

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 21.4.2012 14:47

Yks ainakin on Kekkoslandiassa leimattu.

antti_volkkaristi
-
Viestit: 362
Liittynyt: 21.9.2003 13:17

ViestiKirjoittaja antti_volkkaristi » 21.4.2012 16:02

Tästä tapauksesta ois kiva tietää lisää kun nyt ois jo luovuttaja tiedossa.... Mutta kun pitäis olla mallisarjaa tehty tuolla kutosella että onnistuu vai olenko väärässä. ? Oisko jollain muuta tietoa.

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 21.4.2012 16:12

Eikö Cabriolet sitten ole samaa mallisarjaa (1H), kuin muutkin Mk3:t?

antti_volkkaristi
-
Viestit: 362
Liittynyt: 21.9.2003 13:17

ViestiKirjoittaja antti_volkkaristi » 21.4.2012 16:27

1E näyttää tuo olevan. Suomeen tehokkain mitä on tuotu 85kw 2.0 mutta jos saksaan tai muualle tehty niin se käy...

Demon
-
Viestit: 1393
Liittynyt: 10.12.2004 12:40

ViestiKirjoittaja Demon » 21.4.2012 21:38

Kyllä suomessa ainakin yks vr6 cabrio löytyy. Konttorille vaan kyseleen mitä vaatii.

Elementti
-
Viestit: 717
Liittynyt: 22.11.2008 20:37

ViestiKirjoittaja Elementti » 22.4.2012 1:51

Itse aihetta selvittelin viime syksynä ja kahdella eri konttorilla sanottiin että homma on ok, että olisi vertailu kelpoinen.

antti_volkkaristi
-
Viestit: 362
Liittynyt: 21.9.2003 13:17

ViestiKirjoittaja antti_volkkaristi » 22.4.2012 21:29

tunteekos joku tämän kaverin kellä se vr6 avo sitten oikeen on, tekis mieli oikeen kysyä että paljoko piti katsastusmiehelle maksaa :-D
Kun minulle sanottiin että kovakattonen ei käy, pitää olla avo ja kun avoa ei oo tuolal tehty, ja jos perus motti on 1.8 niin menee suurennus prosentit yli että natisee

jii_bee
-
Viestit: 2410
Liittynyt: 19.8.2003 21:00

ViestiKirjoittaja jii_bee » 23.4.2012 9:42

Lupa muutokselle on jälleen niitä konttorikohtaisia juttuja.
Muutosprosenttien pulolesta ei pitäisi olla mitään ongelmaa:

- moottori apulaitteineen
- voimansiirto
- taka-akselisto
- etuakselisto

Prosenttitaulukon mukaan 34% lukuunottamatta jarruja ja ohjauslaitteistoa.
Etuakselipalkki on molemmissa sama, joten sitä ei välttämättä tarvitse vaihtaa.

Ike
-
Viestit: 3225
Liittynyt: 7.11.2003 17:00

ViestiKirjoittaja Ike » 11.4.2015 4:08

Menee vähän nettiautobongailuksi, mutta kirjataan nyt tähän topicciin tiedot ylös:
Vuosimalli 1996 , Moottori 2.8 l, Rek.nro CRB-63

http://www.nettiauto.com/7155110

jukki60
-
Viestit: 160
Liittynyt: 25.7.2009 12:17

ViestiKirjoittaja jukki60 » 20.4.2015 18:12

Myynti-ilmossa oli maininta että auto ei ollut katsastettu. Mitenkähän onnistuu?

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 20.4.2015 18:27

Mitenkähän onnistuu?

Katsastus onnistuu viemällä auto katsastuskonttorille.
On katsastettu tehojen (128kW) mukaan ainakin kutoskoneelle.


Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 73 vierailijaa