VW Transporter -03 ohjauksen muuttaminen vasemmalle

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

soyysi
-
Viestit: 10
Liittynyt: 20.11.2003 19:31

VW Transporter -03 ohjauksen muuttaminen vasemmalle

ViestiKirjoittaja soyysi » 11.3.2010 8:17

Moron!

Minkälainen homma on vaihtaa vanhaan postin autoon ohjaus vasemmalle.
Ilmeisesti hammastanko pitää vaihtaa, kojetaulu yms.

Onko järkevää..

Y.Ykä

Jimme
-
Viestit: 730
Liittynyt: 8.1.2006 16:04

ViestiKirjoittaja Jimme » 11.3.2010 20:00

Tottakai. Sen verran rahaa ja aikaa kuluu varmasti, että olisi ollut järkevää ostaa samanikäinen valmiiksi vasemman puolen ohjauksella.

jiipee62
-
Viestit: 21
Liittynyt: 26.1.2010 11:55

ViestiKirjoittaja jiipee62 » 12.3.2010 9:45

Onko järkevää... Lienee omassa harkinnassa, kuinka paljon arvoa antaa sille että ratti on meikäläisittäin oikeassa paikassa. Autohan toimii ihan hyvin on siinä sitten ratti kummallapuolella hyvänsä. Arvoon se vaikuttaa jonkunverran, tuskin kuitenkaan niin paljoa että saisi työpalkan tai edes osat maksettua.
Itse kysymykseen en osaa valitettavasti vastata kuin yleisesti, eli luultavasti just kojelauta, hammastanko, ehkä poljinasetelma, jarrutehostin, johtosarja ja vielä jotain ylläreitä. Kätevin olisi purkuauto josta ottaa mitä tarvitsee, ja vaikka änkeä ne vääränkätiset siihen takaisin ja myydä taas osiksi:-).

-Jyrki

mrjj
-
Viestit: 308
Liittynyt: 15.7.2006 0:25

ViestiKirjoittaja mrjj » 14.3.2010 7:40

tuo onnistu vielä käytännössäkin ihan okei vanhoilla vehkeillä mutta nyt on niin paljon sälää että ei mitään järkeä.
minä olen kolmatta vuotta nyt huristellut vm01 postipatella ja mitään ongelmaa ohjauksessa oikealta. väri eniten häiritse mutta se tuli maalattua. sulla on jo valmiiksi valkoinen kuitenkin.
henkilöautossa häiritsee väärä ohjaus mutta pakussa se menee kun ei ole keskikonsoli edessä.

kojelauta, johtosarja, pyyhkijät, peilit, valokytkin, ohjausvaihde, lämmityslaite (ainakin suurelta osin erilainen), vaihdekeppi
automaattivaihteisen johtosarja on kiven alla.
Tosiaan periaatteessa mahdollinen käytännössä ei mitään järkeä.


Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 30 vierailijaa