Elikkäs omistan WV Golt GTi 1.8 -90
Ja siinä on ollut nyt kytkimen kanssa ongelmia aikasen pitkän aikaa.
Siihen on vaihdettu: kytkinvaijeri ja kytkimen irroittaja levy. Sekä kytkinpaketti oli helvetin hyvässä kunnossa mitä katsoimme sitä.
Ja luulimme, että se oli siitä kytkimen irroittaja levystä kiinni, kun se oli paskana joten tilasimme uuden ihan maahantuojalta ja kokosimme taas kasaan, mutta se kytkin ei silti palaudu!
Missä mahtaa olla ongelma?
Minulla alkaa noi ideat loppua kesken, että mistä se voi johtua!
Missä vika, kun kytkin ei palaudu?
Valvoja: ffp jäsenet
-
- uusi tulokas
- Viestit: 2
- Liittynyt: 2.10.2011 17:58
Missä vika, kun kytkin ei palaudu?
Viimeksi muokannut VolksWagenGTi90, 2.10.2011 20:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- uusi tulokas
- Viestit: 2
- Liittynyt: 2.10.2011 17:58
vastaus.
Kytkinpoljin jää pohjaan eikä nouse ilman avustusta.
En ymmärrä.
Oisko mahdollisesti kytkinpuikko mennyt vai?
En ymmärrä.
Oisko mahdollisesti kytkinpuikko mennyt vai?
Taitaa olla siis vaijerikytkimellinen 020-loota. Laatikon perästä vihreä laippa auki ja luultavasti se painelaakeria työntävä vipu on lohjennut. Eli uusi sellainen (12€), varmuudeksi uusi painelaakeri (10€) ja vihreä päätylevy joka menee lähes varmasti rikki irroitettaessa (jotain 15€). Aika simppeli homma. Jos vaijeri on automaattisäätöinen, niin muista lukita se ennen irroitusta.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa