Missä vika, kun kytkin ei palaudu?

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

VolksWagenGTi90
uusi tulokas
Viestit: 2
Liittynyt: 2.10.2011 17:58

Missä vika, kun kytkin ei palaudu?

ViestiKirjoittaja VolksWagenGTi90 » 2.10.2011 18:04

Elikkäs omistan WV Golt GTi 1.8 -90
Ja siinä on ollut nyt kytkimen kanssa ongelmia aikasen pitkän aikaa.
Siihen on vaihdettu: kytkinvaijeri ja kytkimen irroittaja levy. Sekä kytkinpaketti oli helvetin hyvässä kunnossa mitä katsoimme sitä.
Ja luulimme, että se oli siitä kytkimen irroittaja levystä kiinni, kun se oli paskana joten tilasimme uuden ihan maahantuojalta ja kokosimme taas kasaan, mutta se kytkin ei silti palaudu!
Missä mahtaa olla ongelma?
Minulla alkaa noi ideat loppua kesken, että mistä se voi johtua!
Viimeksi muokannut VolksWagenGTi90, 2.10.2011 20:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

jad
-
Viestit: 2019
Liittynyt: 3.11.2003 18:56
Viesti:

ViestiKirjoittaja jad » 2.10.2011 18:50

Kytkin ei ota kiinni? Jääkö poljin siis pohjaan?

Mazaman
-
Viestit: 791
Liittynyt: 23.12.2007 0:28

ViestiKirjoittaja Mazaman » 2.10.2011 19:06

itsellä tuli samonen ongelma kun oli 4-vaihteisen startti 5-vaihteisen kaverina :)
tai sitten onko vaijeri irti vai löysällä

VolksWagenGTi90
uusi tulokas
Viestit: 2
Liittynyt: 2.10.2011 17:58

vastaus.

ViestiKirjoittaja VolksWagenGTi90 » 2.10.2011 20:04

Kytkinpoljin jää pohjaan eikä nouse ilman avustusta.
En ymmärrä.
Oisko mahdollisesti kytkinpuikko mennyt vai?

Arto S
-
Viestit: 793
Liittynyt: 29.4.2007 20:14

ViestiKirjoittaja Arto S » 2.10.2011 21:01

Kyseinen tappi joko poikki tai mennyt paineasetelmasta läpi.

tttalja
-
Viestit: 1006
Liittynyt: 13.4.2006 13:12
Viesti:

ViestiKirjoittaja tttalja » 2.10.2011 21:57

Taitaa olla siis vaijerikytkimellinen 020-loota. Laatikon perästä vihreä laippa auki ja luultavasti se painelaakeria työntävä vipu on lohjennut. Eli uusi sellainen (12€), varmuudeksi uusi painelaakeri (10€) ja vihreä päätylevy joka menee lähes varmasti rikki irroitettaessa (jotain 15€). Aika simppeli homma. Jos vaijeri on automaattisäätöinen, niin muista lukita se ennen irroitusta.


Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa