MAF- arvojen tulkinta

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

Hugo
-
Viestit: 28
Liittynyt: 27.1.2006 17:31

MAF- arvojen tulkinta

ViestiKirjoittaja Hugo » 18.2.2007 20:18

1.9 agr on tosi laiska kiihtymään ja ahtopaineetkaan ei nouse ku jonnekin 0,4bar hujakoille. Mittasin vag-comilla maf-arvoja ja actual arvo ei noussut kuin maksimissaan 445 vaikka pyyntö oli yli 800. Onko toi nyt selvä tapaus että massamittari on paskana vai pitäisikö tutkia lisää?

Hudu
-
Viestit: 194
Liittynyt: 10.9.2003 14:02

ViestiKirjoittaja Hudu » 18.2.2007 20:29

Tutki ensin kaikki mahdolliset tukkiutuvat paikat ennen MAF:ia. Suodatin, Snowscreen-verkko, yms.

Hugo
-
Viestit: 28
Liittynyt: 27.1.2006 17:31

ViestiKirjoittaja Hugo » 9.3.2007 18:09

Maffissa todellakin oli vikaa, hain uuden Motonetistä ja asensin sen äskön paikalleen. Autosta tuli ällistyttävän pirteä, lähdin risteyksestä ja auto veti hyvin 4500 kierrokseen kun koko omistusaikana se ei ole vetänyt yli 3000. Moottoritiellä laitoin 80 vauhdista 4-vaihteen ja kiihdytin, ahtopaineet nousi mittarin mukaan hiukan yli 1bar kun aiemmin ne ovat aina olleet alle 1bar. Sen jälkeen autosta tuli laiska mutta ei niin laiska kuin ennen maffin vaihtoa. Pihaan päästyä laitoin kannettavan kiinni ja vag-com ilmoitti että ahtopaineet ylittyivät ja auto on kai vikatilassa.

Kun autossa on hukkaportillinen turbo niin ainakaan siivet eivät tuota aiheuttaneet, heräsi epäilys että onkohan autoa piristetty ennenkuin ostin sen. Se kyllä tuntui todella pirteältä (voi johtua siitä että pariin viikkoon se on ollut vakio 1200 kuplaa laiskempi).

Polowagon
-
Viestit: 31
Liittynyt: 9.7.2009 20:24

ViestiKirjoittaja Polowagon » 14.3.2010 15:33

Lainataan nyt kolme vuotta vanhaa aihetta, kun yritän tulkita Maf-arvoja autostani. Auto siis Polo Variant vm2000 1.9 TDI AGR-koneella. Mittarissa 150tkm ja Boschin MAF. Auto täysin vakio. Ei vikakoodeja. Ilmanputsari 10tkm vanha. Kiihdytys kolmosella kaasu pohjassa. Tuntuu kulkevan ihan ok ja kulutus ollu keskimäärin 4.8L/100km. Ei vertailuarvoa kun eka turbodiesel itsellä ja muita vastaavia en ole ajanut. Onko Maf-anturi jo siirtymässä hiljalleen eläkkeelle? Onko puhdistuksesta apua?

MAF
rpm, specified, actual
1743 545 560
1911 525 530
2079 790 705
2373 795 970
2667 795 940
2940 800 875
3213 810 835
3465 820 800
3717 850 775
3927 850 745
4137 850 725
4284 850 695

Reilu 3200 rpm saakka näyttää pysyvän yli pyydetyn,mutta sitten tippuu tasaisesti alle pyydetyn.

MAP
rpm, specified, actual
1848 1550 1346
2016 1570 1377
2268 1897 1897
2583 1876 2142
2856 1876 1958
3129 1866 1927
3381 1866 1836
3633 1856 1856
3843 1836 1856
4074 1825 1836
4242 1805 1795

Ahtopaineet pysyy ihan halutuissa arvoissa.[/img]

ilpopi
-
Viestit: 226
Liittynyt: 20.12.2006 17:25

ViestiKirjoittaja ilpopi » 16.3.2010 7:14

Ross-Techin sivuilta lainattua:

Air system part I: MAF

Go into Engine measuring block 003
Start Logging data
In a high gear (4th/5th), give full throttle from 2500 rpm up to 3500rpm.
Find and Open the Log file in Windows Explorer
Graph MAF actual -vs- rpm in Excel
The MAF is OK if the actual value is at least 850-900 mg/h at 3000 rpm.

AhdettuSiitin
-
Viestit: 357
Liittynyt: 27.5.2006 18:13

ViestiKirjoittaja AhdettuSiitin » 19.3.2010 14:29

MAP

Speed Specified Actual

2247 1519.8 1540.2
2289 1530.0 1560.6
2478 2233.8 2080.8
2709 2223.6 2131.8
2919 2223.6 2193.0
3129 2203.2 2244.0
3318 2182.8 2182.8
3486 2162.4 2142.0
3654 2152.2 2152.2
3822 2142.0 2152.2
3948 2131.8 2152.2
4095 2121.6 2142.0




MAF

Speed Specified Actual

2373 850.0 695.0
2415 850.0 700.0
2499 850.0 770
2709 850.0 1055.0
2940 850.0 975.0
3150 850.0 930.0
3360 850.0 915.0
3528 850.0 890.0
3696 850.0 880.0

miltä nämä näyttää, kaikki niinkuin pitää?
3 vaihteella kokeilin, silti mentiin hiukan liian kovaa....
maffilla höylätty n. 80tkm ja kerran putsattu apteekin isopropyylillä

henris2
-
Viestit: 26
Liittynyt: 17.12.2009 20:26

ViestiKirjoittaja henris2 » 19.3.2010 16:56

^ AhdettuSiitin. Näyttäs aika paljon ahtavan toi sun pirssi jos se ihan vakio on. En nyt tiedä et onko toi liikaa mut itellä ei käy kun hetkellisesti tossa 2100 paikkeilla ja sit menee tasasesti alle 1900. Voihan ne toki mulla olla liian pienet noi ahdot.

Ja yllättävän kovat on myös nuo maffin arvot. Ross-techin mukaan on kunnossa jos on 850-900 3000rpm:n kohdalla. Mut eihän toi kauas siitä mene. En tiedä et onko normaalia, että on todellinen koko ajan korkeampi mitä pyydetty.

AhdettuSiitin
-
Viestit: 357
Liittynyt: 27.5.2006 18:13

ViestiKirjoittaja AhdettuSiitin » 19.3.2010 17:19

on tuohon ohjelma vaihdettu syksyllä (karala). vedossa tuntuu olevan puhdittomampi alue tuossa reilussa 2 tuhannessa kierrossa, tuntuu kiihdyttäessä että miettii siinä.
tilasin hetki sitten ebaysta uuden pieruburgin maffin tuohon (50euroa ja osanumero: 7.22684.08.0) bossilaisen tilalle ja kokeillaan sillä muuttuuko keskikierroksilla se puutuminen.

Grazzi
-
Viestit: 47
Liittynyt: 8.5.2005 10:25

ViestiKirjoittaja Grazzi » 27.3.2010 19:49

Käytän myös hyödyksi tätä viestiketjua: Alla (pdf) logeista väännettyä grafiikkaa, näyttääkö oikeanlaiselta? hieman tuntuu ylemmillä kierroksilla vetojen puute, mutta kyseinen menopeli on aina tuolta tuntunut, niin en tiedä miltä sen pitäisi tuntua :)

http://koti.mbnet.fi/mlaine/roina/seat/Log_Seat_Toledo_1.9TDI.pdf

MAF/MAP arvot jää ainakin noista pyydetyistä arvoista ylemmillä kierroksilla, ainoa vikakoodi tällä hetkellä: "19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground ".

Auto: Seat Toledo, AHF 1.9 TDI 81Kw vm.2000. Ajettu 260tkm. Vakio peli, ainakin toistaiseksi.

AhdettuSiitin
-
Viestit: 357
Liittynyt: 27.5.2006 18:13

ViestiKirjoittaja AhdettuSiitin » 2.4.2010 11:19

MAF

Engine specified, actual
2142,850.0,880.0
2415,850.0,1020.0
2646,850.0,1110.0
2898,850.0,1110.0
3129,850.0,1040.0
3339,850.0,995.0
3528,850.0,975.0
3696,850.0,945.0
3864,850.0,920.0
4032,850.0,895.0

MAP

Engine,Specified,Actual
2457,2233.8,2080.8
2688,2223.6,2233.8
2898,2223.6,2254.2
3087,2213.4,2193.0
3276,2193.0,2142.0
3444,2172.6,2152.2
3612,2152.2,2152.2


tuossa logitukset uudella pierupurkilla. näkyi possilainen anturissa ihan silminmäärin jo hapettumaa... pistin huvikseen killumaan siiten isopropyleenialkoholiin ja katsoa häviääkö ne.

Grazzi
-
Viestit: 47
Liittynyt: 8.5.2005 10:25

ViestiKirjoittaja Grazzi » 2.4.2010 18:45

Täytyy itsekin investoida uuteen maffiin, käyköhän tuo sama pierburg maffi myös omaan kulkineeseen?

Korjasin tuon vikakoodin aiheuttaneen vian (19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground ".) sekä tulppasin egr:lle menevän alipaineletkun paremman kulun toivossa, mutta en mitään kovin ihmeellistä vaikutusta huomannut.
Kuva

Kuva

Hieman jäi ylimääräistä, kun silmämääräisesti mitoitin uuden johdon pätkän, mutta eihän tuo ole kuin kosmeettinen haitta.

Kuva

Täytyne varmaan putsata koko systeemi jossain kohti.

Tuon tulppauksen jälkeen alhaisilla kierroksilla MAF arvot ovat kokoajan 50-100 yli asetetun, mutta yläkierroksillä käyttäytyy suurinpiirtein samalla tavallla kuten tuossa yläpuolella olevassa graaffisessa käppyrässä.

Kuinka teillä vetää kone 3800+ kierroksen jälkeen isoilla vaihteilla? tuo oma kulkine ottaa kierroksia 3800 jälkeen aika nihkeästi.

Grazzi
-
Viestit: 47
Liittynyt: 8.5.2005 10:25

ViestiKirjoittaja Grazzi » 2.4.2010 23:47

Tuli otettua irti tuo MAF-anturi ja liottelin sitä alkoholissa / putsailin vanutupoilla ohjeen mukaisesti. Olihan tuo töhnässä ja pientä vaikutusta kulun parantumiseen olin havaitsevani. Vielä ei parannusta kuitenkaan isommilla vaihteilla/kovemmilla kierroksilla.


Tässä käppyrät MAF:n putsauksen ja EGR:n alipaineletkun tulppauksen jälkeen.
http://koti.mbnet.fi/mlaine/roina/seat/korjaukset/Vag-Com_Seat_Toledo_MAF-Putsaus.pdf

Anturi lähti tavan tasapäämeisselillä auki, vaikka nuo pultit jollain erikoiskannalla olikin.
Kuva

Kuva

Täytyy se uusi MAF silti ostaa. Informoin taas tänne miten vaikutti

AhdettuSiitin
-
Viestit: 357
Liittynyt: 27.5.2006 18:13

ViestiKirjoittaja AhdettuSiitin » 3.4.2010 14:01

tuon mukaan se pierupurkki sopisi sinun autoon:
Seat Leon (1M1) 1.9 TDI AHF ASV 11.99- 81 KW (110 PS) 7593 478


vaihdoin tänään vielä uuden n75:sen kun olihan sillä vanhalla jo 3 vuotta ikää.... alkoi nakuttaa virrat päälläkin eikä lopettanut. uutena nakutti esim. hehkuttaessa pari sekkaa, mutta lopetti kuitenkin.
oli kaapinpohjalla odottamassa niin ei malttanut olla vaihtamatta. ei tuosta aikanaan vetojen suhteen haittaa ollut :) aika hyvästi pysyy pyydetyssä lukemassa.

2877,850.0,1085.0 3066,2213.4,2254
3276,850.0,1060.0 3465,2172.6,2172
3612,850.0,970.0 3780,2142.0,2142.0

Grazzi
-
Viestit: 47
Liittynyt: 8.5.2005 10:25

ViestiKirjoittaja Grazzi » 3.4.2010 15:24

Kävin tänään hakemassa uuden Bosch:n Maf:n sekä uuden moottorin ilmansuodattimen. Samalla kun laitoin osat paikoilleen, niin putsasin tuon snowscreen-verkon. Eipä enää ole tuota vetojen puutumista yläkierroksilla, vaan kone vetää koko alueella hyvin. Alla käppyrät. Kannatti vaihtaa vaikka tuo Bosch:n maf ei mikään halpa ollutkaan (108 €), ostin siis sen anturin sekä sen muovihärpäke jossa se on kiinni.

http://koti.mbnet.fi/mlaine/roina/seat/korjaukset/Vag-Com_Seat_Toledo_Uusi-MAF.pdf

Nyt on lähellä pyyntöä sekä jossain tapauksissa ylikin.

AhdettuSiitin
-
Viestit: 357
Liittynyt: 27.5.2006 18:13

ViestiKirjoittaja AhdettuSiitin » 3.4.2010 15:58

Yhtäaikaa kun vaihdettiin niin seurataan kumpi on pidempi ikäinen. mä avasin pihdeillä ne ruuvit ja nyt peukalosta puuttuu 2x1 cm nahkapalanen :l

VW_Man
-
Viestit: 24
Liittynyt: 16.6.2004 14:46

ViestiKirjoittaja VW_Man » 4.4.2010 18:22

ilmeisesti ahtaa pikkusen enemmän kun tarpeeksi toi Golffin Turbo

MAF
RPM Specified Actual

1617 465 555
1638 465 565
1659 455 570
1659 460 570
1743 850 875
1869 850 1275
2037 850 1275
2184 850 1275
2289 850 1275
2394 775 1275
2289 365 620
2205 360 540

MAP
RPM Specified Actual

1617 1081 1009
1638 1081 1030
1659 1071 1040
1659 1825 1111
1743 1876 1703
1869 1948 2244
2037 1948 2407
2184 1948 2499
2289 1948 2550
2394 1009 1734
2289 1009 1142
2205 1020 1040

Thejudge
-
Viestit: 22
Liittynyt: 2.4.2008 18:30

ViestiKirjoittaja Thejudge » 19.4.2010 19:06

Moro! Pystyyskös joku kertoileen eroja tuotteiden: 0281002531/bosch ja 0280217121/bosch välillä? Hinnassa on 50€ eroo moto-njietin sivujen mukaan. Huolen aiheena minulla uuden maffin hankinta ja noita kumpaakin on käytetty ASV-koneessa, tai siis 121-loppusta käytetty AHF ja ASV-pannussa ja 531-loppusta ASV:ssä...
Eli jos joku tietää jotain HIFISTELYÄ aiheeseen liittyen, otan sitää kiitoksella vastaan!!!

P.S. köyhän ei kannata ostaa halpaa, mutta kun on pakko ;)

Thejudge
-
Viestit: 22
Liittynyt: 2.4.2008 18:30

ViestiKirjoittaja Thejudge » 20.4.2010 16:22

Joo, hain sitten MOTARISTA sen 59,90- hintasen maffin, otin anturin irti ja pistin vanhaan koteloon. Tuntuis perkele pelaavan!!! Anturihan oli (lähes) identtinen. Loggaan tässä joku torstai, ja katson myös arvojen perusteella toimivuuden.

Grazzi
-
Viestit: 47
Liittynyt: 8.5.2005 10:25

ViestiKirjoittaja Grazzi » 1.8.2010 16:30

Noniin, taas ongelmia autossa. Oltiin asuntovaunun kanssa reissussa ja viimeisenä päivänä alkoi hyytyminen, ei jaksanut kulkea oikein kunnolla, vauhti tippui 85kmh -> 50-60km/h melkein mäessä kun mäessä. Normaalisti vetää nelosella suurinpiirtein samaan vauhtia mäet ylös.

Logittelin arvoja ylös ja tässä niitä näytille.

http://koti.mbnet.fi/mlaine/roina/seat/Vag-Com_Seat_Toledo_hyytyminen.pdf

Voitko tuo huhtikuussa vaihdettu uusi MAF olla jo sökö vai onko tuo N75 tiensä päässä? tia jotain muuta?

Jope86
-
Viestit: 48
Liittynyt: 2.4.2008 21:11

ViestiKirjoittaja Jope86 » 1.8.2010 18:06

näyttäisi siltä että ahdot laahaa aika lahjakkaasti... itse kokeilisin ensin uudella n75...

Grazzi
-
Viestit: 47
Liittynyt: 8.5.2005 10:25

ViestiKirjoittaja Grazzi » 1.8.2010 23:54

Joo, irroittelin tuon N75:n ja käyn huomenna hakemassa uuden.

Grazzi
-
Viestit: 47
Liittynyt: 8.5.2005 10:25

ViestiKirjoittaja Grazzi » 4.8.2010 22:20

Nyt tuntuis olevan kunnossa. Asentelin tuon uuden N75:n ja nollasin vikakoodit. Ensimmäinen huomio oli, että eihän tämä muuttunut mihinkään. Testiajon jälkeen otin niitä alipaineletkuja irti ja puhaltelin niistä läpi paineilmalla, muutamasta tuli sisältä likaiset pöläytykset. Kaikki letkut olivat ehjiä ja päätin laittaa ne takaisin kiinni ja lykätä vian etsintää myöhempään.

Käytiin kaupassa ja huomasin, että nyt vehje taas toimii hyvin. Olisiko tuo letkujen puhaltelu sitten auttanut (hiukan epäilen, vai liekkö moottori saanut hyvää valohoitoa, kun pidin konepeltiä auki päiväsaikaan usean tunnit).

Pitäs ottaa taas logit ja katsoa mitä arvoja nyt työntää.

Grazzi
-
Viestit: 47
Liittynyt: 8.5.2005 10:25

ViestiKirjoittaja Grazzi » 19.8.2010 18:27

Nojoo, eipä se N75 vaihto auttanut pitkälle. Vaihdoin sitten testiksi uuden MAF:n + kaikki alipaineletkut + nollasin vikakoodit. Vikakoodina oli 17958 - Charge Pressure: Control Deviation P1550 - 35-10, eli oisko siivet juntturassa? Sain ne kyllä liikkumaan sormin kun kokeilin, mutta alkaa varmaan olemaan kohta muut vaihtoehdot pois suljettu?

Moottoritiellä sain hetkeksi toimimaan kun kierrättelin konetta reilusti, mutta kun pysähdyin levikkeelle ja lähdin liikkeelle niin vedot olivat täysin hukassa.

Ensi viikolla auto pajalle ja tarpeen mukaan uusi turbo koneeseen.

Grazzi
-
Viestit: 47
Liittynyt: 8.5.2005 10:25

ViestiKirjoittaja Grazzi » 18.9.2010 19:34

Auto kävi pajalla ja alipainekellon kalvo oli rikki, vaihdettiin käytetty tilalle ja takaisin ajoon. Nyt testiajojen jälkeen vetää vikatilaan liian korkeiden ahtopaineiden takia (1.5 bar). Tänään irroitin alipainekellon tangon yläpäästä ja kokeilin kuinka siivet liikkuvat siitä vivusta liikuttelemalla ilman jousen tuomaa vastusta, se vipu tuntui ihan herkältä kun sormilla testasi. Imemällä sai myös tangon liikkumaan saman matkan kuin käsivoimin.

Huollossa laittoivat tuon alipainekellon tangon mitan samaan pituuteen kuin alkuperäisen alipainekellon varsi. Tänään säädin tankoa pidemmäksi ja ainakin testiajojen jälkeen vikatilaan tuota laitosta en ole vielä saanut + vedot tuntuvat olevan myös kohdillaan. Ainut mitä olen huomannut, niin turbon ääni kuuluu mielestäni selvemmin kuin ennen. Vagcom ei jostain syystä suostunut nyt yhteyistyöhön joten en saanut katsottua säädön jälkeisiä arvoja. Moottorin käydessä alipaine vetää jousta vasten ja kierrosten noustessa alipaineen hävitessä "tanko" vapautuu jousen voimasta. Noin 4000 kierroksen kohdalla näyttäisi olevan ihan auki. Tuo tämän päiväinen tangon pidennys on heitetty ihan arviosta ja sen jälkeen testattu ajaen, että ei ainakaan vikatilaan mennyt.

Jos tuo auto nyt tuon tangon säätämisen jälkeen toimisi, niin voisi varmaan ajella taas x km, mutta jos alkaa reistailemaan, niin varmaankin tuo turbon vaihto tai puhdistus seuraava toimenpide.

AhdettuSiitin
-
Viestit: 357
Liittynyt: 27.5.2006 18:13

ViestiKirjoittaja AhdettuSiitin » 31.5.2014 17:00

maf + map

1827,850-570 545-1356
1974,850-635 989-1234
2205,850.0,885.0,4.8,12.47,760.0,989.4,1458.6
2457,850.0,1055.0,4.8,13.27,1000.0,989.4,1978.8
2751,850.0,1125.0,4.8,14.10,1120.0,989.4,2315.4
3024,850.0,970.0,4.8,14.93,1005.0,989.4,2264.4
3276,850.0,990.0,4.8,15.75,975.0,989.4,2142.0
3507,850.0,965.0,4.8,16.55,980.0,989.4,2213.4
3717,850.0,900.0,4.8,17.38,935.0,989.4,2213.4
3906,850.0,860.0,4.8,18.21,870.0,989.4,2101.2
4074,850.0,845.0,4.8,19.03,855.0,989.4,2142.0
4242,850.0,820.0,4.8,19.83,830.0,989.4,2142.0


ja mitä ylemmäksi mennään niin huonompi tilanne.
liekkö iha normaalia. lastutettu ja 15/20 ahdin agr 1.9TDI


maf:

2562,850.0,455.0,19.9,,,,,,,,,,
2625,850.0,490.0,19.9,,,,,,,,,,
2583,850.0,595.0,19.9,,,,,,,,,,
2646,850.0,790.0,4.8,,,,,,,,,,
2751,850.0,1020.0,4.8,,,,,,,,,,
2856,850.0,1150.0,4.8,,,,,,,,,,
2961,850.0,1145.0,4.8,,,,,,,,,,
3066,850.0,960.0,4.8,,,,,,,,,,
3150,850.0,940.0,4.8,,,,,,,,,,
3213,850.0,960.0,4.8,,,,,,,,,,
3318,850.0,990.0,4.8,,,,,,,,,,
3381,850.0,995.0,4.8,,,,,,,,,,
3465,850.0,995.0,4.8,,,,,,,,,,
3528,850.0,960.0,4.8,,,,,,,,,,
3591,850.0,910.0,4.8,,,,,,,,,,
3654,850.0,900.0,4.8,,,,,,,,,,
3717,850.0,895.0,4.8,,,,,,,,,,
3780,850.0,900.0,4.8,,,,,,,,,,
3843,850.0,895.0,4.8,,,,,,,,,,
3885,850.0,865.0,4.8,,,,,,,,,,
3927,850.0,850.0,4.8,,,,,,,,,,
3990,850.0,845.0,4.8,,,,,,,,,,
4032,850.0,840.0,4.8,,,,,,,,,,
4074,850.0,840.0,4.8,,,,,,,,,,
4116,850.0,835.0,4.8,,,,,,,,,,
4179,850.0,825.0,4.8,,,,,,,,,,
4221,850.0,810.0,4.8,,,,,,,,,,
4263,850.0,810.0,4.8,,,,,,,,,,
4305,850.0,805.0,4.8,,,,,,,,,,
4347,850.0,805.0,4.8,,,,,,,,,,
4410,850.0,790.0,4.8,,,,,,,,,,
4452,850.0,770.0,4.8,,,,,,,,,,
4473,850.0,750.0,4.8,,,,,,,,,,
4515,850.0,740.0,4.8,,,,,,,,,,


miltäs näyttää nämä?

asdasd
-
Viestit: 19
Liittynyt: 30.3.2014 11:15

Re: MAF- arvojen tulkinta

ViestiKirjoittaja asdasd » 2.4.2017 13:36

Osaisiko joku täällä auttaa... Elikka mk1 caddyyn istutettu nyt AHU ja tuntuisi toimivan muuten hyvin mutta 3krpm kohalla veto loppuu... Vikakoodina 1 Fault Found:
00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
ja maffia logatessa huomasin että arvo ei muutu vaan on koko ajan 425.6 mg/str mistä moinen voisi johtua?
rpm/min Maf (specified) Maf (actual)
903 259.4 425.6
903 252.7 425.6
840 372.4 425.6
882 339.2 425.6
966 345.8 425.6
1365 625.1 425.6
1764 276.0 425.6
1722 292.6 425.6
1680 289.3 425.6
1596 282.6 425.6
1491 279.3 425.6
1428 289.3 425.6
1449 319.2 425.6
1554 309.2 425.6
2268 668.3 425.6
2982 847.9 425.6
3465 844.6 425.6
3591 685.0 425.6
2898 216.1 425.6

Jultsu
-
Viestit: 2918
Liittynyt: 29.10.2010 4:52

Re: MAF- arvojen tulkinta

ViestiKirjoittaja Jultsu » 2.4.2017 19:32

Rikkinäinen MAF tulis ekana mieleen.

asdasd
-
Viestit: 19
Liittynyt: 30.3.2014 11:15

Re: MAF- arvojen tulkinta

ViestiKirjoittaja asdasd » 3.4.2017 6:31

Mutta antaisko se vika koodia silloin?

Jultsu
-
Viestit: 2918
Liittynyt: 29.10.2010 4:52

Re: MAF- arvojen tulkinta

ViestiKirjoittaja Jultsu » 3.4.2017 7:11

Ei välttämättä.

asdasd
-
Viestit: 19
Liittynyt: 30.3.2014 11:15

Re: MAF- arvojen tulkinta

ViestiKirjoittaja asdasd » 3.4.2017 21:51

Täytyy sitä varmaan uutta sitten kokeilla

asdasd
-
Viestit: 19
Liittynyt: 30.3.2014 11:15

Re: MAF- arvojen tulkinta

ViestiKirjoittaja asdasd » 10.4.2017 22:07

Joo vika löyty MAFista ja nyt rokkaa kiitos!


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa