lämmityslaitteen kenno vuotaa?

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

boneheadab
-
Viestit: 86
Liittynyt: 7.9.2008 16:20
Viesti:

lämmityslaitteen kenno vuotaa?

ViestiKirjoittaja boneheadab » 26.2.2011 15:45

Olen aikani saanut nauttia höyrysaunasta,tosin kylmästä selalisesta.Ei vissiin ole muita vaihtoehtoja kun purkaa koko kojetaulu kilkkeineen pois ympäriltä et pääsee kennoon käsiksi? sen verran heittelee glygoleita et kaasupolkimen vieressä on melko kosteaa.Eli luulisin et siellä kenno tai sen tulo/lähtö paskana. ellei sit löydy mitään ensiapu neuvoja?

Onko kukaan vaihdellut itse kennoa tai onko ketään kuka tekisi sen edullisesti pk-seudulla,itselläni ei ole tiloja tehdä ja ratin airbagin irroitus mietityttää kun sitä en ole tehnyt.

Autohan on surullisen kuuluisa Passat -04

Sakari75
-
Viestit: 124
Liittynyt: 25.8.2008 20:31

Tehtävissä

ViestiKirjoittaja Sakari75 » 26.2.2011 18:15

Merkkiliikkeessä arvioivat työajaksi 8h. Vaihdoin itse ja siinä meni n.11h.
Tosin tossa ajassa on ainakin 2h tupakinpolttoa ja kiroilua. Ensimmäisenä työvaiheena irroitin akun n 1h. ennen kuin irroitin airbagit. Ilmastoinnin kylmäaineet pitäisi tyhjentää ennen purkaamista. Kaiken kaikkiaan aika tyly homma, ainakin jos ei kunnon tallia ole.
Itse ostin marmorilta alkuperäisen kennon ja toivon että se kestäis sen 9vuotta.
Ensiapuna voi miettiä putkenpätkää letkujen väliin, jolla ohittais koko kennon.

Tässä vielä motivaatiokuva: http://i977.photobucket.com/albums/ae25 ... 009285.jpg


Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa