tärinää ja jyskettä

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

boneheadab
-
Viestit: 86
Liittynyt: 7.9.2008 16:20
Viesti:

tärinää ja jyskettä

ViestiKirjoittaja boneheadab » 16.5.2010 19:26

sattuipa tuossa vapun aikaa pieni vahinko kaaharia väistäessä ja auto otti penkalta hiukka tukea osuen johonki helvatin kovaa.Tällä hetkellä tykkää puoltaa oikealle kovin,ratti tärisee ihan perkuleesti,muljuu ja heiluu.Mikä olisi voinut mennä rikki? näkyvä lopputulos oli kuitenki rikkinäinen kuskin peili ja kylki lasin kera naarmuilla..

thst
-
Viestit: 120
Liittynyt: 22.10.2009 14:26

ViestiKirjoittaja thst » 16.5.2010 20:51

Ettei vanne olisi kierona? Ja pyöränkulmathan tuossa ainakin ottaa itseensä varmasti ja sekin aiheuttaa tuollaisia oireita. Mutta vanne ainakin helppo tarkastaa itse, ja kulmat sitten liikkeessä helpompi katsoa. Noista nyt ehkä kannattaisi lähteä liikkeelle.

yoonas
-
Viestit: 78
Liittynyt: 5.6.2009 11:09

ViestiKirjoittaja yoonas » 17.5.2010 22:07

Heh, mulla otti kerran tukea kaiteesta. Tuloksena täysin ehjä auto lukuunottamatta vääntynyttä raidetankoa, joka aiheutti justiinsa tuollaissta ikävää. Tavallan oli tuuriakin....kait?

boneheadab
-
Viestit: 86
Liittynyt: 7.9.2008 16:20
Viesti:

ViestiKirjoittaja boneheadab » 18.5.2010 19:45

Juu,vein auton vw:lle ja sieltä tuli vastaus ei mitään vikaa,lähivakuutuksentarkastaja (vastapuolen) oli käynyt koe-ajamassa ja oli kuulemma niinku pitikin ei mitään vikaa,eikä edes puolla.Lisäksi vanteisiin tullu nirhauma ei edes kuulemma tullu siitä ja maahan jääny muovikaan ei ollut irronnut..että näin tällä kertaa! tiedänpähän mistä en itse ota minkäänlaista vakuutusta...

Jouk
-
Viestit: 298
Liittynyt: 5.3.2004 20:48

ViestiKirjoittaja Jouk » 19.5.2010 8:45

rikkinäinen kuskin peili ja kylki lasin kera naarmuilla..

Nuo on kyllä helvetin vaikea vakuutusyhtiönkin ohittaa jos viitsii hiukan taistella ja antaa palautetta asiasta. Luulisi merkkiliikettäkin raha kiinnostavan.

Sanoisin; laita koko paska tappelemalla Lähivakuutuksen piikkiin ja vaihda firmaa (etsi jostain joku kun antaa 70% kaskot samantein). Kannattaa äänestää lompakolla...


Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 43 vierailijaa