Golf mk4 variant tdi, mutta millä moottorilla

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

ahu
-
Viestit: 559
Liittynyt: 24.7.2003 8:53

Golf mk4 variant tdi, mutta millä moottorilla

ViestiKirjoittaja ahu » 4.11.2007 14:14

Ensi vuonna hyvin palvellut ooppeli saa jäädä eläkkeelle ja ostan perheen tarpeisiin sopivan auton. Olen ajatellut mk4 golf varianttia. Noita mootoretita taitaa olla ainakin 90, 110 ja 115 hv, 130 ja 150hv. Noita 150 ei taida paljoakaan olla Suomessa myynnissä? Mikä olisi järkevintä ostaa jos varaa viritykseen n. 2000€, että saisi autposta n.150hv ulos, vai onko helmpompi ostaa vain tuo 130 tai 150 suoraan? Onko noi powerdieselit pumppusuutinkoneita ja minkä tehoisia niitä on? hintakatoksi ajattelinn 12-13 t€
Viimeksi muokannut ahu, 6.11.2007 18:17. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Rubu
-
Viestit: 134
Liittynyt: 19.4.2007 18:06

ViestiKirjoittaja Rubu » 4.11.2007 14:36

Näin alkuun toteamuksena todennäköisesti joudut tyytymään 100hv PD moottorilla olevaan (sikäli kun pumppusuutinmoottoria olet ostamassa), koska 130 ja yli heppaisia et tuolla rahalla todennäköisesti tule saamaan.

-VariAntti-
-
Viestit: 1219
Liittynyt: 31.10.2004 21:43

ViestiKirjoittaja -VariAntti- » 4.11.2007 18:53

100,115,130 ja 150hv on pumppusuutinkoneita. 115hv AJM koneessa tuppaa kansipahvit porsimaan että sitä ei välttämättä kannata ensimmäisenä ostaa. Jos vain 150hv on tarkotus ottaa nii sen varmaan saa kaikista noista koneista 2000 eurolla kun vähän markkinoilta ostelee osasia halvemmalla. Kai sen saa 110-115-130hv koneista jo pelkällä ohjelmallakin. Ja 150hv:ssa se onkin jo valmiina :D

TerZi1982
-
Viestit: 1631
Liittynyt: 1.3.2004 0:17
Viesti:

ViestiKirjoittaja TerZi1982 » 5.11.2007 0:49

mielummin jakajapumpullinen vaikka 110hp ja turbo+suuttimet+evry niin on jo yli ton 150hp =) sitten jo kytkinkin valittaa ;)

LTR
-
Viestit: 823
Liittynyt: 22.9.2004 12:57

ViestiKirjoittaja LTR » 5.11.2007 19:05

Multa saat 2004 mallin PD105 4Motion comfortlinen ensi tammikussa 16900eurolla. Metallihohtomusta ja ~150 tkm taulussa. Kaikki huollot merkkiliikkeessa, uusi tuulilasi/tehdastummennetut muut ja hyvät renkaat. Ohjelmalla saa ainakin 148hv/335nm vastaavanlaiseen eikä porsi kytkimet tai muut vetolaitteet kuten joissain vajaavetoisissa. Niin ja ollut siis naisella matka-ajossa.

mvee
-
Viestit: 63
Liittynyt: 25.1.2007 16:55

ViestiKirjoittaja mvee » 5.11.2007 21:21

Ostat minulta pois tuon jakajapumpullisen golf 4 variantin. On isompi turbo+suuttimet+kytkin vaihdettu järeämpään sekä isompi cooleri tulossa.

Rubu
-
Viestit: 134
Liittynyt: 19.4.2007 18:06

ViestiKirjoittaja Rubu » 5.11.2007 21:30

Lukikos tässä topicissa jossain että "Ostetaan"?

maneesi
-
Viestit: 333
Liittynyt: 13.5.2004 17:36

ViestiKirjoittaja maneesi » 5.11.2007 23:10

käsittääkseni 150tdi ei saa farkkuna

andeRS
-
Viestit: 604
Liittynyt: 23.7.2003 20:41

ViestiKirjoittaja andeRS » 5.11.2007 23:18

bora varmarina saa myös 150hv mallia, tosin ei tuohon hintaluokkaan lähellekkään.

mvee
-
Viestit: 63
Liittynyt: 25.1.2007 16:55

ViestiKirjoittaja mvee » 6.11.2007 0:54

Juu boraa saa 150hp versiona ja jopa nelikkonakin.
Mutta asiaan.. jakajapumpulliseen virisuuttimet on huomattavasti halvempia kuin PD-malleihin, jos asian laita on muuttunut niin viisaammat korjatkoon.

RUBU! Tuo off-topic markkinointi on sinulta opittua..mieti.täältä löytyy tuon,ah niin viisaan neuvojan markkinointia

Rubu
-
Viestit: 134
Liittynyt: 19.4.2007 18:06

ViestiKirjoittaja Rubu » 6.11.2007 17:45

Joo, minulta on kaikki oppinut.
Voitas laittaa kaikki, jotka haluavat kaupata kulkinettaan priva viestillä tiedot niin ei tarvittais tätä topicia lainata ja samalla viisastuttaisiin toisten erheistä...

ahu
-
Viestit: 559
Liittynyt: 24.7.2003 8:53

ViestiKirjoittaja ahu » 6.11.2007 18:16

Mitä eroa on jakajapumpullisissa 90 hv malleissa verrattuna tehokkaampiin eli kannaattaako ostaa 90hv malli ja viritttää sitä 2000€ vai kannattaako ostaa tehokkaampi malli? Millaisa tehoja kannattaa hakeaa tai saa helposti 1,9 moottorista, jos 150hv on vaan 150?
Viimeksi muokannut ahu, 6.11.2007 19:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

TerZi1982
-
Viestit: 1631
Liittynyt: 1.3.2004 0:17
Viesti:

ViestiKirjoittaja TerZi1982 » 6.11.2007 18:36

kaikissa tehokkaammissa on juuttuvasiipinen turbo... jos mahollista niin 6 vaihteisella laatikolla niin on inan vahvempi kytkin jo vakiona.. kyllä täällä pyörivillä on jo aikasta monella yli 200 heppaa tossa 1.9 koneessa... hatemihan tais saada 260 ?

Eerop
-
Viestit: 525
Liittynyt: 25.4.2005 20:42

ViestiKirjoittaja Eerop » 6.11.2007 20:36

hatemiillakin oli lähtökohtana 90hv agr. perästä tullaan ahulla. katotaan mitä kevät tuo tullessaan. toivottavasti entiseen lukemaan +40hv. sitten olen tyytyväinen vähäksi aikaa

TerZi1982
-
Viestit: 1631
Liittynyt: 1.3.2004 0:17
Viesti:

ViestiKirjoittaja TerZi1982 » 7.11.2007 8:01

juu sama se mistä alottaa ku kumminki joutuu kaikki vaihtaa =)


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 119 vierailijaa