1,9tdi wv bora öljyn paine valo syttyy kieroksilla

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

tesa3
-
Viestit: 11
Liittynyt: 25.9.2007 15:11

1,9tdi wv bora öljyn paine valo syttyy kieroksilla

ViestiKirjoittaja tesa3 » 25.9.2007 15:48

elikkä tomonen ikävä vika on ilmaantunut tyhjä käyntiä saa käytää vaikka kuinka kauan mut kun nostaa kierokset 2500 yli niin öljy valo sytyy noin 10 sekunin käytön jälkeen . irotin öljy pohjan tarkistin sihin siellä ei olut mitän ihmeelistä mistä voisi johtua.

Pekopee
-
Viestit: 79
Liittynyt: 13.8.2007 21:38

Tarkistusta teettää

ViestiKirjoittaja Pekopee » 25.9.2007 17:11

Katsoppa sen öljypumpun paineensäätöventtiili, siellä saattaa olla joku joka päästää öljyt menemään ohi voitelujärjestelmän. Toinen mahdollinen paikka on suodattimen jalka

Moottoria ei ennen vian korjaamista kannata käyttää/ huudattaa, saattaapi kanki tulla koneen kyljestä kattomaan polkijaa.

Pekopee
-
Viestit: 79
Liittynyt: 13.8.2007 21:38

Tarkistusta teettää

ViestiKirjoittaja Pekopee » 25.9.2007 17:12

Katsoppa sen öljypumpun paineensäätöventtiili, siellä saattaa olla joku joka päästää öljyt menemään ohi voitelujärjestelmän. Toinen mahdollinen paikka on suodattimen jalka

Moottoria ei ennen vian korjaamista kannata käyttää/ huudattaa, saattaapi kanki tulla koneen kyljestä kattomaan polkijaa.

tesa3
-
Viestit: 11
Liittynyt: 25.9.2007 15:11

tutkittu on

ViestiKirjoittaja tesa3 » 2.10.2007 10:21

sen verran olen tutkinut et öljy pumpun ventiili ei ole jumissa öljyn paineet tulee manuaali mitarilla katotuna öljy kello on mielestäni ehjä, missä vika

vaggine
-
Viestit: 545
Liittynyt: 20.4.2006 20:08

ViestiKirjoittaja vaggine » 2.10.2007 10:51

Onkohan näissä kaksi anturia monen VAG:n tapaan...
Eli yläpaineanturi voi olla sökö.

tesa3
-
Viestit: 11
Liittynyt: 25.9.2007 15:11

antura

ViestiKirjoittaja tesa3 » 2.10.2007 11:18

itse en ole löytänyt kun yhden anturan öljyn suodatimen jalasta misä päin kantta se toinen voisi olla

malandio
-
Viestit: 237
Liittynyt: 11.9.2005 23:34

ViestiKirjoittaja malandio » 2.10.2007 12:12

Muistakkseni on kannen päädyssä, tarkkaa kohtaa en voi sanoa, kun taitaa vähän vaihdella kansien mukaan.
Mutta omassa 1z koneessa on vaihtipyörönpuoleisessa päädyssä.

vaggine
-
Viestit: 545
Liittynyt: 20.4.2006 20:08

ViestiKirjoittaja vaggine » 2.10.2007 14:36

Mikäs sen porakoneen moottorikoodi on, niin voidaan yrittää kattoo. En minäkään osaa sanoa suoralta kädeltä missä se vois olla...

tesa3
-
Viestit: 11
Liittynyt: 25.9.2007 15:11

ViestiKirjoittaja tesa3 » 4.10.2007 8:31

kone on 1,9 tdi 99vm bora ilmeisesti se pienempi tehonen

jusu72
-
Viestit: 23
Liittynyt: 16.10.2006 21:24
Viesti:

ViestiKirjoittaja jusu72 » 4.10.2007 21:37

Kuulostaa tutulle.90% varmuudella öljynsuodattimen jalassa oleva anturi sökö.

tesa3
-
Viestit: 11
Liittynyt: 25.9.2007 15:11

ViestiKirjoittaja tesa3 » 7.11.2007 20:15

öljy kello vaihettu uuteen vika vain pysyy samana ,tekee saman lailla vaikka öljy kelon johto on irti. tämä malli on yhellä kellolla lieneen koneessa kuitenki öljyn painetta riitää kun ei ole vielä hajonut mut ois kiva saaha valo poi kilitämästä . löytyykö mitään ideaa vai pitääkö viedä alan liikeeseen.

tesa3
-
Viestit: 11
Liittynyt: 25.9.2007 15:11

ViestiKirjoittaja tesa3 » 16.11.2007 20:14

eikö tosiaankan kukaan osaa kertoo mistä vika johtuu merki korjaamossa epäilivät laturia , laturi tarkistetiin ja se oli kunossa, jostainhan se ottaa häiriötä mutta mistä mihin ne kaksi pientä johtoa menee mitkä laturilta lähtee.

tesa3
-
Viestit: 11
Liittynyt: 25.9.2007 15:11

ViestiKirjoittaja tesa3 » 23.11.2007 14:39

vika selvitetty akun alla olevasta johtosarjasta johto poikki merkki liikeesä muutaman tunin ehtimisen jälkeen löysivät vian.


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa