Kysellään taas tyhmiä kun ei kukaan tuttu eikä oikeastaan kukaan keneltä olen tätä asiaa kysellyt ole vastausta tiennyt..
Eli mietin tuollaisen pienoisen projektin hankkimista itselle jossa pitäisi koko konehuone korjata pienoisen vahingon takia..
Kyseessä olis siis v6 (vr6) 4motion golffi jonka kone pitäisi vaihtaa uuteen.. Mutta kun vanhana diisselistinä tekisi mieli vaihtaa konehuoneeseen tdi kone, mutta meneekö esim ahv/asv kone 4motionin vaihdelaatikkoon kiinni jos vanha kone on ollut se AQP/AUE/BDE (vr6)..
Eli unohdanko tdi:n upottamisen ja hankin jostain uuden vr koneen ja nautin bensakoneen murinoista?
golf iv 4motion v6 -> tdi 4motion
Valvoja: ffp jäsenet
Vaikkei varmaan järkeä oliskaan, miten 2,5 V6 TDI menisi tuonne Golffiin?
- ainakin äänimaailma V6 dieselissä on huomattavasti hauskempi kuin nelos tdi:ssä..:)
Luulisi myös V6 TDI moottoreita olevan tarjollakin mukavasti? (vaikka taitaa kiinnikkeiden ym. osalta tuoda oman päänvaivansa kun V6 TDI:tä ei väärinpäin taida missään alunperin olla?)
Ainakaan iskutilavuudesta luulisi ongelmaa tulevan..
- ainakin äänimaailma V6 dieselissä on huomattavasti hauskempi kuin nelos tdi:ssä..:)
Luulisi myös V6 TDI moottoreita olevan tarjollakin mukavasti? (vaikka taitaa kiinnikkeiden ym. osalta tuoda oman päänvaivansa kun V6 TDI:tä ei väärinpäin taida missään alunperin olla?)
Ainakaan iskutilavuudesta luulisi ongelmaa tulevan..
Jep.. Ei toi aito v6 tiisseli sinne konehuoneeseen mene vaikka miten kehittelis kiinnikkeitä.. Ellei sit tosissaan halua sitä upottaa isolla kenkälusikalla ja isolla kasalla hitsilankaa..
Mut sit tosiaan pitäis vaihtaa vaihdelaatikko pitkittäiskoneelliseen sopivaks ja sit taasen pitäis muuttaa akseliväliä kun moottori ei asetu ihan samaan kohtaan kuin pitkittäiskoneellisissa ja muuta mukavaa..
Ja toi nykyinen golffi kyl saa olla viimeinen 2.0tdi mitä tulen itselle laittamaan et pysyn edelleen vieläkin siinä 1.9tdi:ssä..
Katsotaan nyt kun ruotsista löytyis tarvittavilla moottori/laatikko hiluilla varusteltu diisseli nelonen..
Mut sit tosiaan pitäis vaihtaa vaihdelaatikko pitkittäiskoneelliseen sopivaks ja sit taasen pitäis muuttaa akseliväliä kun moottori ei asetu ihan samaan kohtaan kuin pitkittäiskoneellisissa ja muuta mukavaa..
Ja toi nykyinen golffi kyl saa olla viimeinen 2.0tdi mitä tulen itselle laittamaan et pysyn edelleen vieläkin siinä 1.9tdi:ssä..
Katsotaan nyt kun ruotsista löytyis tarvittavilla moottori/laatikko hiluilla varusteltu diisseli nelonen..
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 73 vierailijaa