Nyt se tempun teki! Konepelli ei suostu aukemaan. Ensimmäisellä yrittämällä napsahti aukaisukahva. Toisella yrittämällä napsahti vaijeri poikki. Päätin lopettaa tältä illalla, koska seuraavalla yrittämällä olis voinu sattua vielä jotain ikävämpää.
Onko mitään hyviä vinkkejä, mitenkä ton saa auki? Puskuri on irti, mutta lukitusmekanismi on palkin sisäpuolella, joten se ei paljoa auta. Alakauttakin reitti näyttää aika ahtaalta ja kaiken lisäksi en tiedä, kuinka helposti sen saisi ruuvimeisselillä tökittyä auki. Yritin irrottaa konepellin puolelta vastakappaletta. Yhden ruuvin sain auki, mutta jäljelle jäi vielä kaksi, joiden kanssa loppui järki ja työkalut.
Olisko helpoin repiä väkivalloin jäähdyttäjät mäkeen ja päästä sitä kautta irrotamaan koko mekanismi? Jollain konstilla pitäis särkeä kaksi ruuvia, jotka on siitä palkista ruuvattu syyläritelineeseen.
Auto on siis VW Transporter T5 vm. 2004.
T5:n konepelti ei aukea
Valvoja: ffp jäsenet
Sain konepellin auki. Autossa ei ollut puskuria paikallaan, niin sain jäähdtyttäjä paketin aukastua alareunasta ja käännettyä hieman ulommas. Siitä välistä sain käden (saippua avustamana) tungettua lukkomekanismille.
Tosiaankin mekanismin alareunassa on nuppi, jota pitää kääntää takaa katsottuna oikealle eli eri suuntaan, josta vaijeri tulee. Tosiaankin varmaan onnistuu HuHun konstilla, kun tietää mitä tekee.
Tosiaankin mekanismin alareunassa on nuppi, jota pitää kääntää takaa katsottuna oikealle eli eri suuntaan, josta vaijeri tulee. Tosiaankin varmaan onnistuu HuHun konstilla, kun tietää mitä tekee.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 55 vierailijaa